Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום לכולם.

לפני שאני קניתי את האותו שלי פונטו HGT גם אני חיפשתי כל מיני מכוניות קטונות וחזקות, כמו פולו GTI, איביזה טורבו, רנו קליאו ספורט. נסעתי על רנו, איביזה ופונטו.

האיביזה הסטנדרטית לא כל כך חזקה, יש לך 200 אז האוטו משופר/בלאי גבוה יותר,צריכת דלק, כמובן יותר אופציות לשיפור מאשר רנו ופונטו.

קליאו חמוד קצת יותר חזק מהפונטו אבל ההגה לא ממש נוח, וצריכה יותר גבוהה מהפיאט, 98-95

פיאט קטנה חסכונית יותר מרנו ואיביזה, אוטו שנותן תמורה יפה לכסף שלו.

אבל על טעם וריח אין מה להתוכח.

mk.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל בעלי הפונטו 130 כ"ס שמרגישים שהם ברכב ספורט, אני מאוד מקנא בכם.

לי 200 כ"ס לא מספיקים.

איביזה חזקה מאוד בקו ישר, קליאו ספורט חזקה מאוד במסלול מפותל.

וה-HGT? איפשהו באמצע, לא חזקה מדי, לא מתנהגת מדי וההרגשה הכללית לא ממש טובה.

הרכב יפה מאוד ונראה ספורטיבי מאוד.

 

פיליפ, אין לי שום צורך להתווכח איתך.

אתה עשית את המסלול בערד יותר מכל אדם אחר, לכן התוצאות שלך טובות.

זה לא עושה אותך כבורר או כאדם שעל פיו ישק דבר.

בתור אחד שהיה לו את 3 הרכבים, אתה באמת מאמין שHGT באותה הקטגוריה עם הקליאו?

 

 

אחרי השרשור אני מתחיל להרגיש רע שמספיקים לי ה109 סוסים של הקסארה שלי, כל עוד אני מגיע לכבישים מפותלים... משהו אצלי לא בסדר. אפשר להשתיל מנוע של HGT?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל בעלי הפונטו 130 כ"ס שמרגישים שהם ברכב ספורט, אני מאוד מקנא בכם.

לי 200 כ"ס לא מספיקים.

איביזה חזקה מאוד בקו ישר, קליאו ספורט חזקה מאוד במסלול מפותל.

וה-HGT? איפשהו באמצע, לא חזקה מדי, לא מתנהגת מדי וההרגשה הכללית לא ממש טובה.

הרכב יפה מאוד ונראה ספורטיבי מאוד.

 

פיליפ, אין לי שום צורך להתווכח איתך.

אתה עשית את המסלול בערד יותר מכל אדם אחר, לכן התוצאות שלך טובות.

זה לא עושה אותך כבורר או כאדם שעל פיו ישק דבר.

בתור אחד שהיה לו את 3 הרכבים, אתה באמת מאמין שHGT באותה הקטגוריה עם הקליאו?

איך הגעת למסקנה המעניינת שעשיתי את המסלול בערד יותר מכל אדם אחר? נניח ואתה צודק, רק נניח (עשיתי את המסלול בערד כמו כל אחד במועדון שלנו, לא יותר, אולי אף פחות מאלו שבאים כל פעם) אבל נניח, אז התוצאות צריכות להיות טובות כמו שאתה טוען בשני הרכבים!! זה ההגיון הפשוט שלי אומר.

 

יודע מה, בג'ימיקאנה באשדוד לפני מספר חודשים עשיתי תוצאה טובה יותר ב-HGT מאשר בקליאו :shock: תהרוג אותי לא יודע איך זה קרה, אולי הקליאו שלי לא הייתה מכוונת כי שבוע לפני עליתי על אבן והתחרבש לי הכיוון פרונט יחד עם כל הזוויות ופיצוץ צמיג, אבל זו הייתה התוצאה, HGT של חבר מול הקליאו שלי, אני נהגתי בשני הרכבים :roll:

 

הקליאו ספורטיבית יותר אין ספק, אבל בטוח ששניהן באותה קטגוריה ,שניהן ספור מיני ספורטיביות.

