Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני -

 

למה הHGT הקליאו ואפילו 106 GTI נמכרות מעל המחירון? כי הם חזקות!

למה 306 XSI אפשר לקנות בגרושים ? כי אף אחד לא סולח לה!

מי שמחזיק היום רכבים כאלה כבר מזמן השתילו מנועים חזקים יותר!

עזוב אף אחד לא מתפשר על כח ברכב ספורטיבי מי שמתפשר - משקר לעצמו .

ולא משנה כמה קורסים והשתלמויות נהג יעשה רכב עם כח תמיד יהיה מהנה יותר

 

 

idango - אתה אולי לא מתפשר. אני כן. עובדה שיש לי מיאטה...

ויותר מזה - נהגתי על עשרות מכוניות ספורטיביות חזקות שלא נהנתי בהן. לא רק ביחס למיאטה שלי או לקליאו שהייתה לי, אלא גם ביחס ל-306XSI מסכנה. ואגב, מה שמצחיק כאן הוא שאתה מדבר על HGT מול XSI - שתיהן ביצועיסטיות אולי מול מאזדה 3...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עידן, בנושא זה אני חייב להסכים עם חובבי הצרפתיות.

הפונטו כחבילה היא מכונית לא רעה בכלל, אבל ההגה שלה פוגם בהנאה מנהיגה בגלל חוסר תקשורת. אין מה לעשות.

היא יכולה להתנהג טוב מאוד, והיא באמת עושה את זה, אבל אלא אם כן אתה ממש מכיר את הרכב ומגבלותיו ואת הדרך שאתה נוסע בה, יהיה לך ממש מפחיד להכנס איתה לפניות במהירות כי הפידבק שתקבל מההגה יהיה לקוי.

וזה לא משנה כמה מעלות טובות יש ל-HGT שמפצות על זה (ויש לה), זה עדיין פוגע בהנאה מהנהיגה עליה.

 

ואגב, למרות מה שרשמתי מעל, אחרי יותר מ-4 שנים עם HGT אני עדיין מעדיף אותה על קליאו ספורט בכל יום נתון. לכל אחד יש את הטעם שלו, והקליאו, עם איכות החומרים והעיצוב המזוויעים שלה, עם עלות החלפים והתיקונים השערורייתים שלה ועם האמינות המפוקפקת שלה, היא ממש לא לטעמי. היא יכולה להיות מכונת נהיגה מעולה, אבל עדיין לא הייתי מחליף את הפונטו שלי באחת כזו. במיאטה NC או בגולף MK5 GTI - כנראה שכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והקליאו, עם איכות החומרים והעיצוב המזוויעים שלה, עם עלות החלפים והתיקונים השערורייתים שלה ועם האמינות המפוקפקת שלה, היא ממש לא לטעמי.

 

BULL SHIT!!

אין לך שמץ של מושג אפילו לגבי לחץ האוויר בקליאו ספורט אז מי אתה שתקבע אמינות ,מחירים או איכות חומרים לאורך זמן.??..אבל עזוב הכי טוב לזרוק שמועות ושטויות לאוויר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?

מחירי החלפים והתיקונים הם לא גבוהים? (9000 שקל לטיימינג??? WTF??? זה רבע מהמחיר של האוטו!)

איכות החומרים טובה? (הגה שמשיל את עורו, פלסטיקה זולה)

הדבר היחיד שנתון בספק לגבי מה שרשמתי זה נושא האמינות, אבל ככה אני רואה את זה, מה לעשות. קרא לזה דעות קדומות, או שאולי עצם המחשבה שבמקרה של תקלה ברכב צריך לקחת משכנתא בשביל לשלם למוסך, אבל בכל מקרה אני הייתי נרתע מרכב שכזה.

 

שוב, אלא הם פני הדברים כפי שאני רואה אותם. אני בטוח שישנם אנשים שמסכלים על הדברים בצורה שונה, ולכן אולי גם חונה להם רכב שונה בחניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שלא הגזמת.

טיימינג לא עולה 9000 ש"ח בשום מקום.

בדור השני ההגה לא משיל ולא עורו, הרכב בנוי טוב מאד ואמין מאד אל תמציא.

התחזוקה אכן יקרה יותר אבל צריך לשמור על פרופרציה.

