Jump to content

odednovo

  • פרסום הודעות

    902
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות odednovo

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני לא יודע היכן בארץ הרכב תוחזק על ידי אלו שקנית מהם אבל באזור שלי ממוסך החברה שבו טפלתי ברכב כשהיה חדש התרשמתי רע מאוד. וככל שהיסטורית הטיפולים שלו גדולה יותר הייתי מפחד יותר. רע עד כדי עשיית נזקים בטיפולים! אני יודע שזה נשמע רע אבל זה ככה, אני מדבר על כל מיני חלקים שמשום מה לא הוברגו חזרה למקום ונעלמו.., ואפילו הברגה שחוקה שאיזה מכונאי עם ידיים שמאליות גרם, הייתי צריך לעמול קשה לשקם את הנזקים שעשו ואולי זה מסביר את מצב הרכב שהיה לך. כף רגלי לא דורכת אצלם מאז. ההמלצה שלי היא שמי שיש לו ידיים טובות, ידע וזמן ויכולת - שיטפל לבד בעצמו, מי שלא, שימצא מוסך טוב ומקצועי שעובדים שם א
  2. קנית אותה חדשה או משומשת? אם זו משומשת, לפי התיאור שלך עם שיפוץ הטורבו והסחיבה ניראה לי שנפלת על מכונית שהבעלים הקודם לא כיבד במיוחד. את שלי קניתי חדשה ב 2017 ואני מחזיק כמה שנים טובות ולא הייתה לי בעיה עם הטורבו והסחיבה מדהימה, אומנם זה ה 170 כס אבל יצא לי לסוע גם ב 135, זה לא אותו דבר אבל גם לא רע. לגבי עלות הטיפולים - בחברה הם יקרים אבל לטיפולים שגרתיים של החלפת שמן ובלמים וכו' לא חייבים ללכת לחברה, העבודה עצמה היא פשוטה וכל מוסך טוב יוכל לעשות ובלבד שהשמנים והחומרים יהיו מתאימים.
  3. לדעתי לא קיים ידני לדגם הזה אבל לגיר הרובוטי 6 הילוכים ביצועים טובים יותר בהאצות, החלפות ההילוכים המהירות מספקות תאוצה מדהימה. כמה שזה ישמע לך מוזר חווית הנהיגה לא נפגעת עם הגיר הזה ברכב הזה. לי גם היה מוזר בתחילה להתרגל לאלפא עם גיר אוטומטי אבל בדגם הזה התוצאה מעולה. אחד הדברים שצריך להתרגל בדגם הזה שמצב הרגיל של מתג ה DNA אם אתה לא עם רגל כבדה על הדלק אתה מצד אחד מקבל צריכת דלק באמת טובה. אבל זה קצת בא על חשבון ההאצה בתחילת הנסיעה, התאוצה תהיה איטית משהו אלא אם תעבור לרגל כבדה יחסית ואז כמובן המטוס ממריא והחגיגה מתחילה. אם אתה לא אוהב את זה אתה יכול לעביר למצב DYNAMIC ו
  4. בתור בעלים די מרוצה של מיטו וולוצה 2017 (הגילגול של התילתן 170 כ"ס אחרי הרמת פנים) אני בסך הכל מאודדד מרוצה מהרכב. אומנם לאחרונה יש לי איזו בעיה שתוכל לקרוא עליה כאן בפורום הטכני אבל אני מאמין שהיא תפתר, לא מוטרד ממנה במיוחד. הנסיעה די נוחה לטעמי ביחס למצופה מרכב כזה. צריכת הדלק מצויינת כל עוד אתה נוסע רגוע אבל הפאנץ' ליין זו חווית הנסיעה, המנוע של ה 170 כ"ס נותן חוויה מדהימה עם כוח סוחף. נסעתי עם ה 155 tjet בעבר זה לא היה אותו דבר. ראה כאן נסיעה שמשהו העלה ליוטיוב עם העלה תלתן במסלול המירוצים נירבורגרינג בגרמניה
  5. בעקבות השמן השחור והסמיך מאוד שראיתי על הפילטר של המולטיאייר עשיתי פלשינג למנוע עם חומר מתאים, 10 דקות במקום על ניוטרל, השמן יצא מאוד שחור ומאוד מאוד גושי וסמיך. שמתי שמן ופילטר חדשים, לא יועיל - לא יזיק. אני נוסע וממשיך לעקוב. ניראה אם הבעיה תחזור. תחושת הבטן שלי שזה משהו במולטי אייר, סתם אטמים או רינגים לא מסתדרים מעצמם וחוזרים לעשות בעיה פעם בשבועיים, אולי הפלאשינג והחלפת השמן ישחררו שם משהו ואם לא , אין ברירה, צריך יהיה ללכלך את הידיים ולהתחיל לחפור פנימה.