אין לי ספק שבכביש הפתוח ובחיי היום יום הקליאו מהירה יותר, אבל דווקא העובדות, לפחות ממה שאני נוכחתי לדעת מדברות שבמסלול ההבדלים לא כאלה גדולים כמו שמציירים אותם על גבי הפורמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

לפני שאני קניתי את האותו שלי פונטו HGT גם אני חיפשתי כל מיני מכוניות קטונות וחזקות, כמו פולו GTI, איביזה טורבו, רנו קליאו ספורט. נסעתי על רנו, איביזה ופונטו.

האיביזה הסטנדרטית לא כל כך חזקה, יש לך 200 אז האוטו משופר/בלאי גבוה יותר,צריכת דלק, כמובן יותר אופציות לשיפור מאשר רנו ופונטו.

קליאו חמוד קצת יותר חזק מהפונטו אבל ההגה לא ממש נוח, וצריכה יותר גבוהה מהפיאט, 98-95

פיאט קטנה חסכונית יותר מרנו ואיביזה, אוטו שנותן תמורה יפה לכסף שלו.

אבל על טעם וריח אין מה להתוכח.

בוא נפוצץ את הבועה הזאת.

הקליאו והאיביזה לא "קצת" יותר חזקות הם חזקות בפער משמעותי וברור לחלוטין.

קליאו ספורט מאיצה ל-100 מייל(160 קמ"ש) באיזור ה-18 שניות הפונטו באיזור ה-25 שניות פער של 7 שניות(בהתחשב בעובדה שכל שנייה זה באיזור ה-10 מטר) זה פער משמעותי וברור נקודה.

האיביזה גם לא פראיירית בכלל וגם בתור סטנדרט תעמוד עם הקליאו בתאוצות ביניים כאשר ביציאה מהמקום לקליאו יהיה יתרון זעום.(למרות שזה לא רלוונטי לחלוטין כי 90% מהאיביזות מצ'ופצ'פות ואז יחסי הכוחות משתנים).

 

אין ספק שבקטגוריית "הפרווה" הפונטו הכי משתלמת וזולה לאחזקה וגם יפה(לטעמי לפחות) אבל מכאן ללהפוך אותה לכמעט מתנהגת כמו הקליאו(זמנים במסלול הם לא מדד לבדיקת התנהגות לדוג"- 207 GTI) או כמעט חזקה כמו האיביזה("פונטו טיל בליסטי" כמו שציין אחד החכמים פה בפורום) זו שטות גמורה.

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שהוא קראתי את כל השירשור מהעמוד הראשון ועד עכשיו אחרי שלא הייתי פה בפורום הרבה זמן :shock:

כמות השטויות שרשמו פה גרמה אפילו לחברה שלי לצחוק.

 

הפונטו חלשה משמעותית, ביציאה מהמקום עם איביזה סטאנדרטית שגלגל קידמי ימני היה בכלל גלגל "בייגלה" חלופי הפונטו קיבלה רכבת של 9-10 מכוניות עד ל100 ועוד האיביזה פירפרה כל הדרך.

 

הפונטו נופלת מהקליאו בסעיף "ההנאה מההיתנהגות" החל מהתקשורת מההגה, העברות המשקל ובעצם כל ההיתנהגות בכללי ברמה שאין בכלל מה לשוות.

 

לצערם של בעלי הקליאו שבהתחלה טענו שהקליאו מהריה יותר מהאיביזה על כל מסלול שהוא וכשהיתגלה שהם טועים אז הם התחילו לטעון שמה שחשוב זו "ההנאה מהנהיגה" ולא הזמן הנתון מה שנכון חלקית אבל גם על ז יש המון על מה להיתווכח.

ההשוואה לקליאו דור שני לעומת הפונטו פשוט לא נכונה עקב פער השנים ובעיקר והכי חשוב: המחיר.

במחיר של קליאו דור שני אפשר לקנות פונטו וחצי.

 

על אותו משקל תשוו את את הקליאו לS2000, משום מה יש לי הרגשה שלפחות 2 חברי פורום ייטענו שזו השווה רלוונטית ושבכלל הם מעדיפים את הקליאו :lol:

 

פיליפ, שאתו אגב אני מעריך מאוד, עדיין לא מכיר את עלות האחזקה של האיביזה מקרוב (ומקווה שגם לא יכיר) אבל את הקליאו ובעיקר את הפונטו מכיר טוב מאוד.

כולם מנסים להסתיר את העובדה שאחרי אכזבה מהקליאו הוא עבר לאיביזה שאמנם מתנהגת הרבה יותר טוב מהפונטו וגם ברוב המקרים תעשה זמנים טובים יותר מהקליאו אבל חסרה את התחושות בניהוג וגם מסובכת יותר לנהיגה מהירה עקב המון מומנט וכח בגלגלים הקידמיים.

