Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום מישהו נכנס בי לפני כיכר מאחורה .

 

הרכב שלו השאיר אצלי סימן קטן- מצורפת תמונה.

 

לקחתי ממנו טלפון ומספר רכב והמשכתי בדרכי.

 

מה הייתם עושים במקרה זה ?

 

ד"א הרכב שלי זה מוסטאנג 08.

IMG_0266.jpg

פורסם

אני פדנט לא קטן, אבל במיקרה שלך ניראה לי שפירוק המסגרת של המספר + צביעה עדינה במיכחול - תביא לתוצאה משביעת רצון.

פורסם

התמונה לא מראה בדיוק מה קרה לרכב, תמונה קצת יותר רחוקה יכולה לעזור.

שפשןף של קצת אלכוהול או טינר על צמר גפן יכול לעזור בהורדת צבע של רכב אחר - כי לפעמים זה רק שפשוף שטחי בלי שריטה עמוקה.

Polo 2012

פורסם

אתה מתכוון לחריץ המאוזן משמאל למספר?

 

זה אומנם נראה מעצבן מאוד, אך קשה להבין מהצילום מה הנזק בדיוק. אני כנראה לא הייתי עושה כלום.

פורסם
נסה עם קצת ווקס, זה עוד יכול להיות משהו שיורד בקלות.

 

 

מדובר על השפשוף הקטן הלבן שבתמונה.

 

לדבריכם , אין טעם לערב את הנהג הפוגע כי הרי לא אצבע את החלק הזה מחדש נכון?

פורסם

אני יכול להראות לך מה אני עשיתי בשבוע שעבר אחרי כמה קילופי צבע בפגוש האחורי.

אבל עזוב, אני זקוק לאשפוז. :)

 

[התמונה אחרי הכנה לצבע ,כניסה לתנור ולפני צבע יסוד, כמה שכבות צבע ולכה]

תמונה270.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, המצב של הטמבונים שלך היה הרבה יותר מכמה שפשופים קלים

פה מדובר בשפשוף בודד אחד

 

עם זאת, במידה והרכב מתוחזק ברמה מושלמת, בתור התחלה תוציא הצעת מחיר מפחח רכב, תיגש לנהג הפוגע ותגבה ממנו את העלות

אחרי זה תחליט אם לתקן או לא לתקן, בכל מקרה רכושך הושחט בגלל רשלנותו של אחר מן הסתם מגיע לך פיצוי כספי בגובה ההשחטה,

פורסם

נכון, היו קילופי צבע במספר מקומות.

 

במקרה הנדון, אחרי שסוף סוף הבנתי איפה הנגיעה -לא הייתי עושה כלום.

במקסימום של המקסימום - לוקח פחית בצבע המתאים על פי קוד הצבע של הרכב ומתקן עם מכחול דק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עזוב...קורה...

זה הסיכון כשמעלים רכב על הכביש.

אי אפשר על כל שטות לצבוע את הפגוש.

הרי 10 דקות אחרי שתצא מהצבע, מישהו ישפשף לך אותו בחניה ואפילו לא ישאיר פרטים.

נסה קצת עם פוליש ואם לא תחייה עם זה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אייל,

לא היה עדיף לפרק את הפגוש?

 

איתי.

 

נתתי להם לעשות את הבחירה כי זה מישהו שאני סומך עליו ב200 אחוז. (למרות שפיקחתי על העבודה מקרוב)

דרך אגב, לאחר שהאוטו נכנס לתנור הוא נעטף בעוד כמה וכמה שכבות כך שהדבר היחיד שהיה גלוי

הם הטמבונים. באמת עשו שם עבודה מדהימה,למרות שלדעתי עם כל הבלאגן של העטיפות היה כבר יותר פשוט לפרק את הפגושים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...