Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רוני בוודאות היא יקרה יותר מהפונטו וגם מהאיביזה בטיפולים, אין פה מקום לוויכוח בכלל.

 

נותת יותר? תלוי במה, שוב.

 

יש פה מקום לויכוח, כי גם אני וגם אתה לא חישבנו את הנתונים המדויקים של כל עלויות הטיפולים השוטפות, וגם לא של חלקים שעלולים להתקלקל. וגם אם נחשב אותם ונגלה שהקליאו עולה עוד 1000, 2000 או 3000 שקלים לשנה, מי שמחפש רכב ספורטיבי לצורך נהיגה ספורטיבית בוודאי ישלם את ההפרש. ואני לא מחשיב את מי שחושב שה-HGT היא "טיל בליסטי" בתוך הקבוצה הזאת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 סוגי אנשים בעולם:

א. מסתכלים כמה עולה טיפול X וכמה עולה חלק Y באוטו Z

ב. מסתכלים כמה עולה עלות אחזקה שנתית לרכב X ביחס לכל העלויות (חלקים\טיפולים\ביטוחים\דלק)

 

בשורה התחתונה העלות השנתית של הקליאו ספורט סבירה לחלוטין וככל הנראה גם זולה יותר מעלות אחזקה שנתית מפונטו HGT אבל אף אחד לא בדק וזה בסה"כ השערה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 סוגי אנשים בעולם:

א. מסתכלים כמה עולה טיפול X וכמה עולה חלק Y באוטו Z

ב. מסתכלים כמה עולה עלות אחזקה שנתית לרכב X ביחס לכל העלויות (חלקים\טיפולים\ביטוחים\דלק)

 

בשורה התחתונה העלות השנתית של הקליאו ספורט סבירה לחלוטין וככל הנראה גם זולה יותר מעלות אחזקה שנתית מפונטו HGT אבל אף אחד לא בדק וזה בסה"כ השערה.

לי יש קובץ אקסל של אחזקה של פונטו ושל הקליאו. אז אני אומר לך הפונטו זולה לאחזקה - בהפרש ניכר!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתייחס אבל לכמות התקלות שהיו לך בשני הרכב, אני מתייחס לעלות חלקים + עלות דלק + ביטוחים. הרי כתבת שה-HGT שהייתה ברשותך הייתה משום מה מלאה בתקלות (אני מכיר גם כמה קליאו כאלה).

מהניסיון שלי, שני הרכבים היו אמינים מאוד, מהמעט שיצא לי לסדר וסתם מבירורי מחירים (נדנדתי הרבה למוסכים) ההפרש לטובת הפונטו גדול מאוד.

החל בטיימינג שמחירו גבוה פי 2(וזה אחרי שחישוב שטיימינג 1 בקליאו מול 2 בפונטו), קלאץ' שמחירו פי 2.

כריות בולם שעולות בקליאו פי 4 מאשר בפונטו!!!

רפידות ודיסקים קידמיים שעולים פי 2.

רפידות ודיסקים אחוריים שעולים פי 3 ויותר ( תלוי אם מחליפים מייס או מצליחים לחלץ אותו בקליאו).

חיישנים למינהם.

 

והרשימה עוד ארוכה ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיליפ השאלה איך אתה עושה את הממוצע, ממוצע נמדד לאורך שנים, נניח 5 שנים ולא לפי שנה\שנתיים

 

כשהממוצע נמדד לאורך זמן הנתון הרבה יותר מדוייק, זה שהחזקת בקליאו פחות משנה (למיטב זכרוני) לא מוכיח כלום - למה? כי לא מודדים אחזקת רכב בשנה, בשנה אחת אתה גם יכול ליפול על טיימינג ולשלם הרבה אבל בסופו של דבר זה מתאזן לאורך הזמן.

 

כמובן שחשוב גם האקזמפלר ויש סטיות לפה ולשם ברכבים שמורים\לא שמורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום קצר של השרשור עד כה:

 

הרנו מהנה יותר לנהיגה.

 

אמינות זהה.

 

הHGT אטרקטיבית יותר מבחינת מחיר ואחזקה.

 

מה לגבי יופי חיצוני - האם זה שיקול ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש קובץ אקסל של אחזקה של פונטו ושל הקליאו. אז אני אומר לך הפונטו זולה לאחזקה - בהפרש ניכר!

 

נו, בכמה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד מרגיש וחושב אחרת מהשני, וזה לא מדע מדוייק, נושא האמינות בהחלט תלוי בהסטוריית הרכב חוץ מרכבי לימון שזאת כבר בעיה אחרת ששמעתי שאכן קיימת בכל הדגמים השונים , מכיר אף מרצדס חדשה כזו.

 

רוני אני לא מבין למה אתה חושב כל הזמן שאתה צודק ועל פיך ישקו דברים פה

(ככה לפחות זה נראה) אני לא מסכים איתך ברוב הדברים,ותבין שיש לאנשים דעות אחרות וצריך לכבד זאת בלי בוטות מיותרת.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד מרגיש וחושב אחרת מהשני, וזה לא מדע מדוייק, נושא האמינות בהחלט תלוי בהסטוריית הרכב חוץ מרכבי לימון שזאת כבר בעיה אחרת ששמעתי שאכן קיימת בכל הדגמים השונים , מכיר אף מרצדס חדשה כזו.

 

רוני אני לא מבין למה אתה חושב כל הזמן שאתה צודק ועל פיך ישקו דברים פה

(ככה לפחות זה נראה) אני לא מסכים איתך ברוב הדברים,ותבין שיש לאנשים דעות אחרות וצריך לכבד זאת בלי בוטות מיותרת.

 

יניב

 

+1 מה שנכון נכון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני אני לא מבין למה אתה חושב כל הזמן שאתה צודק

 

אני כל הזמן חושב שאני טועה, בגלל זה אני תמיד כותב דעה שהיא לא שלי...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם מסרבים לתת לאשכול הזה לשקוע, אז הנה נקודה למחשבה.

עלות קלאץ' בגולף גי טי איי, 3500 במוסך רון.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292244&highlight=%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A5%27+%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3

בקליאו, עם מאמץ מינימלי (לא בקרסו) אפשר לעשות את זה כמעט בחצי מהמחיר של הגולף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה קצת אבל קצת לא נכונה.

הקלאץ שאתה מדבר עליו בקליאו זה קלאץ שאתה קונה מכונות חלפים או מזמין באיביי ומתקין אותו במוסך כלשהו.

 

בגולף אתה מדבר על מוסך שמתמחה בקונצרן וואג ומשתמש בחלקים מקוריים.

 

אם תזמין קלאץ בגולף מאיביי ותתקין באיזה מוסך שתבחר העלות תיהיה זולה בהרבה.

לא יודע מה עלות האחזקה בגולף כי לא הייתה לי כזאת אבל הוויכוח פה הוא לגבי הפונטו. אין וויכוח בעצם, הפונטו זולה יותר ללא הכר, מי שחושב אחרת פשוט או שחי בסרט או שמתכחש לעובדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...