Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כמוך בשלב ההתעניינות (לפני קנייה אני מקווה) וגם אני בחרתי בפלזמה (כמו שהחברה אמרו, בשידורי טלוויזיה רגילה היא עדיפה בהרבה על LCD).

אומנם אין לי חנות להמליץ לך אבל יש לי פלזמה להמליץ לך, הפלזמה של סמסונג PS42Q91H

הנתונים שלה מדהימים ואם תחפש אתה תמצא הרבה המלצות על הפלזמה זאת.

 

המחיר שלה גם סביר יחסית לתמורה שאתה מקבל, בסביבות 8,500 ש"ח (אצלה היבואן המורשה סמליין, 3 שנות אחריות)

 

מקווה שעזרתי ..

 

נכון להיום - הקניה ההגיונית והטובה ביותר - איכות, מחיר, ואחריות .

 

לגבי מערכת נלוות - רצוי רגילה, קלה להפעלה ( לאמא ) ואיכותית - ה " פיוניר " מעולה, (לא סאונד בשביל לשבור קירות)

והטוב ביותר בה, הוא פיזור הצליל של הסראונד, על הרמקולים הקדמיים, ללא צורך למשוך חיווט למרחק, וקידוחים בקיר מאחור.

 

לך ראה את ה "סמסונג " ושמע את ה " פיוניר " ואז קבל החלטה - ( אנחנו קנינו לאחי בדיוק את הסט הזה, חודש שעבר - יום הולדת )

 

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקפיץ. אנחנו בישורת האחרונה ומבולבלים מאי פעם. היינו בקרנבל החשמל בגני התערוכה ויש שם המון מסכים שאפשר להשוות ביניהם. ראינו פלזמה מצוינת וגם LCD מצוינת אבל בשידורים של YES שהבנתי שהם יותר איכותיים (גם שידורי HD אבל לא רק). לאמא שלי יהיה הוט בבית ואני שוב מתלבט בין ה-LCD לפלזמה. ה-LCD פשוט יותר זולה משמעותית וגם מאוד התרשמתי ממנה. עוד יתרונות - אחריות ארוכה יותר, העדר השתקפויות, חיבור ל-WII. אבל אני לא בטוח - אולי היא תיראה רע מאוד בשידורים רגילים של הוט? מישהו רוצה להניא אותי בכוח מ-LCD? (אגב, בכל מקום בו אני שואל אומרים לי שמי שרואה ספורט צריך פלזמה, מי שלא יעדיף LCD. אנחנו לא רואים ספורט, לצורך העניין).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחזק את ליין-מן שבתורו חיזק את ROEI...

בדיוק החודש גמרתי לשלם (10 תשלומים שווים ללא ריבית....) על הסמסונג דנן, ואצלי בבית נעשה בה שימוש דומה מאוד לשימוש שתעשה בה אימך: ערוץ "הופ" של הכבלים במשך 4 שעות ביום, וזהו בערכ. איכות השידור מאפנה וההתרחשות על המסך לא מאתגרת את קצב הרענון שלו...

LCD (גם כן של סמסונג ) 37" אצל חבר באותו אופי שימוש נראה הרבה פחות טוב. הצבעים פחות חיים, התמונה פחות נעימה לעין.

 

זה לא שלילדים אכפת מהאיכות, אבל יש הסכמה גורפת שהפלזמה יותר כיפית לצפייה.

 

my 2 cents.

שי.

פורסם

לשידורים של HOT, גם אני שמעתי שעדיפה פלסמה. מצד שני, לי יש בבית LCD עם HOT, ורואים בסדר. נכון שיש קצת פיקסלציה, אבל לא מדובר על רמות נוראיות, או אפילו מעצבנות. אם אתה לא יושב קרוב לטלויזיה סביר להניח שלא תראה את זה בכלל. לי התמונה נראית בסדר גמור ממרחק של כ-4 מטר. לגבי העניין עם הספורט, אין לי מושג איך זה קשור.

עריכה: לגבי הצבעים, זה כבר תלוי במסך עצמו. אצלי הצבעים דווקא נראים מצוין.

עוד בעיה מוזרה שראיתי בהרבה מסכי LCD, ושאינני יודע אם קיימת גם בפלסמה, בגלל שהשידור מתבצע ב-25 פריימים לשניה, והמסך עובד ב 60 HZ (כלומר, 60 פריימים לשניה), מתקבלת תופעה מוזרה שבה נראה שהתמונה זזה מאוד מהר וחלק (והיא זזה במהירות רגילה). אני לא יכול להסביר את הגורם, אבל נאמר לי שזו איזשהי תופעת לוואי של ההמרה מ25 ל60 HZ.

עכשיו כשאני חושב על זה, אולי בגלל זה אומרים שמי שרואה ספורט יעדיף פלסמה. יש כאן אנשים עם פלסמה, התופעה הזאת קיימת גם אצלכם, או שזה בלעדי ל LCD?

"ai motoare capul doare"

פורסם

הסיבה שטוענים שספורט עדיף בפלזמה היא שאין לה בעיה של קצב רענון - כך כשרואים נניח משחק כדורגל התמונה פחות מיטשטשת כשהמצלמה זזה מהר ומשטח הדשא הירוק זז. ב-LCD יש קצב רענון של כ-8 מילישניות בממוצע ויש מריחה מסוימת בתזוזה מהירה.

 

העניין הוא שכשהשוותי LCD מול פלזמה נניח מאותו יצרן, הרבה פעמים דווקא ה-LCD היה חד יותר, עם צבעים יותר מודגשים, מואר יותר, נעים יותר לעין.

