Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפונטו יותר מוחצנת מהקליאו אם זה מה שמעניין אותך.

 

מבחינת עלות טיפולים הם לא יקרים מלבד טיימיננג אך גם זה יקר בקליאו.

 

הפונטו מגיעה עם סאנרוף אם יתמזל מזלך ואינני חושב שסאנרוף קיים בקליאו.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחינת עלות טיפולים הם לא יקרים מלבד טיימיננג אך גם זה יקר בקליאו.

 

הפונטו מגיעה עם סאנרוף אם יתמזל מזלך ואינני חושב שסאנרוף קיים בקליאו.

טיפולים אפילו אי אפשר להשוות בשני הרכבים, טיימינג בפונטו עולה 1600 ש"ח, בקליאו פי 4!!

כל גומיה בקליאו, וכל חלק עולה הון לעומת הפונטו.

 

החלפתי בקליאו תושבות בולם, עלותם במוסך מורשה 500 ש"ח ללא מע"מ ליחידה!

באיביזה לצורך השוואה אותה תושבת/גומיה בדיוק עולה 60 ש"ח! כנ"ל בפונטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים אפילו אי אפשר להשוות בשני הרכבים, טיימינג בפונטו עולה 1600 ש"ח, בקליאו פי 4!!

כל גומיה בקליאו, וכל חלק עולה הון לעומת הפונטו.

 

החלפתי בקליאו תושבות בולם, עלותם במוסך מורשה 500 ש"ח ללא מע"מ ליחידה!

באיביזה לצורך השוואה אותה תושבת/גומיה בדיוק עולה 60 ש"ח! כנ"ל בפונטו.

ואיך כל אלה קשורים למה שפותח השרשור ביקש\שאל?

אני באמת חושב שאתה היחידי שיכול לענות לו על השאלה האמיתית שמעניינת אותו - ספורטיביות.

תגיד לו כמה עשית עם הקליאו במסלול בערד וכמה עשית עם הפונטו....

טיפוליי טיימינג עושים אחת ל6 שנים או 120K בקליאו - ככה שלא כל שרשור עם שאלה על אחזקה של קליאו צריך להזכיר את העניין הזה...

יש המון המון המון טיפולים וחלקים שניתן לקנות ולעשות לבד ולחסוך אלפי שקלים , לשם השוואה:

מי שעושה "לבד" טיפול טיימינג בקליאו יעשה זאת בפחות מ2000 שקל - אצל מורשה תתקרבו ל9000.

מי ששם תושבת מנוע עליונה מקורית במורשה ישלם 1100 ש"ח ללא עבודה - מי שמבין ישים של קנגו מקורית ויעשה את העבודה בבית על ג'ק ב500 ש"ח...

 

לטעמי האישי בלבד - הקליאו מבחינת מכונה ספורטיבית היא רמה אחת מעל הפונטו שנחשבת להגדרתי מכונה קלה עם מנוע גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו מהירה מהפונטו כן.

 

הייתי מגדיר את הפונטו כגראנד טוריזמו.

 

בעיקרון יש לה פוטנציאל ספורטיבי המנוצל גם בראלי.

 

באופן כללי - אלה שתי חיות שונות לחלוטין והייתי מעמיד את הפונטו מול ה206.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם חשוב לך הפן הכלכלי - לך על הפונטו. אם יכולת ספורטיבית - קליאו.
בהחלט.

 

 

 

ללא ספק הקליאו מרגישה הרבה יותר ספורטיבית, מערבת ומרגשת! כמו כן היא גם חזקה יותר ופראית יותר.

 

אבל במסלול משום מה היא לא התרחקה בהרבה מהפונטו שהייתה לי (סטנדרטית לחלוטין), הקליאו אגב הייתה עם סט קוני מתכווננים, ומדידות הזמנים בוצעו על אותו מסלול מספר פעמים בתקופות שונות ואפילו על עוד קליאו (של אביעד).