אם תתעקש תמצא גם מי שיחליף לך צמיג ב 9000 ש"ח, אל תאמין למעשיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימינג לא עולה 9000 ש"ח, יותר בכיוון ה4000 ויש לעשותו כל 5 שנים או 120 ק"מ, הגיוני לחלוטין.

9000 ש"ח זה אם אתה מחליף את כל הרצועות שלא קשורות לטיימינג בדרך, מחליף מותחנים ועושה בקרסו.

כבר שנים שכמעט ואף אחד לא עושה את התהליך הזה בסכום המדובר.

שאר החלפים אינם יקרים מרכבי ספורט ברמתה, אם קונים באיי ביי אז בכלל אין מה לדבר.

הקליאו אמינה לחלוטין, אולי כי מטפלים בה טוב.

הפלסטיקה אכן זולה יחסית, כמו בפג'ו 206 לדוג'.

 

אגב, הבחור כבר עשה את בחירתו ורכש HGT, ניתן לראות אשכול באוף טופיק.

לפני ששוב נתחיל לחפור באמינות ומחירי הטיפולים בקליאו אני ממליץ לנעול.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאדם בלי קשרים שרוצה ראש שקט ילך לקרסו ויעשה טיימינג ב-7K + כולל הכול, זה מחיר שערורייתי.

זו ממש לא אחזקה זולה, עוד דוגמאות? כריות בולם ב-500 ש"ח + מע"מ ועוד שלל מחירים מופרזים לחלוטין, וזה על קצה המזלג.

עם כל היתרונות שיש בקליאו, היכולות הספורטיביות, הצליל ועוד, הדבר האחרון שניתן להגיד עליה זה שהאחזקה שלה זולה למרות הסיפורים כאן בפורום שמנסים לשכנע שהרכב זול מאוד לאחזקה.

בין כל הקטנות החמות הקליאו היא הכי יקרה לאחזקה ללא ספק!

אפילו צריכת הדלק שנחשבת לטובה לא כל כך זולה בהתחשב שצריך למלא 98.

 

היתרון היחידי באחזקה זה הביטוח המקיף שזול מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיליפ, אף אחד לא טוען שהקליאו מאוד זולה לאחזקה, אבל היא גם ממש לא יקרה באופן חריג לרכב ספורט.

נכון, HGT, 206 GTI, סיטרואן C2, כולן זולות יותר אך גם ספורטיביות פחות.

היא לא פיאט פנדה, אבל לא צריך להגזים.

אגב, אם קרסו עושה לך "ראש שקט" אני מבין למה מכרת :)

אישית אני מעדיף לטפל אצל משה או שאפט ברבע מהמחיר.

בסופו של יום, בשנתיים וקצת שאני מחזיק את הקליאו הוצאתי פחות כסף על פי ממוצע חודשי מהשנתיים שהחזקתי רובר 25.

 

נ.ב

למי שהיה ספק, אני לא מוכר ולא חושב על למכור, כנ"ל רועי, הוא כבר מכר, לכן טענות שמנסים להלל את הקליאו ללא סיבה תשאירו במקלדת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?

מחירי החלפים והתיקונים הם לא גבוהים? (9000 שקל לטיימינג??? WTF??? זה רבע מהמחיר של האוטו!)

איכות החומרים טובה? (הגה שמשיל את עורו, פלסטיקה זולה)

הדבר היחיד שנתון בספק לגבי מה שרשמתי זה נושא האמינות, אבל ככה אני רואה את זה, מה לעשות. קרא לזה דעות קדומות, או שאולי עצם המחשבה שבמקרה של תקלה ברכב צריך לקחת משכנתא בשביל לשלם למוסך, אבל בכל מקרה אני הייתי נרתע מרכב שכזה.

.

 

עשיתי טיימינג בכ-5K במוסך מורשה, אחרי קצת מו"מ. לא יודע מאיפה הסכום של 9K.

 

לגבי תקלה ברכב, יש בו מנוע מאוד חזק ודי מורכב. כל תקלה ברכב ייחודי עם רכיבים ייחודיים עולה הרבה. במילים אחרות, רוצה 0-100 בשבע שניות, תשלם. זה לא בא בחינם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול 120 אלף בקרסו לא עולה 9000. הוא עולה 10,200.

