Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיליפ, אתה מחטיא את הנקודה. אין קשר בין זמני מסלול להנאה. יכול להיות רכב עם הגה מאוד גרוע, אבל במסלול מוכר את תעשה זמנים מעולים כי פשוט לא תזדקק לתקשורת מההגה. אתה יודע בע" שלסיבוב X אפשר להכנס כך-וכך וכו'. לי אישית רכב עם הגה גרוע הורס את כל הכיף, כי בכביש ציבורי זה מוריד לי מהביטחון.

 

אני אישית נהניתי מאוד מהתאומה של ה-306 (ZX וולקן) אפילו שזה רכב שעושה 10 שניות למאה.

במסלול בערד, אגב, בידיים הנכונות (אלי אבוחצירא) הרכב שלי עשה זמן מאוד קרוב ליאריס טי-אס ולמיאטה NB, שאמורות להיות חזקות מהוולקן.

 

נ.ב אני מסכים עם פיליפ, ה-HGT בכל האירועים בערד (עם אותו הנהג - פיליפ) עשתה זמנים מאוד קרובים לקליאו.

אביעד, אין צל של ספק שהקליאו או ה-306 מהנות ומתקשרות יותר מהפונטו, לרגע לא טענתי אחרת.

אני דיברתי על מהירות וציינתי שהפונטו היא לא עגלה כמו שלפעמים מציירים אותה, אולי היא לא מתקשרת כמו הצרפתיות אבל היא מהירה מנקודה לנקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ה-306XSI אולי מתקשרת ומתנהגת אבל הביצועים הכוללים של הפונטו עדיפים, היא פשוט יותר מהירה מ-A ל-B בכל מצב! בדרך היא אולי פחות מתקשרת בגלל הגה אילם אבל יותר מהירה זה בטוח.

 

תן את שתי המכוניות בידיים של אותו נהג על אותו כביש - ואני חותם לך שההפרשים יהיו מזעריים. כן, גם אם מאפס למאה ה-HGT מהירה יותר. וזה עוד לפני שדיברתי בכלל על כמה לא קשורה המהירות מ-A ל-B להנאה עצמה מהנהיגה.

 

איפה הוא ציין שה-HGT זה רכב ספורט?

 

קרא שוב את מה שהוא כתב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן את שתי המכוניות בידיים של אותו נהג על אותו כביש - ואני חותם לך שההפרשים יהיו מזעריים. כן, גם אם מאפס למאה ה-HGT מהירה יותר. וזה עוד לפני שדיברתי בכלל על כמה לא קשורה המהירות מ-A ל-B להנאה עצמה מהנהיגה.

 

 

 

 

רוני

הנאה זה דבר אינדבידואלי, כל אחד נהנה ממשהו אחר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתבלבל, ב- 99.9% ממצבי הטבע (למעט עמידה בחניה) ה- HGT לא תגיע להריח להיכן פנתה ה - 172.

 

בדרך כלל כשהעובדות קצת מבלבלות / לא מתאימות פונים לאמונות ו/או דברים אחרים שהם בלתי מדידים.

 

אני מאחל לך שתבחר נכון :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנאה זה דבר אינדבידואלי, כל אחד נהנה ממשהו אחר.

 

אני מסכים. בהנחה ואתה אכן נהנה מעצם ההגעה 3 שניות מהר יותר בקטע כביש מסוים - אז קנה את ה-HGT. אבל שאז צפויה לך אכזבה אם יתברר שה-XSI הגיעה בסוף לפניך...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים. בהנחה ואתה אכן נהנה מעצם ההגעה 3 שניות מהר יותר בקטע כביש מסוים - אז קנה את ה-HGT. אבל שאז צפויה לך אכזבה אם יתברר שה-XSI הגיעה בסוף לפניך...

אבל היא לא :wink: הפונטו אפילו לא רחוקה מהקליאו בערד, בסגנון הנהיגה שלי לפחות, ההבדל הוא לא יותר משניה אחת לטובת הקליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי ה HGT אבל אני כבר כמה חדשים עם קליאו ספורט דור שני (שההיגוי שלה אכן מעט פחות טוב משל ה XSI הקודמת שלי אבל עדיין מצוין) אבל בכל יום , בכל נסיעה אפילו מנהלתית קצרה אפילו בדרך לעבודה היא מוציאה ממני חיוך כמעט בכל פניה\ככר\עיקול.

רכב שובב זריז ומאד מהנה, יחידת הנעה כיפית עם גיר מצוין וסכ"ה די מפנק (לפחות בסטנדרטים שלי).

זמן הגעה ממש לא משנה לי גם לא נתוני 0 ל 100 ולא שמני מסלול אני מחפש פשוט כיף ומזה היא מספקת המון.

ממליץ בחום,

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שהיו לו וולקן ו-XSI בו"ז, המכוניות יותר שונות מדומות בהתנהגות שלהן.

