Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי ב-hometheater - אתר ענק (מבחינת גודל) ומבלבל. עכשיו אני מרגיש כמו שמרגיש מישהו שנכנס לכאן בפעם הראשונה...

 

בסוף נלך על ה-LCD. אני מקווה שתחושת הבטן שלי לא תאכזב.

 

תודה

 

זו טעות לבחור טכנולוגיה.

אתה צריך להיכנס לפורום ווידאו, לתת תקציב ושימושים ולקבל המלצות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפחות סוני ופיוניר הפסיקו למכור פלזמות,כל השאר בדרך.

אם אתה רוצה לקנות מוצר שהולך להעלם מהעולם.תהנה.

 

http://blogs.consumerreports.org/electronics/2008/03/pioneer-to-exit.html

 

http://www.engadget.com/2004/12/20/sony-to-stop-selling-plasma-tvs/

 

וואלה, שכנעת אותי.

בסוף הכל ילך ויעלם. אל תקנה כלום.

(מילא לדרוש ממך לקרוא כתבות/שרשורים אבל אתה מתעקש לא לקרוא את מה שכתבתי לפני שניה כתגובה לאותה טענה בדיוק ? ונראה שאפילו בכתבות שאתה מצרף אתה לא קורא לעומק ולוקח מה שמתאים לטיעון שלך)

פורסם
זו טעות לבחור טכנולוגיה.

אתה צריך להיכנס לפורום ווידאו, לתת תקציב ושימושים ולקבל המלצות.

 

לא הבנת. הייתי בחנות (קרנבל החשמל בגני התערוכה, לצורך העניין) ועברתי על כל הטלויזיות. בסוף נבחרו שתיים-שלוש שהתאימו לי, כאשר שתיים הן פלזמה ואחת LCD. דווקא ה-LCD הרשימה יותר כי האחריות גדולה יותר, המחיר בסדר (באמצע בין הפלזמות) ופשוט רואים בה יותר טוב. חששתי רק שבבית, בשידורים של HOT, אני אתאכזב עם ה-LCD ביחס לשידורי ה-YES שהיו בחנות (ובוא נניח לרגע שלא עוברים ל-YES).

 

ד"א, אם כבר אתם בשוונג - המלצה על DVD מקליט? עדיף משהו בפחות מ-1000 שקלים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואם מחר תעבור לYES?

לא הייתי בוחר מכשיר לפי YES או HOT.

 

גם אני מתחיל בהתלבטות דומה בנוגע לרכישת טלויזיה FULL HD בגדלים 40-42 אינץ'.

מתנה שהבטחתי לעצמי במשך השנתיים האחרונות.

אולי היום אני אעשה סיבוב בקרנבל לראות מה הולך ולקבל מושג על דגמים.

 

בכל מקרה אני מתכוון להתפקס על LCD של סוני / טושיבה או LG.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כל הטיעונים טובים מלבד "רואים יותר טוב". כמה טוב רואים תלוי במקור, באיכות החיבור אליו ובכיול המכשיר. בטוח שכיול שקיים בחנות לגבי כל מכשיר הוא לא אידיאלי. לך ל-HT וחפש את המומלצים לתקציב. במקרה הזה מראה עיניים בחנות לא מייצג את מה שתקבל בבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ואם מחר תעבור לYES?

לא הייתי בוחר מכשיר לפי YES או HOT.

 

גם אני מתחיל בהתלבטות דומה בנוגע לרכישת טלויזיה FULL HD בגדלים 40-42 אינץ'.

מתנה שהבטחתי לעצמי במשך השנתיים האחרונות.

אולי היום אני אעשה סיבוב בקרנבל לראות מה הולך ולקבל מושג על דגמים.

 

בכל מקרה אני מתכוון להתפקס על LCD של סוני / טושיבה או LG.