 

FALOU, עשית רק טיימינג. צריך להחליף מותח של רצועת אביזרים. הקיט כולו (של רצועת אביזרים) עולה 3000 בקרסו הנבלות.

 

אגב, גם אני חשבתי למכור ובסוף לא מוכר. פשוט כיף של אוטו :) השדרוג הבא: רק STI או S2000

 

 

טיימינג לא עולה 9000 ש"ח, יותר בכיוון ה4000 ויש לעשותו כל 5 שנים או 120 ק"מ, הגיוני לחלוטין.

9000 ש"ח זה אם אתה מחליף את כל הרצועות שלא קשורות לטיימינג בדרך, מחליף מותחנים ועושה בקרסו.

כבר שנים שכמעט ואף אחד לא עושה את התהליך הזה בסכום המדובר.

שאר החלפים אינם יקרים מרכבי ספורט ברמתה, אם קונים באיי ביי אז בכלל אין מה לדבר.

הקליאו אמינה לחלוטין, אולי כי מטפלים בה טוב.

הפלסטיקה אכן זולה יחסית, כמו בפג'ו 206 לדוג'.

 

אגב, הבחור כבר עשה את בחירתו ורכש HGT, ניתן לראות אשכול באוף טופיק.

לפני ששוב נתחיל לחפור באמינות ומחירי הטיפולים בקליאו אני ממליץ לנעול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האמינות "המפוקפקת" של הקליאו, אני מעוניין להוסיף קצת מנסיוני האישי:

 

בשנת 2002 אימי רכשה HGT שלאחר זמן קצר נהייתה שלי. רשימת התקלות במשך 5 שנות אחזקה מסתכמים (על קצה המזלג) ב: שיפוץ וריאטור, החלפת וריאטור, שיפוץ מנגנון חלונות חשמל, החלפת תושבות מנוע (פעמיים), שיפוץ מדחס מזגן, שיפוץ מערכות חשמל שגרמו לשריפת נורות פעם בשבוע, החלפת כסא נהג עקב בלאי מוגבר :roll:, החלפת פנל מזגן עקב ברגים שבורים שיצאו לטיול. וזה רק מהזיכרון.

סה"כ לא נורא עם מחלקים בחמש שנים ומתחשבים במוצאה האיטלקי, אבל עדיין רחוק מלהיות שיא האמינות.

 

לעומתה, קליאו ספורט 2002 שנרכשה כיד 4 בפברואר 2007: החלפת אטם גיר עקב נזילה (במסגרת יישור קו) ולאחרונה החלפת רדיאטור מזגן גם כן עקב נזילה (הגז היה מתאדה לאחר חצי שנה מעת המילוי). זהו!!

 

במקרה הפרטי שלי, הקליאו שנרכשה כמשומשת מפגינה (טפו טפו טפו) אמינות מדהימה. די מצחיק לומר ש"בצי המשפחתי" שלנו הכולל חיפושית 73, קליאו 1.2 של אישתי, סקודה אוקטביה של אבי (חדשה), פיאט פנדה של אחי(חדשה) ומזדה 3 של אימי (חדשה גם כן) קליאו ספורט משומשת היא המכונית שביקרה הכי פחות במוסך!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?

מחירי החלפים והתיקונים הם לא גבוהים? (9000 שקל לטיימינג??? WTF??? זה רבע מהמחיר של האוטו!)

איכות החומרים טובה? (הגה שמשיל את עורו, פלסטיקה זולה)

הדבר היחיד שנתון בספק לגבי מה שרשמתי זה נושא האמינות, אבל ככה אני רואה את זה, מה לעשות. קרא לזה דעות קדומות, או שאולי עצם המחשבה שבמקרה של תקלה ברכב צריך לקחת משכנתא בשביל לשלם למוסך, אבל בכל מקרה אני הייתי נרתע מרכב שכזה.

 

שוב, אלא הם פני הדברים כפי שאני רואה אותם. אני בטוח שישנם אנשים שמסכלים על הדברים בצורה שונה, ולכן אולי גם חונה להם רכב שונה בחניה.

