Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בחיים לא האמנתי שאנשים יאזרו אומץ ויעשו השוואה בין HGT לבין קליאו ספורט.

 

"יאזרו אומץ ויעשו השוואה ?"

 

אפשר לחשוב שאנחנו מדברים על השוואה בין HGT, קליאו, איביזה וחברותיהן לאיזו אקזוטיקה.

 

קחו את כולן בפרופורציה. כולן זולות, לכולן דפקט זה או אחר ובכולן האחזקה לא תגרום לאף אחד פשיטת רגל וכן - הן כולן באותה קטגוריה. חד משמעית.

אחת יותר מתקשרת השניה יותר חזקה השלישית יותר שקר כלשהו - לא משנה את העובדה שמדובר באותה קטגוריה וההבדלים בין המכוניות לא שמים אותן ב"קטגוריות שונות".

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
:idea:

exodus בנוסף לזה מה שאתה מציע זה די קומבינה שאביב עלה עליה, בנאדם מן השורה שאין לו את הקשרים הנכונים ילך למוסך ויעשה קלאץ' במחיר גבוה מאוד (כמו גם טיימינג ושאר הטיפולים), אגב מה שאתה מציע עם הקלאץ' התגלה רק לאחרונה.

 

אל תגרום לי לצטט את עצמי, כתבתי שאפילו במוסך מרשה של קרסו (ניסידן נתניה) בזמנו קיבלתי הצעת מחיר של 2800 ש"ח על במצמד + עבודה.

לא קובינה ולא נעליים.

אם קומבינה אני יכול לעשות את זה גם ב1400 ש"ח.

 

לנושא אחר, עובדתית זה פשוט לא נכון להגיד שהקליאו, האיביזה, הHGT, היאריס ספורט ושאר ההוט האצ'ז הן באותה ליגה\רמה. נכון לכל אחת חיסרון כזה או אחר משלה אבל הקבוצה מתחקלת בברור להוט האצ'ז הפושרות יותר שנוח יותר לחיות איתן ביום יום להוט האצ'ז המתגרזנות יותר שלרוב גם יעלו קצת יותר לתחזוקה.

למשל קליאו, איביזה, 306 GTI, סיוייק טייפ R, מיני קופר S מול יאריס, 206 GTI, סיטרואן C2, טוויגו ספורט, HGT ועוד.

אגב, גם מעל האיביזות וסיוייקים יש רמה אחת, אאודי S3, ב.מ.וו 1M וכו'...

בתאוריה שלך ניתן להשוות את האאודי S3 לHGT. :lol:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

רבאק,

תפחית מהזלזול כלפי אנשים שאתה לא מכיר, ברמות ידע שאתה לא מכיר.

 

תקרא את מה שכתבת ותחשוב שוב.

 

יותר טובה, פחות טובה - אין ספק שיש יותר מוצלחות ופחות. אבל, כולה, פיאט פונטו, רנו קליאו וסיאט איביזה. - בטח שלא נושא להתנצחויות בלתי פוסקות (כמה שנים הויכוח חוזר?) בין ה"מועדונים".

כולן הוט האץ, כולן נחשבות בעולם רמת כניסה למי שרוצה קצת יותר מהרכב שלו, כולן נחשבות למכוניות שאפשר לנהוג ברגע שקיבלת רישיון. רק בארץ הקודש צריך לעבור 5 קורסים לנהיגה מתקדמת עד ש"הפורום נותן את אישורו" למעבר מ-HGT לקליאו

(ושלא תבין מזה שאני נגד הכשרות נהיגה).

 

אגב דגמים אחרים שטרחת לציין - אני מקווה שאתה יודע מהי BMW M1 ושהיא לא מתחרה לS3 , ילד! :2gunfire:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
הן כולן באותה קטגוריה. חד משמעית.[/b]

 

חד משמעית?! מי אמר? אתה? אז מה?

לדידי, יש מקום לHGT יחד עם היאריס TS, מגאן קופה, 206GTI והC2 כקטגוריה אחת, ולאיביזה, קלאו פולו GTI וכו' בקטגוריה אחרת.

אפשר להתווכח על המרחק בין הקטגוריות.

אבל אם אתה קבעת "חד משמעית" אז כנראה שהנושא סגור - NOT!!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

היתה פה תגובה אחרת אבל החלטתי למשוך אותה.

 

עידן, דווקא הערכתי שאתה תדע לאבחן הוט האצ' כקטגוריה נפרדת ואחידה.

כנראה שטעיתי וייתכן שאתה סתם מחרחר ויכוח.

 

בכל מקרה,

שבת שלום לכולם, מבטיח לא להתערב לכם בויכוח הנהדר.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אני גר בישראל ולא במקום אחר.

אני משווה בין המכוניות האמורות בתנאים שלנו.

היתה לי איביזה, יש לאון זמינה, קליאו זמינה, אני מכיר את הHGT.

לדעתי אין מקום להשוואה אמיתית מבחינת ביצועים ופוטנציאל שיפורים- גם אם בערדרינג ההבדל הוא חצי שניה.