  6. האמת היא שסוג השמן פחות מטריד אותי, נכנסתי לזה כי משהו אחר כאן בשרשור עורר בי ספק, הבעיה המקורית היא אותו קטע שמהנוע מתחיל לעבוד על 3 צילינדרים כי פלאג אחד נעשה רטוב משמן. והקטע המוזר הוא שהבעיה יכולה להעלם לחלוטין לשבוע שבועים ואחר כך לחזור. כשהיא לא קיימת הכל טוב, אין עשן מהאגזוז כמו מרכב שאוכל שמן והרכב נוסע מעולה וכשזה חוזר אז זה חוזר ליום אחד עד שהפלאג מתיבש ואז הבעיה נעלמת שוב לתקופה. האפשרות שיש נזילה של שמן על הפלאג מבחוץ נשללה, האזור שסביב הפלאג והתבריג יבשים. אני לא מצליח למצוא את ההגיון, אם זה רינגים, צילנדר, אטמי שסתומים בלויים שגורמים ליניקת שמן דרך מובילי השסתומים. זה צ
  7. כמו שכתבתי קודם בתחילה כשקניתי את הרכב חדש ב 2017 אמרו לי לשים 5-40 בתקופת האחריות הכנסתי את הרכב לטיפול שני או שלישי במוסך החברה הרישמי בעיר מגורי ולהפתעתי בקבלה של המוסך שמתי לב שרשום שהם הכניסו שמן 0-30, כאשר הרמתי גבה ושאלתי מפורשות את המנהל שם האם הם בטוחים ששמו את השמן המתאים כי עד היום להבנתי זה היה 5-40, תשובתו הייתה חד משמעית שכן, זו הוראת היצרן והוא שלח אותי לבדוק את זה גם בספר הרכב. הספר שברשותי הוא מעודכן מ 2017 שהיה אז שינוי מסויים בדגם, בעיקר קוסמטי מבחוץ ומבפנים. מצאתי באינטרנט כעת את המסמך המצ"ב, הוא גם טוען אותו דבר. הדגם שלי הוא: בקטגוריה של MultiAir 140/1
  8. אני חושב אחרת, הניסוח של השורה הראשונה הוא בעצם: טורבו twin air 105 ,לוכסן, גרסאות 1.4 מולטיאייר. כלומר או זה או זה. מה גם של twin air יש גרסת 105 כ"ס, ל multi air יש גרסאות 135 ו 170 כ"ס ואין גרסת 105 כ"ס כך שאם תתעלם מהלוכסן יצא לך משהו שלא קיים. השורה השניה מדברת על דגמי הבנזין שאינם מולטאייר או טווין אייר.
