Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

לאחר ניקוי מצערת יש לבצע "לימוד מצערת" אחרת המנוע לא יעבוד עגול.

וכמו שאמרו קודמי ובצדק,יש לבדוק היטב תקינות תומך מנוע עליון.

אורן

פורסם

OK

קראתי קצת על ניקוי מצערת ומצערת אלקטרונית והחכמתי קצת (לא היה קשה לאור זה שלא ידעתי כלום על האביזר עד היום..)

ראיתי בפורום תיאור ממצא של ניקוי מצערת במגאן 2.

 

הייתי שמח לחסוך כמה מאות שקלים וחצי יום וגם ללמוד בדרך דרך הידיים, אך לא הייתי רוצה להתקע...

אז השאלה שלי היא כזו בעצם:

 

אורן (וכל מי שעשה זאת על C5 II) - האם מנסיונך פירוק המצערת בC5 II, ניקויה והחזרתה יחייב לימוד מחדש באמצעות מחשב היצרן או שמה הדבר יתחייב רק אם למשל הייתה כמות לכלוך רצינית ששינתה את מצב הסרק של הפרפר?

  • ספונסר פורום
פורסם
OK

קראתי קצת על ניקוי מצערת ומצערת אלקטרונית והחכמתי קצת (לא היה קשה לאור זה שלא ידעתי כלום על האביזר עד היום..)

ראיתי בפורום תיאור ממצא של ניקוי מצערת במגאן 2.

 

הייתי שמח לחסוך כמה מאות שקלים וחצי יום וגם ללמוד בדרך דרך הידיים, אך לא הייתי רוצה להתקע...

אז השאלה שלי היא כזו בעצם:

 

אורן (וכל מי שעשה זאת על C5 II) - האם מנסיונך פירוק המצערת בC5 II, ניקויה והחזרתה יחייב לימוד מחדש באמצעות מחשב היצרן או שמה הדבר יתחייב רק אם למשל הייתה כמות לכלוך רצינית ששינתה את מצב הסרק של הפרפר?

 

במידה ויש כמות פיח שיוצרת הפרעה בייצוב סר"ק,אין מנוס מללמד מצערת בסיום הפעולה,אם אתה מאזור המרכז,אתה יכול לקפוץ אלי אחרי הניקוי ללימוד מצערת.

אורן

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב היה שוב במרכזי.

למרות שהחניתי את הרכב מול המוסך לילה קודם - כמובן שלא היה זכר לתקלה כהמוסך בדק את הרכב בבוקר.

בכל מקרה בוצע ניקוי יסודי של המצערת ולימוד מחדש ועל הדרך הוחלפו שסתומים בגיר והוחלף השמן וכו'.

כשאספתי את הרכב בלילה אחרי שעמד בחוץ 9 שעות הכל נראה היה תקין.

 

ברם, היום בהתנעת בוקר - (אשתי דיווחה כי היא נהגה) הבעיה לא נפתרה, והמנוע לא עובד עגול ומגמגם קלות עד שמתחמם.

 

כאמור, הבעיה הופיע לראשונה לאחר הטיפול הגדול שהרכב עבר.

 

מתחיל להתגנב לליבי חשש שאולי בכלל מדובר בפלאג דפוק שמזייף כשהוא קר?

או חלילה שיש דליפת מים לצילינדר בלילה (אבל אין מחסור בנוזל קירור)

או שהקויילים מזייפים כשקר? (אבל אז הייתה צריכה להופיעה תקלה במחשב - ואין כזו)

 

כל עצה תתקבל בברכה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מעדכן

 

הוחלפו פלאגים - הבעיה נעלמה.

 

בדיוק ליומיים... :?

 

אבל אז אורן בן סימון איבחן את הבעיה כזיוף שמקורו בקויילים.

הקוילים הוחלפו, והבעיה נעלמה כלא הייתה.:-D

יודגש שמחשב הרכב לא הראה מעולם תקלה בקויילים - מה שמוכיח שאין תחליף לכישורי דיאגנוסטיקה מעולים ונסיון ספציפי.

 

אורן - המון תודה ויישר כוח. אין כמוך.

×
×
  • תוכן חדש...