Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההאבוק לא חייב תיבה בכלל,אבל אם תבנה לו תיבה פורטד זה אמור להיות משהו מפחיד ,הL3 גם לא דורש נפח.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אתה יכול לשמוע אותו, יש אותו לכמה אנשים. השאלה היא למה אתה רוצה לקחת את הוופר שלך ל 40HZ ? זה לא שחסר לך באס, ואלא אם כן תשים יותר מוופר אחד בכל דלת, לא נראה לי שיש משהו שיוכל להשתלב כראוי עם ההאבוק 15" שלך בעוצמה גבוהה.

 

ד"א, הקלארוס משתלב נהדר בעוצמות סבירות עם ה- 15", אין סיבה שההאבוק לא יעשה כן.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

40 הרץ רק לבדיקה אני לא יפעיל מיד באס קבוע על 40 הרץ

63 הרץ מספיק להם לא צריך מתחת לזה.

 

אני לא שומע את ההאבוק על פול בחיים רק לצורך הדגמה בדרך כלל אני שומע אצלי באלפיין יש מ0 עד 15 לסאב

אני שומע על 5.

 

כשזה על 15 אולי 2 מידבאסים יצליחו למשוך את הבאס ממש קדימה ולהגיד שאין שמה מפלצת מאחורה אבל כשזה על 5

יש שירים כמו אינפקטד שהם יחסית עם bpm גבוהה בקצב מהיר הסאב והמידבאס משתלבים די יפה

 

אך במוזיקה שחורה יש חוסר לפעמים בשילוב טוטאלי.

פורסם

כן, יש השתלבות טובה של הסאב על ווליום סביר, וגם אצלי הוא חתוך על 63.

לגבי שחורה, אני מאמין שעם מידבאס טוב יותר מהדוטק אתה לא תרגיש את המחסור בבאס מקדימה.

שוב, קח בחשבון את ההאבוקים רק כסט 3 חלקים. שמעתי אותם אצל אריק עם ה- L1PRO ואין ספק שהם נותנים בראש ויורדים נמוך, אבל חסר להם התחום היותר גבוה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן אני מחפש מידבאס איכותי שיורד נמוך שעובד מהתחומים בערך 50 הרץ עד 500 ומשמה הl3 או הl4 יצטרף

 

אני רוצה לשנות הגברה ולהוסיף מיד ריינג יהיה חסר משו אז יהיה לי כבר אופציות לבדוק.

 

על הסאב האבוק ממש לא התאכזבתי אז נראה לי שאחרי המיד ריינג ,המיד באס הבא יהיה האבוק ככול הנראה

פורסם

אצל אריק ב-2 חלקים הוא נותן בראש ועובד נפלא. אני מאמין שכחלק מסט 3 חלקים, הוא יפיק תוצאה נהדרת, במיוחד לאור מה שאתה מחפש. (מדבר על ההאבוק)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הם שונים באופים , מקובל להגיד שהמורל יותר רכים ומעגלי פינות , הלגטיה לעומתו לא מוותר על כלום אך עושה זאת בלי להיות אגרסיבי מידי.

שניהם מצוינים , לטעמי הלגטיה טובים יותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מעניין איך יהיה השילוב של האבוק 7 עם מידריינג l4 והטוויטר l1pro

 

על הגברה של סאן דאון 125 להאבוק

 

ו50.4 על המידריינג והטוויטר בלי פרוססור המגבר פשוט נותן לך את האופציית חיתוך שצריך.

 

יכול להישמע מאוד נחמד.

פורסם

זה ישמע יותר מנחמד.

את ההאבוק 7 אני פחות מכיר , אבל השילוב של ה L4 ו L1PRO הוא סט אפ מעולה.

ה L4 הוא רכיב שעושה את "רוב העבודה" וקל מאוד (יחסית) לקבל איתו תוצאות מעולות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מעניין איך יהיה השילוב של האבוק 7 עם מידריינג l4 והטוויטר l1pro

 

על הגברה של סאן דאון 125 להאבוק

 

ו50.4 על המידריינג והטוויטר בלי פרוססור המגבר פשוט נותן לך את האופציית חיתוך שצריך.

 

יכול להישמע מאוד נחמד.

 

המממ כן - מעניין מאוד :-P... 8) (חכה בסבלנות עוד שבועיים שלושה... רמז רמז...)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...