Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו hgt מול קליאו ספורט


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

sronis בתור אחד שהחזיק וולקן ומחזיק כרגע hgt באמת אין מה להשוות הפיאט לוקחת בגדול ואתה יודע מה הרבה יותר כיפית מבחינתי גם מה306 שנהגתי בה די הרבה, וכן תתפלא זה טיל בליסטי עם מנוע איטלקי משובח ביותר בעל עבר מפואר בפיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד שיש לו חמש שנות נסיון עם HGT ושלוש וחצי עם הקליאו- לכנות את ה HGT "טיל בליסטי" זה "קצת" יומרני, אני מאוד אוהב את הרכב הזה אבל להשוות אותו ל 306 XSI מבחינת התנהגות, ועוד לומר (בפורום פתוח, בלי לפחד מפדיחות) כי הפונטו עדיפה עליה מבחינת התנהגות זה דבר שגובל בחוסר ידע והבנה בסיסי בנהיגה. הפונטו, כפי שכבר אמרתי הינו רכב נהדר- מהיר (יחסית) ומעוצב נהדר, אך ההתנהגות שלו, הפידבק לנהג, ונוחות הנסיעה שייכים כולם לתחום הזוועתי.

 

יכול להיות שהפונטו תהיה מהירה יותר מ XSI במסלול (אולי אפילו מהירה XSI דור שני), אבל מי שאצלו החיוך נמדד ב 0-100 מפספס בקילומטר את המונח "הנאה מנהיגה".

 

ד"א- אם HGT הינה טיל בליסטי, איביזה FR הינה טיל בליסטי R? וקופרה הינה טיל בליסטי RR?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שיש לו חמש שנות נסיון עם HGT ושלוש וחצי עם הקליאו- לכנות את ה HGT "טיל בליסטי" זה "קצת" יומרני, אני מאוד אוהב את הרכב הזה אבל להשוות אותו ל 306 XSI מבחינת התנהגות, ועוד לומר (בפורום פתוח, בלי לפחד מפדיחות) כי הפונטו עדיפה עליה מבחינת התנהגות זה דבר שגובל בחוסר ידע והבנה בסיסי בנהיגה. הפונטו, כפי שכבר אמרתי הינו רכב נהדר- מהיר (יחסית) ומעוצב נהדר, אך ההתנהגות שלו, הפידבק לנהג, ונוחות הנסיעה שייכים כולם לתחום הזוועתי.

 

יכול להיות שהפונטו תהיה מהירה יותר מ XSI במסלול (אולי אפילו מהירה XSI דור שני), אבל מי שאצלו החיוך נמדד ב 0-100 מפספס בקילומטר את המונח "הנאה מנהיגה".

 

ד"א- אם HGT הינה טיל בליסטי, איביזה FR הינה טיל בליסטי R? וקופרה הינה טיל בליסטי RR?

כמה הערות, לא הייתה השוואה בין ההתנהגות של ה-HGT לבין זו של ה-XSI, רק נאמר שהפונטו מהירה בכל כביש ובמסלול, וזה אגב רחוק מ-0-100 ככה שהנתון הזה לא רלוונטי.

בנוסף לכל זה, במסלול בערד, הפונטו גם לא כזאת רחוקה מהקליאו ספורט!

 

ועוד הפעם אני אומר, יש כאלה שנהנים מהנגיה בזה שהם מקבלים בעיטה בגב עם כל לחיצה על הדוושה ככה שזה ממש לא רלוונטי. (אגב, לא שבפונטו מקבלים בעיטה כזאת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון ה 0-100 רלוונטי לחלוטין והוזכר בהקשר למונח "טיל בליסטי" המצחיק שהוזכר פה קודם.

פיליפ, ברור לי שיש מי שיהנה מכוח ומי שיהנה מהתנהגות, הנקודה שלי שהפונטו לא עונה על אף אחד מהם!!! רוצה הוט האצ' חזקה שבועטת בגב? רכוש איביזה גודשת. מעוניין בכזו שמצטיינת בניהוג משובח? קליאו.

הפונטו פשוט לא עושה שום דבר טוב מן האחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיל בליסטי בהשוואה לXSI !

 

כמו כן הנאה מנהיגה זה מכלול של כמה גורמים רכב עם כח זה חשוב מאוד כאן הXSI מאבדת נקודות.

 

מנוע איטלקי משובח ! - המנוע מלווה את כל רכבי הריגושים של הקונצרן כולל פיאט קופה , אלפות ואת הפונטו הזריזה .

 

נהג שנהנה מנהיגה לומד להכיר את הרכב גם על חסרונותיו - אני מחזיק את הפונטו כבר שנתיים ומאוד מתחבר לרכב , התרגלתי לחסרונות והפכתי אותם ליתרונות.