 

עוד עצות?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באופן אירוני, גם אני הייתי השבוע עם אותה הדילמה.

טיילתי קצת בפורום הנהדר של home theater, אבל יצאתי עוד יותר מבולבל.

לשימוש שלנו - יס 100% מהזמן - מומלצת פלזמה. מצד שני, על קיר המסכים בחנות ה LCD נראו הרבה יותר חיות ונקיות והפלזמות היו מגורענות עם תמונה מלוכלכת יותר.

בסופו של דבר רכשנו טלויזיית LCD בה נצפתה התמונה הנקייה ביותר בהשוואה לשאר מסכי ה LCD בקיר התצוגה. אני לא זוכר את הדגם, אבל מדובר ב 32" של פנסוניק.

 

מקווה שזה עזר קצת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא מבין מאיפה אתה מביא נתונים שפלזמה יותר טוב.

חלק מהיצרנם הגדולים כבר הפסיקו למכור פלזמות.

הפלמות נכנסו לשוק בגלל ש LCD היה יקר מדי,עכשיו שירדו המחירים אין סיבה לקנות פלזמה.

תעבור על נתונים באתר ניופאן לדוגמה(היבואן הכי גדול בארץ לאלקטרוניקה)

www.newpan.co.il

 

רזולוציה של הפלזמה 42" הכי טובה באתר היא 1024X768

הLCD הכי ג'יפה 1366X768,הדגמים הטובים 1920X1080.

 

ואל תשכח,השידורים ברוב התכנות הם 4X3 בזמן שמסך דק הוא רחב 16X9

אייל

פורסם

מאיפה הוא מביא ?

ממקורות מידע קצת יותר טובים מהאתר של ניופאן (או מוכרים קשקשנים ברשתות חשמל).

תשקיע קצת בלקרוא מידע מקצועי או לפחות דברים שכתבו בשרשור הזה לפני שאתה זורק מידע לא רלוונטי במקרה הטוב (רזולוציה זה לא הכל בחיים. זאת לא תחרות למי יש מספרים גדולים יותר, למעשה זה מהווה גם חסרון) או לא נכון במקרה השני (פלזמה זאת הטכנולוגיה הוותיקה יותר ולא הפסיקו למכור אלא הרבה חברות הפסיקו לייצר בעצמן ועברו לשת"פים עם חברות אחרות כדי להוזיל עלויות בטכנולוגיה שכבר הגיעה למיצוי יכולות ועלויות. כן, גם קצת זונחים את המשך ה-R&D. מה זה אומר ? בעיקר שהולכים חזק יותר בטכנולוגיה שעדיין לא הגיעה למיצוי אבל זה לא בהכרח אומר ש-lcd > plasma. לכל טכנולוגיה יש יתרונות וחסרונות וצריך לבחור לפי הצרכים).

 

ניר

פורסם

רוני, לך ל-www.hometheatre.co.il ובמקום לבזבז זמן כאן מצא את התשובה שם. דבר אחד אני יכול להבטיח לך, היא חד משמעית כמו איזה רכב ספורטיבי לקנות בתקציב של 350K ש"ח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מאיפה הוא מביא ?

ממקורות מידע קצת יותר טובים מהאתר של ניופאן (או מוכרים קשקשנים ברשתות חשמל).

תשקיע קצת בלקרוא מידע מקצועי או לפחות דברים שכתבו בשרשור הזה לפני שאתה זורק מידע לא רלוונטי במקרה הטוב

 

ניר

 

לפחות סוני ופיוניר הפסיקו למכור פלזמות,כל השאר בדרך.

אם אתה רוצה לקנות מוצר שהולך להעלם מהעולם.תהנה.

 

http://blogs.consumerreports.org/electronics/2008/03/pioneer-to-exit.html

 

http://www.engadget.com/2004/12/20/sony-to-stop-selling-plasma-tvs/

אייל

פורסם

הייתי ב-hometheater - אתר ענק (מבחינת גודל) ומבלבל. עכשיו אני מרגיש כמו שמרגיש מישהו שנכנס לכאן בפעם הראשונה...

 

בסוף נלך על ה-LCD. אני מקווה שתחושת הבטן שלי לא תאכזב.

 

תודה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני שלום,לגבי LCD גם אנחנו התלבטנו הרבה זמן ולבסוך נרכשה LG 37'.

מאוד מרוצים! עובד של אמא שלי קנה לפני שבועיים LCD 42 של סוני,האמת?! רואים אותו דבר בLG והיא עולה כחצי מהמחיר של סוני.

לגבי ממירים,אתה תמיד לא תראה באיכות המלאה של הLCD משום שבכבלים וביאס הם דוחסים את הקלטות של הסרטים\סדרות ולכן האיכות לא משהו.

Got To love It

פורסם
לפחות סוני ופיוניר הפסיקו למכור פלזמות,כל השאר בדרך.

אם אתה רוצה לקנות מוצר שהולך להעלם מהעולם.תהנה.

 

לא צריך לכתוב דעה על נושא שלא מבינים בו.

 

ליצרנים יש סיבות לבחור טכנולוגיות כאלו או אחרות, שלא תמיד רלוונטיות לצרכן. מה איכפת למי שקונה פלזמה היום אם עוד 5 שנים לא יימכרו פלזמות בכלל? זה יהפוך את המכשיר שלו לפחות טוב?

יש פה איזה עניין של תאימות שצריך לדאוג ממנו?

 

ל-LCD כטכנולוגיה מול פלזמה יש יתרונות וחסרונות (וההיפך). הסיבה שהכיוון היא LCD לא קשורה לאיכות המוצר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...