 

תקרא מה שכתבתי בתחילת השרשור ותבין על מה אני מדבר....רכב לא נמדד בכמה היבואן לוקח על רכיב אחד שמחליפים אותו כל 6 שנים או פעם ב 2~3 ידיים מתוך כמה מאות חלקים שרלונטיים לאמינות...במיוחד שכבר עברנו על הסיפור הזה של טיימיניג וקליאו ספורט ומחירים אולי מאה מאה חמישים פעם בכל שרשור אפשרי.

פלסטיקה זולה? חלקים מתקלפים? אמינות? בולשיט אמרתי כבר?שמועות לא מבוססות אמרתי כבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האמינות "המפוקפקת" של הקליאו, אני מעוניין להוסיף קצת מנסיוני האישי:

 

בשנת 2002 אימי רכשה HGT שלאחר זמן קצר נהייתה שלי. רשימת התקלות במשך 5 שנות אחזקה מסתכמים (על קצה המזלג) ב: שיפוץ וריאטור, החלפת וריאטור, שיפוץ מנגנון חלונות חשמל, החלפת תושבות מנוע (פעמיים), שיפוץ מדחס מזגן, שיפוץ מערכות חשמל שגרמו לשריפת נורות פעם בשבוע, החלפת כסא נהג עקב בלאי מוגבר :roll:, החלפת פנל מזגן עקב ברגים שבורים שיצאו לטיול. וזה רק מהזיכרון.

סה"כ לא נורא עם מחלקים בחמש שנים ומתחשבים במוצאה האיטלקי, אבל עדיין רחוק מלהיות שיא האמינות.

 

אוקיי, אז בוא אני אתן לך איזושהי קונטרה:

באוק' 05' רכשתי את ה-HGT 2001 שלי (ואני לעומתך לא רכשתי אותה כחדשה מהסוכנות), ועד הלום הנה רשימת התקלות המלאה:

תקלה במתג של חלון ימין - תיקון 250 ש"ח במוסך מורשה פיאט.

 

הייתי אומר שאם זה לא "שיא האמינות", אז זה נחשב יחסית אמין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והקליאו, עם איכות החומרים והעיצוב המזוויעים שלה, עם עלות החלפים והתיקונים השערורייתים שלה ועם האמינות המפוקפקת שלה, היא ממש לא לטעמי. היא יכולה להיות מכונת נהיגה מעולה, אבל עדיין לא הייתי מחליף את הפונטו שלי באחת כזו. במיאטה NC או בגולף MK5 GTI - כנראה שכן.

 

ואו, יופי של הגזמה. איכות החומרים בקליאו (דור ראשון ושני) מקבילה לחלוטין לשל מרבית הקבוצה, ובוודאי לא נחותה משל הפונטו. נכון, ההגה מתקלף בדור ראשון, אבל תעשה לי טובה...

עלויות האחזקה, אגב, גבוהות אמנם משל קליאו 1.4 ומקבילותיה, וגם מעלויות האחזקה של ה-HGT, ככל הנראה, אבל הן לחלוטין מקבילות למידת הביצועים (בכל המובנים) שהיא מספקת. ביחס של פאן לשקל (באחזקה) היא מנצחת רבות ממתחרותיה וגם ספורטיביות חזקות ויקרות יותר. ה-HGT יותר זולה לאחזקה? נניח. אבל זה לא שהיא מספקת תמורה מקבילה לקליאו...

 

עם כל היתרונות שיש בקליאו, היכולות הספורטיביות, הצליל ועוד, הדבר האחרון שניתן להגיד עליה זה שהאחזקה שלה זולה למרות הסיפורים כאן בפורום שמנסים לשכנע שהרכב זול מאוד לאחזקה.

בין כל הקטנות החמות הקליאו היא הכי יקרה לאחזקה ללא ספק!

אפילו צריכת הדלק שנחשבת לטובה לא כל כך זולה בהתחשב שצריך למלא 98.

 

היתרון היחידי באחזקה זה הביטוח המקיף שזול מאוד.

 

לא מסכים איתך. אין לי ספק שהיא לא יקרה משמעותית לאחזקה מ-206GTI, מאיביזות למיניהן וכדומה. היא כן נותנת יותר יכולת, ועל זה אני מוכן לשלם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...