 

בסופו של דבר ונחזור למטרת השרשור - מי עדיפה? - לדעתי עיניין של תקציב נטו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הופכים חסרונות ליתרונות?

אני יודע לחיות עם החסרונות של הרכב שלי. אני יודע לנהוג בהתאם לחסרונות הדינמיים ההללו, אבל להפוך אותם ליתרונות אני לא יודע...

 

כל רכב בסדרי גודל העלות הללו יש לו יתרונות וחסרונות, וכל אחד צריך לבחור את מה שמתאים לו. יחד עם זאת, צריך לשמור על פרופורציות. הפונטו איננה טיל, ביחס לשום מכונית מסוגה. ה-XSI, לעומת זאת, היא כן מכונית עם התנהגות כביש מעולה, לפי כל קנה מידה של מכונית כביש.

 

ההשוואה בין ה-XSI לפונטו היא גם לא במקומה, הן מכוניות שונות לסיגמנטים שונים של השוק. ה-XSI היתה מכונית שקנינו לאמא שלי, כי היא אוהבת מכוניות חזקות מהממוצע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הHGT - טיל בליסטי עם מנוע איטלקי משובח , מתקשרת פחות טוב אך זה מה שמכניס את השובבות והנמרצות של הנהיגה בה. זה כל הכיף ההחלקות והבריחה של הזנב בסיבוב .

 

תעשה סיבוב על איביזה טורבו, תחשוב שאתה על חללית. :lol:

 

דבר האחד הבחור צודק, הHGT באמת לוקחת בקו ישר את הXSI והקליאו לוקחת את הHGT.

 

עריכה: בעצם תזהר מסיבובים על איביזה, תעשה קו ישר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis בתור אחד שהחזיק וולקן ומחזיק כרגע hgt באמת אין מה להשוות הפיאט לוקחת בגדול ואתה יודע מה הרבה יותר כיפית מבחינתי גם מה306 שנהגתי בה די הרבה, וכן תתפלא זה טיל בליסטי עם מנוע איטלקי משובח ביותר בעל עבר מפואר בפיאט.

 

שוב, הכל תלוי בדרישות שלך. אולי עבורך ה-HGT עדיפה כי היא מהירה יותר. ואולי היא כיפית יותר מה-306 כי הצליל של הסטרטר יותר מגניב וכפתור ה-city נראה סקסי. בפועל, בכל מובן של התנהגות כביש, הצרפתיות עושות לה בית-ספר.

ובנוגע לטיל בליסטי/מנוע איטלקי משובח/עבר מפואר - תעשה לי טובה, עברתי מזמן את גיל 15.

 

כמה הערות, לא הייתה השוואה בין ההתנהגות של ה-HGT לבין זו של ה-XSI, רק נאמר שהפונטו מהירה בכל כביש ובמסלול, וזה אגב רחוק מ-0-100 ככה שהנתון הזה לא רלוונטי.

בנוסף לכל זה, במסלול בערד, הפונטו גם לא כזאת רחוקה מהקליאו ספורט!

 

יא-אללה, עברנו על זה כבר, לא?

במסלול בערד גם מזדה 3 לא תהיה רחוקה מקליאו ספורט, אז מה? נהגתי שם על מגוון מכוניות חזקות ומהירות מאוד, ולא נהנתי. המהירות שבה מכונית צולחת מסלול אינה רלוונטית למידת ההנאה שניתן להפיק ממנה. ואמרתי את זה כבר לא פעם בשרשור הזה.

 

טיל בליסטי בהשוואה לXSI !

 

כמו כן הנאה מנהיגה זה מכלול של כמה גורמים רכב עם כח זה חשוב מאוד כאן הXSI מאבדת נקודות.

 

מנוע איטלקי משובח ! - המנוע מלווה את כל רכבי הריגושים של הקונצרן כולל פיאט קופה , אלפות ואת הפונטו הזריזה .

 

XSI איטית יותר, נכון. עד כמה ההפרש גדול בעולם האמיתי? לא הרבה. מכאן, שגם אם ה-XSI מאבדת כמה נקודות, זה לא שה-HGT מקבלת הרבה יותר. ולא, המנוע לא מלווה את הגרסאות הספורטיביות של הפיאט קופה או אלפות למיניהן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

יא-אללה, עברנו על זה כבר, לא?

במסלול בערד גם מזדה 3 לא תהיה רחוקה מקליאו ספורט, אז מה? נהגתי שם על מגוון מכוניות חזקות ומהירות מאוד, ולא נהנתי. המהירות שבה מכונית צולחת מסלול אינה רלוונטית למידת ההנאה שניתן להפיק ממנה. ואמרתי את זה כבר לא פעם בשרשור הזה.