 

להשות 200 סוסים באיביזה לעומת 130 בפונטו גם זה לא נכון, חובה להיסתכל על כמות המומנט ובאיזה זמינות מגיעים כוחות הסוס והמומנט בכל מנוע.

זוהי גם הסיבה שבגללה האיביזה הרבה (אבל הרבה הרבה הרבה) יותר חזקה מהפונטו.

 

את הפונטו צריך להשוות ל206 GTI, יאריס T וכדומה, יש פה שאלו ששכחו שזה לגיטימי שיהיו תי קטגוריות בתוך קטוגוריה עם רכבים דומים ומחיר דומה.

 

דור היקר, קאט דה בולשיט, אחרי שהייתה לך איביזה והיתרגלת לכח ולאיבזור שלה לא היה לפונטו שום סיכוי לכבוש את ליבך ככה שאתה ממש לא אובייקטיבי.

 

גם להשות את הפונטו ל306 XSI שנת 95 זה לא ריאלי, האחת עולה פי 2 ויוצרה 6 שנים מאוחר יותר שזה כמו שנות אור במושגי כולם הרכב.

 

 

ועכשיו אחרי שסיימתי לרשום תגובה של חצי שעה פרשתי לסחוט מיץ תפוזים טיבעי :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 דברים שמציקים לי.

א. אף אחד לא מסתיר את העובדה שפיליפ עבר לאיביזה.

היו כמה בעלי איביזות שנסעו איתי ומאוד התלהבו ולחלופין גם אני נסעתי על כמה איביזות ונהנתי לחלוטין.

עדיין, מבחינתי הקליאו נותנת מענה מוצלח יותר למה שאני מחפש באוטו (למרות שאשמח להחליף אותה על איזה S2000 צנועה :) ). אני מכיר לפחות 2 אנשים בפורום שעשו את המעבר ההפוך, מאיביזה לקליאו ולא התסכלו אחורה. זו בדיוק הסיבה שהאיביזה והקליאו הן ברות השווה ונמצאות באותה קטגוריה.

ב. איביזות ממש לא עושות בית ספר לקליאו במסלול, אין לי מושג מאיפה לך הנתון הזה.

ג. תהנה מהמיץ :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופק תארגן לי גם מיץ תפוזים..

 

 

הוויכוח הזה כבר סטה מזמן מהנושא המקורי.

בוא נסכם שכל אחד נהנה מדברים אחרים, יש כאלה שחשוב להם להרגיש את הגלגלים (הגה מתקשר וכו'), יש כאלה שכוח עושה להם את זה יותר (איביזה), יש כאלה שיעדיפו ספורטיבית קלה יותר לאחזקה למרות נחיתות קלה בביצועים (פונטו)

 

אגב, אני די בטוח שאיביזה משופרת קלות תיהיה מהירה יותר מהקליאו במסלול (במיוחד בערד), מקווה לבדוק את זה בקרוב.

אפשר אגב לראות את האיביזות שהיו "באוטו" במסלול שלהם בערד וקבעו זמנים מדהימים, אבל הם באמת משופרות בלא מעט כסף ובנויות לקו ישר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיליפ, שאתו אגב אני מעריך מאוד, עדיין לא מכיר את עלות האחזקה של האיביזה מקרוב (ומקווה שגם לא יכיר) אבל את הקליאו ובעיקר את הפונטו מכיר טוב מאוד.

כולם מנסים להסתיר את העובדה שאחרי אכזבה מהקליאו הוא עבר לאיביזה שאמנם מתנהגת הרבה יותר טוב מהפונטו וגם ברוב המקרים תעשה זמנים טובים יותר מהקליאו אבל חסרה את התחושות בניהוג וגם מסובכת יותר לנהיגה מהירה עקב המון מומנט וכח בגלגלים הקידמיים.

 

 

אני לא חושב שפיליפ מכיר באמת את עלויות האחזקה של הקליאו.

הרכב היה אצלו תקופה קצרה יחסית וההוצאות היו גדולות, אין לי מושג למה.

מולו יש הרבה בעלי קליאו בהווה ובעבר שמעידים על עלויות אחזקה אחרות, אמנם העלויות אותן עלויות אבל כשזה פרוס על תקופה ארוכה יותר התמונה שונה לגמרי.