  9. אני מכיר את הדיאגרמות הללו מספרי רכב אחרים אלא שכאן אין אפשרויות בחירה רשמו 0-30 וזהו. השאלה היא אם יש טעם ללכת גם על פלאשינג בעת החלפת השמן
  10. בעיה חזרה ברביעי שעבר פעם אחת ומאז שוב נעלמה ולא חזרה. בדקתי צריכת שמן לאורך 1000 ק"מ, ירד שליש התחום בין מינימום למקסימום, ניראה שזה עדיין בגבולות של יצרן הרכב לפי ספר הרכב (400 גרם ל 1000 ק"מ) פתחתי אתמול את פילטר המולטיאייר (זה שבצד הטיימינג) קצת לקבל תחושה על מצב השמן. בפילטר היו חתיכות פיח קשות, היה לי אפילו חשד שמדובר בחתיכות מתכת אבל הם התפוררו לי בין האצבעות לאבק. ניקיתי אותו טוב עם ספרי קרבורטור והוצאתי ממנו בעדינות את חתיכות הפיח, הרשת נשארה שלמה ונקיה, החזרתי אותה. נסעתי היום, היה בסדר גמור. ניראה לי שאחליף את השמן בכל מקרה, על הפילטר הוא ניראה די סמיך ושח
  11. אני באמת לא יודע למה הפלאג נשבר, או שהוא היה פגום מלכתחילה או מה שחשבתי זה שעקב אי פתיחה של שסתומים נוצרו לחצים גבוהים של דחיסה או יניקה בצירוף של ניצוץ שלא בא לכל המערכת בזמן טוב, או צירוף של שני הדברים. לגבי הסלנואידים הם קלים לבדיקה, לא מכיר ספציפית את הסלנואידים של המולטיאייר אבל אני מניח שאפשר לתת להם מתח מתאים רגעית ומשהו שם צריך לקפוץ ולעשות קליק. כניראה שאפשר לחילופין גם עם תוכנת הדיאגנוסטיקה לעשות את זה. אם הבעיה היא שמשהו נסתם שם, זה בטח ניתן לפתרון עם ספריי קרבורטורים או משהו כזה. לגבי בעיית התבריג ראיתי משהו שכתב שהשתמש בהרבה לוקטייט על שאריות התבריג השחוק ונתן לזה
  12. זה היה שמן, דלק מתאדה מהר ומתיבש, עם השמן היה לי קשה לייבש את הפלאג יחידת המולטאייר מבוססת על לחץ שמן שמייצר גל הזיזים, גל הזיזים דוחף למעשה מין זרוע קטנה עם קפיץ ביחידת המולטיאייר שמייצרת לחץ שמן בתוך היחידה ושסתום חשמלי בהמשך מבקר את העברת הלחץ אל השסתום עצמו שנפתח ונסגר לפי הלחץ, אם אין לחץ שמן השסתום לא יפתח כלל כך שאין חשש למפגש עם הבוכנה של המנוע. לאחרונה היה recall גדול בארה"ב במנועים עם מולטאייר בנפחים של 2.4 ליטר בעקבות תלונות של צרכנים על צריכת שמן גבוהה. הפתרון היה שינוי תוכנה שמשנה את תזמון שסתומי היניקה, החברה טענה שהדבר נובע מתזמון לא מוצלח שגורם ליניקה מו
  13. דומה, רק ממש רטוב בשמן ופחות פיח. רטוב עד חוסר יכולת לייצר ניצוץ. הבעיה כאמור הייתה בשבועיים הראשונים כשחזרתי לנסוע ברכב אחרי הסגר, בינתיים טפו טפו בשבוע שבועיים האחרונים לא נתקלתי בבעיה. ניראה לי שאיכשהו זה קשור שהרכב עמד חודש-חודש וחצי בלי תנועה, זה לא קרה עד לסגר ואני יד ראשונה ארבע שנים עם הרכב, הרכב לא עשה אף פעם בעיה ואני שומר עליו היטב, מחליף שמנים בזמן וכו', לכן לא ברור לי מה קרה כאן?
  14. השמנוניות הייתה על האלקטרודות בתוך המנוע, לקחתי בחשבון את האפשרות שאתה מעלה, היא מוכרת לי, אבל כשבדקתי לא ראיתי שמנוניות לאורך צינור המצת ועד לתבריג המצת באופן שאתה מתאר. בהתבוננות לתוך צינור הפלאג גם עם פנס חזק האזור מחוץ לפלאג עשה רושם יבש. לכן אני מעריך שהשמן נכנס ממקום אחר. הבעיה שהייתה, הופיעה במהלך ירידה כשהמנוע בולם, זה מה שניסיתי לאמת באמצעות הבדיקה שעשיתי. השריפה יכולה לא להתבצע אם לא נכנס דלק למנוע, במצב בו המנוע משמש כבלם בירידה, ככל שיש בעיית אטמים הוא יונק שמן ממקום כלשהו ואין לשמן איך להשרף, עם הזמן השמן מציף את הפלאג ופוגם ביכולת שלו לייצר ניצוץ, א
×
×
  • תוכן חדש...