Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן דברתי יתו בפלא (הבחור תומר מאוד נחמד ובאמת מבין עניין השרות מעולה ).... קניתי ממנו כמה מוצרים והוא שלח לי את זה לבית כאשר המרכיב שמע את המחיר הוא אמר שזה כמעט 100 אחוז זיוף יש סיכוי שזה זיוף?

פורסם

טומקאר מרינתיה עובד עם היבואן של הרץ, הסר דאגה מליבך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שאיתמר אמר הסר דאגה מליבך וגם "שתיקה שווה זהב" {מבחינת המחיר קיבלת מחיר טוב לא צריך להיתלונן על זה :wink:}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אחי ***אם הוא אחיך, מדוע לא התייעצתם בבית? קרא את כללי הפורום*** אני מאמין בו ב 100 אחוז בפלאפון הוא בן אדם זהב הוא עשה הרבה מאמצים בשבילי ועוד פינק אותי עם מתנה קטנה:) פשוט אני קניתי ממנו ולא הרכבתי אצלו כי הוא רחוק ממני אז הלכתי למתקין שעשה פוזות שהוא מוחר בזול יותר כשהוא שמע את המחיר הוא נשאר עם הפה פתוח וביקש ממני להגיד לו ממי קניתי אבל ברור שלא אמרתי...

פורסם

בסדר, הוא עובד עם היבואן של הרץ, אבל מה עם יבואנים אחרים?

הPIONEERים שיש לו הם מעוזי רדיו? אני בכלל לא בטוח.

 

אני אבדוק את זה גם, אני גם רוצה להזמין דרך טומקאר (ולהתקין אבל אצל ECA) ואני קצת חושש מהביקורות הרעות שקראתי עליו.

פורסם

אחרי שעות לא רגעות החלטתי לעלות תמונות

 

זה התמונה של המוצר שאני קבלתי עם אתם רואים הסליל הזה או מה שזה לא היה בצבע כתום

nzez1jvyct1l.jpg

ואילו בתמונה באריזה הוא בצבע שחור טבכול התמונות שחפשתי הוא גם בצבע שחור

z5nz3qyymmzm.jpg

 

מה שקניתי זה:Hertz Hi energy HSK 165

 

האם זה סימן רע?

פורסם

אני הייתי מדבר עם יבואן HERTZ בישראל ומביא את המוצר לבדיקה ובאם יימצא מזויף, אתבע את טומקאר עד שתומר הזה יישן ברחוב.

 

אבל לא למהר בהחלטות, אולי זו באמת בעיה בהדפסה.

פורסם

תעלה תמונה של הרמקול + האריזה

אח"כ תשווה באתר הרשמי של הרץ

לדעתי אם יש שוני רוב הסיכויים שזה פשוט אותו הדגם רק חדש יותר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...