Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בתקופת שידרוגים עצומה שהיא לא נגמרת.

 

אני מחפש מידבאס בסגנון של מוראל מאוד התחברתי למוראל כרגע יש ברשותי מוראל דוטק אוביישן

 

השידרוג שתכננתי זה ההיבריד אוביישן רק המידבאס אבל אני רוצה להפתיע את עצמי ולנסות משו אחר.

 

כול ההצעות יתקבלו בברכה

 

יוגבר על ידי סאן דאון sax125.2

 

הטווויטרים כנראה שיהיו mt23 יוגבר על ידי סאן דאון 50.4

 

מידריינג l3 או l4 לא סגור עדיין יוגבר גם כן על ידי סאן 50.4

 

יש איטום די מסיבי 3 שכבות כול דלת

 

הדוטק יורד לי עד 80 הרץ מושך נחמד את הבאס קדימה אבל לא מספיק לי כמובן גם המגבר פה הוא החוליה החלשה(קיקר 350).

 

תודה לכול העוזרים.

 

נ.ב

 

כמובן קונה גם יד שנייה לא חייב חדש.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך מזה שהוא אמר שהוא מתחבר לסאונד של מורל אתה אומר לו שהוא יתחבר להרץ ופוקל?

שתי עולמות שונים.

לגבי המידים,ניסית פעם לחתוך את המידבאסים על 63 בסלופ של 12db?

כי אצלי הדוטק אוביישן חתוכים ככה ולא חסר לי באס בכלל.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

black_haze אם איזה מגבר אתה מגביר את הוופרים?

 

ניסיתי אבל אני ינסה עוד פעם.

כמובן הוופר בועט ב63 אבל לפי מה שאני זוכר יש קטעים שהוא מתחיל לקרטע אבל ננסה.

פורסם

את האמת אני רוצה אותם לעצמי .. :cry: אבל, יש לך בפורום מכירת ציוד יד שניה בחור בשם אליקו, (כנראה אתה מכיר אותו בגלל הסאןדאונים) שהוא מוכר מידבאסים של מורל הרמה הכי גבוהה שלהם באודיו לרכב - SUPREMO, וד"א נראה שגם התקציב שלך מגרד את המחיר הדרוש הנמוך שהוא מבקש.

פורסם

סופרימו אוו אוו לכזה מיד באס אני כבר יצטרך לשדך לו את הטוויטר של הסט

 

ולא Mt23 .

 

כן ונראה לי שזאת תיהיה הקנייה הכי משתלמת לאוהבי המוראל כמוני.

 

סאן דאון 125.2 יזיז אותו נחמד ?

פורסם

אם אתה מדבר עם אליקו דבר איתו על הדרך על המידבאסים האבוק 7' ,הם נראה לי נכנסים בדיוק לתקציב.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אולי לתקציב הם נכנסים אבל ממש לא בדלת שלי באוטו בכול זאת בלאנו.

 

האבוק נראה לי ירדו מספיק נמוך אני מקווה שכמו הסאב :evil:

 

מאזור ה60 הרץ עד ל500 הרץ ומשמה המיידריינג l3 יקבל את הבמה ויתחיל לנגן

 

האבוק או הסופרימו זה ההצעות בינתיים שהתקבלו ששווה לחשוב עליהם יש עוד משו?

פורסם

א.הסופרימו של אליקו לא רלוונטי

ב.אני ממליץ לא לבצע שום שדרוג עד אחרי החלפת הגברה

 

אם לא יהיה טוב אחרי זה - תתחיל לחפש, במידה ותחליט לחפש

האבוק 7 \ או L6 יבואו טוב כהשלמה תחתונה לL3\L4 מלמעלה

פורסם

כשחתכנו את ההאבוקים 40-300HZ ביחד עם L3 ו L1PRO הIDQ מאחורה די נעלם,אז מבחינת לרדת הם יורדים די נמוך.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

בראש ובראשונה זה ההגברה שתשתנה אחרי שמיעה מקוצרת של חודש בערך אני מקווה שאני לא יצטרך לשדרג

 

אבל לא נראה לי שזה יקרה אם כן אז כבר יהיה לי את הידע ואני ידע מה ללכת לשמוע ולבדוק .

 

תודה לכול העוזרים נתתם לי כיוון חדש האבוק 7 בחיים לא שמעתי ולא ראיתי אפילו .

פורסם

אני מחפש מידבאס בסגנון של מוראל

 

סדר העדפות:

1. דבר עם אליקו, תגיד לו קודם כל שהמגבר שלו עשה לך את זה (שהוא סקסי, חתיך ואם אפשר לקבל את הטלפון שלו) ואז תשאל מה לגבי הסופרימו.

2. חבר שלי מוכר 7" של דיינאודיו. וופרים מאוד דומים (ויש שיגידו זהים) לטכנולוגיה של מורל.

3. השמועה מספרת שיש איזשהם וופרים מעניינים לניר green monster. פנה אליו בה"פ לקבלת פרטים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...