 

נהגתי מעט מאוד על XSI. הצלחתי להרגיש הוולקן יותר תזזיתית ויותר רגישה להעברות משקל.

 

אני אשמח אם תרחיב עוד על ההבדלים לידע כללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל היא לא :wink: הפונטו אפילו לא רחוקה מהקליאו בערד, בסגנון הנהיגה שלי לפחות, ההבדל הוא לא יותר משניה אחת לטובת הקליאו.

 

לפני שנתחיל להסתובב במעגלים - שוב, המהירות שבה הרכב מסוגל לנסוע בקטע כביש מסוים איננה קובעת את מידת ההנאה ממנו. נסעתי בלא מעט מכוניות שיעשו בית-ספר לקליאו ספורט בכל כביש, אבל הנהיגה בהן מנותקת, משעממת וחסרת ריגוש.

 

ואגב - אם כבר רוצים להשוות זמנים, אז צריך מן הסתם לנהוג ממש חזק. יכול להיות שסגנון הנהיגה שלך כולל הרבה החלקות, נניח, ולכן אתה לא מהיר באמת עם אף רכב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מקשיב למי שקורא לפונטו HGT "רכב ספורט", ובטח שלא למישהו שחושב שהיא עדיפה על 306XSI...

סליחה שאני סוטה מהשרשור .

sronis - אל תקשיב.

 

אני לא אשכח את היום שהיה לי כאשר נהגתי ב306 XSI המדהימה שלי, זה היה לפני לפני 8 שנים , מנוע 2000 123 כ"ס(שנת 95) מבסוט מכל פניה , הרגב מרגיש חזק, הרגשתי מינימום שומכר קטן. פתאום הגיע HGT כחולה, נעמד לידי ברמזור , אני מסמן לו לפתוח חלון ושואל" תגיד איזה מנוע זה ? " , "1800" , "וואלה , שווה משהו ? אני שואל .. בחיים לא אכלתי כלכך הרבה אבק בפתיחות ..

 

לאחר כשבועיים פגשתי את אותו בחור-בזמנו המפגים היו בימי חמישי ברידינג למי שזוכר . עשיתי איתו סיבוב על הפונטו כשאני נוהג - חצי שעה אחרכך החיוך לא ירד מהפנים!! באותו יום הבטחתי לעצמי שביום מן הימים אני יפנק את עצמי ב HGT .

 

הXSI - כבודה במקומה מונח , אבל הייתה איטית ועייפה - מחושבת ומתקשרת טוב, טוב מידי לצערי ..

הHGT - טיל בליסטי עם מנוע איטלקי משובח , מתקשרת פחות טוב אך זה מה שמכניס את השובבות והנמרצות של הנהיגה בה. זה כל הכיף ההחלקות והבריחה של הזנב בסיבוב .

 

אין חכם כבעל ניסיון - אבל שוב - אל תקשיב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתקשרת פחות טוב אך זה מה שמכניס את השובבות והנמרצות של הנהיגה בה. זה כל הכיף ההחלקות והבריחה של הזנב בסיבוב .

 

 

?

למה אתה מקשר בין מתקשרת פחות לשובבות?

רכב יכול להיות מאד שובב ומתקשר בו זמנית (ואפילו עדיף ככה).

 

השאלההיא ממה אתה נהנה יותר, מאבק רמזורים או הגה טוב, בחירה אישית.

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הHGT - טיל בליסטי עם מנוע איטלקי משובח , מתקשרת פחות טוב אך זה מה שמכניס את השובבות והנמרצות של הנהיגה בה. זה כל הכיף ההחלקות והבריחה של הזנב בסיבוב .

 

אתה מוכיח את הטיעון שהכל יחסי.

טיל בליסטי?? ביחס למה?

אולי ביחס לXSI אבל השרשור הנ"ל משווה אותה לקליאו ספורט ופה אין שאלה כלל.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

הHGT - טיל בליסטי

אין חכם כבעל ניסיון - אבל שוב - אל תקשיב!

 

מי שקורא ל-HGT "טיל בליסטי," ניסיון אין לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אשכח את היום שהיה לי כאשר נהגתי ב306 XSI המדהימה שלי[/b]

 

אכן, סיפור מרגש. דמעה נגולה מזווית עיני. הוכחת כאן שהביצועים מדברים אליך הרבה יותר משאר התכונות הדינמיות של המכונית. לא שזה לא בסדר, זה בסדר גמור. רק שזה שמבחינתך מדובר באלמנט החשוב ביותר במכונית, לא אומר שככה זה צריך להיות בשביל כולם.

לא יודע מה זה "מתקשרת טוב מדי" (לדעתי אתה פשוט לא מבין באופן מלא את משמעות המושג), בידיים הנכונות 306 XSI היא שובבה מספיק, אני מבטיח לך. גם נשלטת יותר, וזה חשוב. אבל שוב, אם אתה חושב של-HGT יש "מנוע איטלקי משובח", אז מה נשאר לי עוד לומר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...