 

 

 

 

רוני

דווקא המאזדה 3 רחוקה מהקליאו, לפי המבחנים בירחון בו אתה עובד היא רחוקה כמעט 12 שניות! שזה המון.

לגבי ההנאה, בפעם ה-100, ממה שאתה נהנה מישהו אחר לא נהנה ולהפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המאזדה 3 רחוקה מהקליאו, לפי המבחנים בירחון בו אתה עובד היא רחוקה כמעט 12 שניות! שזה המון.

לגבי ההנאה, בפעם ה-100, ממה שאתה נהנה מישהו אחר לא נהנה ולהפך.

 

אז מאזדה3 2.0 ל', זה לא באמת משנה.

ולגבי הנאה - מכיוון שאנחנו לא יכולים לדבר במושגים מוחלטים, יש מוסכמות מסוימות שלפיהן אנחנו מתדיינים. ברשותך, אני מתייחס להנאה מנהיגה כאל רמת השליטה של הנהג במכונית, כלומר היכולת שלו לבקש ממנה לעשות משהו, והיכולת שלה להעביר לו את מה שהוא מבקש מבלי לוותר על רמת תקשורת ראויה. בניסוח זה אני כולל גם את התנהגות הכביש, רמת האחיזה, הביצועים, יכולת הבלימה וכדומה.

 

ואם ננסה לסבך עוד יותר את הדיון, אז נהג ממוצע ידרוש מעט מהמכונית ויקבל בהתאם. אם זה מספיק עבורו, הוא יהנה ממנה יותר. זו הסיבה שיותר קל ליהנות ממכוניות חזקות - הן פשוט מציעות ריגוש קל, שכל אחד יכול לנצל. אם בנוסף רמת האחיזה שלהן גבוהה והנהג הממוצע לא מסוגל לאתגר אותה, הוא יהנה מהן עוד יותר, כי ירגיש רמת בטחון גבוהה.

אבל ברגע שמכניסים למשוואה נהג מיומן וספורטיבי שיודע להוציא מהמכונית יותר, יכול להיות שאותה מכונית מדוברת כבר לא תספק אותו. נהג כזה יסלח למכונית כמו ה-XSI על המחסור היחסי בכוח, ויעדיף את היכולת הדינמית שלה על פני זו של ה-HGT.

 

אבל, וזו הפואנטה שלי, אנחנו כאן בפורום משתדלים לפנות גם אל הנהגים הספורטיביים יותר, במחשבה שאם מישהו נכנס לפורום ומחפש רכב ספורטיבי, הוא רוצה לדעת עד כמה הרכב טוב במגוון התחומים הדינמיים. אנחנו יכולים לשאול אותו אם הוא נהג מצוין או מחורבן, אבל תסכים איתי שזו לא שאלה שתניב תשובה מדויקת...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומכניסים שיקולים כלכלים הפונטו עדיפה על הקליאו - במידה וכסף זה לא הנקודה הקליאו עדיפה.

 

בפונטו מקבלים ביצועים מצויינים באופן יחסי לעלויות ולהוצאות השוטפות.

 

לפותח השרשור - מה התקציב שלך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שמכניסים למשוואה נהג מיומן וספורטיבי שיודע להוציא מהמכונית יותר, יכול להיות שאותה מכונית מדוברת כבר לא תספק אותו. נהג כזה יסלח למכונית כמו ה-XSI על המחסור היחסי בכוח, ויעדיף את היכולת הדינמית שלה על פני זו של ה-HGT.

 

רוני

 

רוני -

 

למה הHGT הקליאו ואפילו 106 GTI נמכרות מעל המחירון? כי הם חזקות!

למה 306 XSI אפשר לקנות בגרושים ? כי אף אחד לא סולח לה!

מי שמחזיק היום רכבים כאלה כבר מזמן השתילו מנועים חזקים יותר!

עזוב אף אחד לא מתפשר על כח ברכב ספורטיבי מי שמתפשר - משקר לעצמו .

ולא משנה כמה קורסים והשתלמויות נהג יעשה רכב עם כח תמיד יהיה מהנה יותר

 

לפותח השרשור - אני ממליץ גם על 306 GTI6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

idango, אתה כותב כל כך הרבה שטויות שאני אפילו לא יודע איפה להתחיל.

א. הם נמכרות מעל המחירון כי הם נדירות והמחירון מגוחך. קליאו למשל נמכרת קרוב מאוד למחירון ההגיוני יותר של יד 2.