אני מעריך שהקונה המאושר של האוטו של פיליפ ידווח בעוד שנתיים על עליות אחזקה נמוכות מאוד.

 

אגב, אני די בטוח שאיביזה משופרת קלות תיהיה מהירה יותר מהקליאו במסלול (במיוחד בערד), מקווה לבדוק את זה בקרוב.

אפשר אגב לראות את האיביזות שהיו "באוטו" במסלול שלהם בערד וקבעו זמנים מדהימים, אבל הם באמת משופרות בלא מעט כסף ובנויות לקו ישר.

 

אני לא חושב שהטבלה של מגזין "אוטו" היא המדד הכי טוב, אבל זה מדד כלשהו וזה עדיף על כלום.

 

קליאו דור ראשון סטנדרטית 1:56:08

איביזה טורבו משופרת עם 250 כ"ס 1:54:06

איביזה קופרה (2007) 1:59:09

 

בקיצור, במצב סטנדרטי הקליאו מהירה יותר על המסלול, וגם מתנהגת יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שפיליפ מכיר באמת את עלויות האחזקה של הקליאו.

הרכב היה אצלו תקופה קצרה יחסית וההוצאות היו גדולות, אין לי מושג למה.

מולו יש הרבה בעלי קליאו בהווה ובעבר שמעידים על עלויות אחזקה אחרות, אמנם העלויות אותן עלויות אבל כשזה פרוס על תקופה ארוכה יותר התמונה שונה לגמרי.

אני מעריך שהקונה המאושר של האוטו של פיליפ ידווח בעוד שנתיים על עליות אחזקה נמוכות מאוד.

 

 

 

איך הסקת שהעלויות אחזקה שלי היו גבוהות? למזלי דווקא הכול נפל על הבעלים הקודמים שממנו קניתי את הרכב, שבחצי השנה האחרונה לפני הקניה שלי השקיע על הרכב כ-20K ש"ח.

אני החלפתי שמן מנוע ושמן גיר ELF, בולג'נדים, חבק הגה, וכריות בולם, כל התיקונים/טיפולים שלי ברכב הסתכמו במעט פחות מ-1500 ש"ח :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הסקת שהעלויות אחזקה שלי היו גבוהות? למזלי דווקא הכול נפל על הבעלים הקודמים שממנו קניתי את הרכב, שבחצי השנה האחרונה לפני הקניה שלי השקיע על הרכב כ-20K ש"ח.

אני החלפתי שמן מנוע ושמן גיר ELF, בולג'נדים, חבק הגה, וכריות בולם, כל התיקונים/טיפולים שלי ברכב הסתכמו במעט פחות מ-1500 ש"ח :roll:

 

מצטער, ראיתי בשרשור אחר שפירטת כל מה שהוחלף ברכב שלך לאחרונה והסקתי שאת הכל אתה עשית.

אם השקעת ברכב רק 1500 ש"ח במספר חודשים כאשר חלק מהסכום הוא תחזוקה שוטפת (שמן) למה אתה טוען שהרכב יקר לתחזוקה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות חלקים מקוריים לטיפול גדול בפיאט HGT (כל 40,000 קילומטרים) - כ-300 ש"ח. כולל שמן אגיפ סינטטי מותאם לדגם זה סביב 500 ש"ח.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, ראיתי בשרשור אחר שפירטת כל מה שהוחלף ברכב שלך לאחרונה והסקתי שאת הכל אתה עשית.

אם השקעת ברכב רק 1500 ש"ח במספר חודשים כאשר חלק מהסכום הוא תחזוקה שוטפת (שמן) למה אתה טוען שהרכב יקר לתחזוקה?

כי אני רואה מה הבעלים הקודמים השקיע על תחזוקה (קלאץ', טיימינג, בלמים, מזגן ועוד ועוד) בנוסף לתקלות שהיו לו כמו חיישנים למינהם שהוא החליף, מצערת!

למזלי לי לא היו תקלות ו/או טיפולים גדולים בתקופה היחסית קצרה שהרכב היה ברשותי (כ-7 חודשים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך תדע אם לא דחפו לו סתם דברים.

בכל מקרה קלאץ', טיימינג ובלמים הם חלק מתחזוקה ומבלאי סביר של רכב.

שאתה מגיע לאזור ה 100 או 120 אלף ק"מ יש לך דברים שצריך לעשות.

צריך לבחון לאורך זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...