Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון הרכב נכבה תוך כדי נסיעה ( מהירות של 20-30 קמ"ש ).

זה קורה לקראת עצירה ברמזור או כיכר, מה שמוזר שזה לא קורה כל הזמן אלא מדי פעם.

איך שהרכב מתחיל להיכבות נדלקות כל הנוריות ( זה מתחיל בנורית הצינון מנוע אלקטרוני ואז כל השאר).

חיפשתי מידע על זה ומה שעלה זה : מנוע צעדים, EGR (?), הזרקת דלק פגומה...

הבעיה הזו מוכרת לבעלי אסטרה או לבעלי רכב אחרים?

 

בלי קשר אני מתכנן להיכנס למוסך מורשה, אבל יעזור לי להצביע על הבעיה במדויק כדי לחסוך בכסף וזמן.

פורסם

התשובה שלך היא מנסיון?

איך זה גורם למנוע להתכבות? ולמה עוד שנתיים רק?

יש לי המון שאלות, אם תוכל להרחיב...

 

איך אפשר לעדכן את המחשב של המנוע?

פורסם

שסתום ה-EGR, במקרה זה וגם בהרבה אחרים, הוא בעצם ברז חשמלי המפוקד על ידי בקר ניהול המנוע.בגדול תפקידו להעביר חזרה אל סעפת היניקה גזים שרופים בכדי להוריד את טמפרטורת הבעירה ובכך להפחית את היווצרות גז ה-NOX המסוכן לסביבה.

מתוקף תפקידו כמקשר בין שתי סעפות (פליטה ויניקה) הוא חשוף לטמפרטורות גבוהות והבלאי בו מואץ.ישנם מקרים בהם הגורם לכיבוי הרכב הוא היתקעות הברז החשמלי במצב פתוח כתוצאה מהצטברות פיח וישנם מקרים בהם כיבוי המנוע נגרם מכשל בסליל החשמלי שגורם לאי סגירה של הברז וחדירה של גזים שרופים בחזרה למנוע וכיבויו במהירויות נמוכות בהן סיבובי המנוע נמוכים ודוושת הדלק משוחררת.

 

הזמן הממוצע להחלפת EGR באסטרה הוא כשנתיים והכל תלוי בכמות הפיח שהמנוע מייצר.יותר פיח יותר החלפות.

ניתן לעדכן את מחשב המנוע במוסך מורשה אך ורק אם יש צורך אמיתי בכך.

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

תודה על התגובה!

הרכב שברשותי לא עבר אף פעם שידרוג תוכנה ולפי מה שקראתי באינטרנט אז יצא עדכון שמבטל את הקריאה של ה-EGR

ע"י מחשב המנוע.

אכן המנוע נכבה במהירויות נמוכות.

נותרו לי עוד כמה שאלות:

1) איך המוסך יכול לאבחן סוג כזה של תקלה? בהנחה שזה לא נרשם בלוג תקלות של המנוע.

2)כמה עולה תיקון?

פורסם

המוסך צריך לעשות נסיעת מבחן עם הרכב יחד עם מכשיר האבחון,להקליט את נתוני הנסיעה ולמצוא את הבעיה בזמן אמת.

 

השסתום עולה כ-1000 ש"ח.

עבודה לפי ראות עיניו של המוסך.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

העניין הוא שקשה לאתר את התקלה בזמן אמת כי זה פשוט לא קורה כל הזמן.

אפשרות לזהות כי הרכיב תקול\ המערכת מלאה בפיח\ סליל חשמלי לא תקין מבלי לעשות נסיעת מבחן?

פורסם

גם אני חוויתי אותה בעיה ברכב הקודם שלי , הייה לי ג'יפ מאגנום ולאותה הבעיה כמו שלך נוספה הבעיה שלא הייתה לי דוושת גז

ואכן ה EGR היה זקוק לשיפוץ .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

פורסם

שבת שלום

האם הכבוי מתרחש בהאטה לאחר נסיע במהירות שיוט?

אם כן יש מצב ש EGR נשאר פתוח כשהוא אמור להסגר ואז מנוע נכבה

האם שעון טורים עובד תקין?

יתכן גם פיח בבית מצערת שגורם לסרק לא יציב וכבוי בעצירה

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

שבת שלום,

הבוקר נסעתי למוסך מורשה ואכן אובחנה בעייה בEGR.

הרכיב הוחלף למקורי.

אני מאוד מקווה שזה סוף הסיפור.

×
×
  • תוכן חדש...