תגובתי התייחסה לקביעה "חד משמעית" שלדעתי אין מקום לקביעות מהסוג הזה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חד משמעית , לא חד משמעית, אתה יודע טוב מאוד שזו צורת ניסוח ולא שום דבר אחר.

עדיין מצאת סיבה להתרעם. חבל.

 

שבת שלום,

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
רבאק,

תפחית מהזלזול כלפי אנשים שאתה לא מכיר, ברמות ידע שאתה לא מכיר.

 

אגב דגמים אחרים שטרחת לציין - אני מקווה שאתה יודע מהי BMW M1 ושהיא לא מתחרה לS3 , ילד! :2gunfire:

 

א. איפה בדיוק זלזלתי בך, מוזר מאוד שלקחת את זה אישית, אם אנחנו לא מסכימים לא אומר שיש פה זלזול.

ב. "רמות ידע שאני לא מכיר", אתה יודע, זה לא חוכמה לצעוק "אני חכם, אני חכם!" בכל אופן, אני חושב שהתגובה הזאת התפלקה לך כי לקחת את כל העסק אישית, לא נורא.

ג. אולי הM1 באמת לא מתחרה לS3, אז למה היאריס ספורט מתחרה לקליאו ספורט? הרי גם הM1 וגם הS3 הן הצ'בק חמות.

לטענתך כל ההצ'בק החמות נמצאות באותה קטגוריה. אתה סותר את עצמך "ילד".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לטובת אלה שישנו בשיעורי ההיסטוריה, קבלו את ב.מ.וו. M1, במקרה זה נהוגה על ידי אלמוני לחלוטין בשם נלסון פיקה (היותר מוצלח במשפחה, כמובן):

 

1980-05-24_Nelson_Piquet_im_BMW_M1%2C_N%C3%BCrburgring_S%C3%BCdkehre.jpg

 

קצת כבוד, חבר'ה. השם השני על הדלת, אגב, הוא של האנס-יואכים שטוק, גם הוא אושיה לא קטנה (והוא דווקא הבן של האנס שטוק האב, נהג ענק בזכות עצמו). הסדרה היא פרוקאר, שהייתה בזמנו סדרת one make אשר ליוותה את סבב ה-F1 בחלק מהמירוצים.

 

Learn your history...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ג. אולי הM1 באמת לא מתחרה לS3, אז למה היאריס ספורט מתחרה לקליאו ספורט? הרי גם הM1 וגם הS3 הן הצ'בק חמות.

לטענתך כל ההצ'בק החמות נמצאות באותה קטגוריה. אתה סותר את עצמך "ילד".

 

tgt ו- RK , תודה.

 

אקסודוס, נפלת פעם שניה :lol:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אל תתעסקו בקטנות, אתם יודעים טוב מאוד לאיזו BMW התכוונתי.

נכון, לא קיימת גרסת M לסדרה 1, לא להאצ'בק ולא לקופה.

אבל קיימת גרסת 135I שנכנסת יפה בהגדרה של האצ'בק חמה.

למרות שהשכלתי משיעור ההיסטוריה של RK, האמינו לי שהייתי מודע לקימו של הדגם המדובר (ולדגם הקונספט החדש שמתוכנן לצאת בעתיד).

 

אל תסטה מהנושא, גם ה135I, הS3, הפורד פוקוס ST כולן האצ'בק חמות, האם אתה משווה אותן לHGT או לקליאו?

גם בקטגוריה הזו יש תתי קטגוריות ובדיוק על זה אני מדבר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש תתי קטגוריות, זה אכן נכון. ה-S3, פוקוס ST, מגאן RS וכו' - קטגוריה אחת. קליאו RS, גראנדה פונטו אבארת', קופרה - עוד אחת. 500 אבארת', טוינגו RS וכו' - עוד אחת.

 

תשליך את האמור לעיל על הדגמים הישנים שאנחנו מדברים עליהם וה-HGT, עם כל הכבוד למיקרוקוסמוס הישראלי המוטורי המתקדם, עדיין מצויה באותה הקטגוריה עם הקליאו והאיביזה, הפולו GTI וה-206 GTI. פחות ספורטיבית? במובנים מסויימים כן, אבל באותה קטגוריה.

 

אגב, יש לי בעיה רצינית להגדיר את ה-135I כהוט האטצ', בעיקר בשל ההנעה האחורית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לכל בעלי הפונטו 130 כ"ס שמרגישים שהם ברכב ספורט, אני מאוד מקנא בכם.

לי 200 כ"ס לא מספיקים.

איביזה חזקה מאוד בקו ישר, קליאו ספורט חזקה מאוד במסלול מפותל.

וה-HGT? איפשהו באמצע, לא חזקה מדי, לא מתנהגת מדי וההרגשה הכללית לא ממש טובה.

הרכב יפה מאוד ונראה ספורטיבי מאוד.

 

פיליפ, אין לי שום צורך להתווכח איתך.

אתה עשית את המסלול בערד יותר מכל אדם אחר, לכן התוצאות שלך טובות.

זה לא עושה אותך כבורר או כאדם שעל פיו ישק דבר.

בתור אחד שהיה לו את 3 הרכבים, אתה באמת מאמין שHGT באותה הקטגוריה עם הקליאו?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...