הקליאו מקדימה את הפונטו בשניה אחת בלבד במסלול של 1:15 דק'. ובמסלו לשנותן יתרון גדול לכוח שיש ממנו יותר בקליאו.

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם אנקדוטה....קליאו ספורט 182 נבחרה למקום 7 (יחד עם F50) במבחן 100 מכונות הנהיגה הטובות בעולם....

http://www.evo.co.uk/features/features/240343/top_10_greatest_drivers_cars.html?CMP=NLC-Newsletters&uid=20c0cd9de799306209d7eff276ea2942

 

 

...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של HGT בהווה הנוכחי , בעברי היו לי מגאן קופה , 306 XSI . יונדאי קופה, 205 GTI .

 

הHGT עדיפה על כולם!

 

החסרון היחידי של הרכב הוא בפניות אך אתה יכול למצוא אחת שמורה באיזור ה40 42 ולהחליף לקפיצי הנמכה של OMP ב 1000 ש"ח ויש לך רכב מושלם! ועדיין קנית רכב ספורט ב10000 פחות ממה שעולה הקליאו .

 

שווה ביותר! ממליץ על רכב בכל קנה מידה!

 

לא הייתי מקשיב למי שקורא לפונטו HGT "רכב ספורט", ובטח שלא למישהו שחושב שהיא עדיפה על 306XSI...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-306XSI אולי מתקשרת ומתנהגת אבל הביצועים הכוללים של הפונטו עדיפים, היא פשוט יותר מהירה מ-A ל-B בכל מצב! בדרך היא אולי פחות מתקשרת בגלל הגה אילם אבל יותר מהירה זה בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-306XSI אולי מתקשרת ומתנהגת

 

היא לא "מתקשרת ומתנהגת" היא מתקשרת ומתנהגת ברמה הכי גבוהה שיש למכונית כביש.

מסוגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מקשיב למי שקורא לפונטו HGT "רכב ספורט", ובטח שלא למישהו שחושב שהיא עדיפה על 306XSI...

 

איפה הוא ציין שה-HGT זה רכב ספורט?

לי אישית יש פונטו ואני נהנה ממכל רגע.

האנשים בפורום קוטלים יותר מידי את ה-HGT !

אבל שמגיעים ליום מסלול רואים שהיא מוציאה תוצאות יפות מאוד ומתנהגת לא רע בכלל!

HGT זה לא רכב ספורט. רכב ספורטיבי הוא כן!

נמאס קצת עם הדעות הקדומות. כל אחד פה מינימום שומאכר!

ולא לישכוח-"מה שטוב לאחד פחות טוב לאחר".

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-306XSI אולי מתקשרת ומתנהגת אבל הביצועים הכוללים של הפונטו עדיפים, היא פשוט יותר מהירה מ-A ל-B בכל מצב! בדרך היא אולי פחות מתקשרת בגלל הגה אילם אבל יותר מהירה זה בטוח.

 

פיליפ, אתה מחטיא את הנקודה. אין קשר בין זמני מסלול להנאה. יכול להיות רכב עם הגה מאוד גרוע, אבל במסלול מוכר את תעשה זמנים מעולים כי פשוט לא תזדקק לתקשורת מההגה. אתה יודע בע" שלסיבוב X אפשר להכנס כך-וכך וכו'. לי אישית רכב עם הגה גרוע הורס את כל הכיף, כי בכביש ציבורי זה מוריד לי מהביטחון.

 

אני אישית נהניתי מאוד מהתאומה של ה-306 (ZX וולקן) אפילו שזה רכב שעושה 10 שניות למאה.

במסלול בערד, אגב, בידיים הנכונות (אלי אבוחצירא) הרכב שלי עשה זמן מאוד קרוב ליאריס טי-אס ולמיאטה NB, שאמורות להיות חזקות מהוולקן.

 

נ.ב אני מסכים עם פיליפ, ה-HGT בכל האירועים בערד (עם אותו הנהג - פיליפ) עשתה זמנים מאוד קרובים לקליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...