להגיד שזה בגלל שהן חזקות זו פשוט שטות.

ב. עשית סקר שוק בכל הארץ ואתה תומך במספרים את התאוריה שלך שכולם השתילו מנועים?

ג. רכב עם כוח תמיד יהיה מהנה יותר!? טיוטה קאמרי V6 עושה 6 שניות מ0-100, זה הופך אותה למהנה יותר מהXSI?

לא! לנסוע על קאמרי ולא משנה באיזו מהירות, זה כמו לנסוע ממש מהר על הספה בסלון, נוח וחסר רגש.

כנ"ל BMW X5, VOLVO 80, אאודי 8\6, מרסדסים שונים וכו'...

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון וכבעל וולקן סטנדרטית ומאוד מהנה ומנהיגה ממושכת ולא חד פעמית על HGT של חבר.

הוולקן הרבה יותר מעניינת ומהנה לנהיגה.

נכון לא ממש כיף לנסוע איתה מעל 120 קמ''ש(רועשת ומקרקשת),אך ברגע שהכביש מתפתל ומתעקל החגיגה מתחילה.

ושם ידידי הפונטו תישאר הרחק מאחור.

הפונטו הינה זריזה ותזיזתית יותר,היא מרגישה קלילה ובעלת כוח זמין ומתפרץ יותר אך הפניות איתה לא ממש מהנות ולעיתים חוסר התקשורת שלה מאיים ומפחיד בפיתולים,עיקולים ובפניות ארוכות.

אין לי ניסיון רב עם הקליאו אך אין ספק שהקליאו שידה על העליונה.

במידה ובעל השרשור בעל ניסיון קצר עם רכבים ספורטיבים מוטב שיתחיל עם הפונטו הזולה וה"חלשה" יותר.

תמיד ניתן להשתדרג.

תצאו מהוויכוח הטיפשי של מי יותר טוב,מהנה או גדול.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני -

 

למה הHGT הקליאו ואפילו 106 GTI נמכרות מעל המחירון? כי הם חזקות!

למה 306 XSI אפשר לקנות בגרושים ? כי אף אחד לא סולח לה!

מי שמחזיק היום רכבים כאלה כבר מזמן השתילו מנועים חזקים יותר!

עזוב אף אחד לא מתפשר על כח ברכב ספורטיבי מי שמתפשר - משקר לעצמו .

ולא משנה כמה קורסים והשתלמויות נהג יעשה רכב עם כח תמיד יהיה מהנה יותר

 

לפותח השרשור - אני ממליץ גם על 306 GTI6

 

 

אוי, אתה כל כך טועה:

1. XSI 306 שמורה תמכר משמעותית מעל המחירון- אני מכרתי אחת דור שני כזאת בכלום זמן והיו כ 3 קונים שהיו מוכנים לבוא ולקחת במקום במקום הקונה המיועד (גם אני קניתי מעל המחירון דרך אגב).

2. אני מכיר כמה וכמה שלא השתילו כלום ונהנים מאד כל יום מהגה פנטסטי שהלוואי והיה לי כזה בקליאו.

3. מי שבאמת רוצה להנות "ישתיל" סט בולמים רענן (אני אוהב את המקורי) וצמיגים טובים וקדימה לסיבוב הבא.

4. כשאתה אומר שאף אחד לא מתפשר על כח - לכמה כח אתה מתכוון 180, 200, 300, 400 כ"ס ? ככל הזכור לי לא הפונטו ולא הקליאו הן לא בדיוק רעם כחול. כח זה עינין יחסי מאד.

5. אתה טוען שאין קשר בין הנאה ליכולת נהיגה- אני חולק עליך ובגדול. אני מציע לך לראות נהג כמו אבוחצרה על וולקן או 306 ותגיד לי אם זה לא נראה הרבה יותר כיף מילד בן 17 ש "פותח" עם האיביזה טורבו שלו. כמו בכל תחום שקשור לכיף והנאה בחיים כדאי שתדע טוב את העבודה ואם יש לך מנוע גדול וחזק אז עוד יותר טוב :-).

נהג צריך להתפתח עם הרכב שלו, אין טעם ללמוד נהיגה על איבו.

 

 

לפותח השרשור:

אני חושב שהתמונה צריכה להיות ברורה לך מכל מה ששמעת:

הקליאו מספקת סחורה טובה יותר בעיקר בדמות היגוי והתנהגות ולא נופלת בסעיפי הביצועים.

היא גובה את שלה בדמות עלות ותחזוקה קצת יקרים יותר - כצפוי מרכב עם נטיה ספורטיבית.

 

נשמח לשמוע את התרשמותך עד כה.

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...