 

האמת שאני שוקל מעבר ל-YES, אפילו התקשרתי ואולי אחתום על טופס הצטרפות (יש עכשיו מבצע כלשהו וחתימה על הטופס תאפשר לי לשמור עליו גם לעוד חודש) - אם כי אני מתלבט בנושא הזה - הם נשמעים מתלהבים מאוד שאחתום ולמרות שהם הבטיחו שהחתימה לא מחייבת דבר אני קצת חושש.

 

אני חושב שקרנבל החשמל נמשך עד מחר אז כדאי שתמהר. ההיצע שם גדול מאוד ואפשר לראות את כל הטלויזיות בנוחות גם עם שידורי HD וגם שידורים רגילים ב-YES. עצה - אל תגביל את עצמך ל-LCD או פלזמה או ליצרן מסוים. אני באתי לשם כשאני משוכנע שפלזמה עדיפה ובסוף ראיתי שיש לפעמים הבדלים לטובת LCD כשמדובר באותו יצרן, למשל. מעבר לזה - ראיתי כמה טלוויזיות עלובות למדי מבית יצרנים מוכרים, כמו אחת של שארפ, אחת של טושיבה ואפילו אחת של סמסונג שהיו פשוט גרועות.

 

ה-HD, אגב, מאוד מרשימות כשרואים HD, אבל חלקן פשוט לא טובות בשידורים רגילים. ההפרש במחיר ענק וראיתי שם מסכים ב-5000 שקלים שנראו לא פחות טוב מכאלו של 10000 ויותר.

 

כל הטיעונים טובים מלבד "רואים יותר טוב". כמה טוב רואים תלוי במקור, באיכות החיבור אליו ובכיול המכשיר. בטוח שכיול שקיים בחנות לגבי כל מכשיר הוא לא אידיאלי. לך ל-HT וחפש את המומלצים לתקציב. במקרה הזה מראה עיניים בחנות לא מייצג את מה שתקבל בבית.

 

מצחיק שמה שאתה אומר הפוך למה שהרבה אחרים אמרו לי, וביחס לאינסטינקטים שלי - הרי נתונים יבשים אפשר להשוות עד מחר, וסקירות ברשת של צרכנים פרטיים לא תעזורנה לי, כמו גם סקירות מקצועיות של טלוויזיות ב-10000 ש"ח ומעלה. מבחינתי לראות בעין זה הכי חשוב וזה מה שעשיתי - עובדה שהיו כמה הפתעות לטובה ולרעה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אתה צודק כמובן, מראה עיניים זה הדבר הכי חשוב ולא נתונים יבשים אבל אני מניח שעפר התכוון ש"במקרה הזה" זה לא מייצג כי המכשירים לא בהכרח מכוילים טוב ומחוברים בצורה אופטימלית או אחידה ולכן לא בצורה מייצגת לאיך שזה יהיה בבית.

זה אכן יכול ליצור פערים אבל אין לי מושג אם זה המקרה שם.

וההפניה ל-HT היא לא בשביל סקירות של צרכנים פרטיים אלא ביקורות מפורטות והשוואתיות על רוב הדגמים מאנשים מקצועיים.

 

יאללה, תקנה כבר. חצי שנה אתה מבלבל לנו במוח :wink:.

 

ניר

פורסם

ב-HT רוב הסקירות הן על מוצרים יקרים יותר או דגמים ישנים. חבל שאין שם מנגנון השוואתי של סקירות כמו שיש ב-dpreview למשל.

ידוע לי שלא כל המכשירים מכוילים אותו הדבר אבל יצא לי לשחק קצת עם ההגדרות בחנות (ביקשתי יפה) וכיוונתי את המכשירים שעניינו אותי על אותה הקונפיגורציה. מעבר לזה, אפשר היה לראות אילו מכשירים מציגים תמונה לא חדה מספיק, עמומה או בעלת הפרעות ומריחות. בין LCD לפלזמה, ממש לא תמיד הכף נטתה לצד אחד. מכאן המסקנה שלי היא שכל מקרה לגופו וקשה להמליץ באופן גורף על פלזמה או LCD.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי הפרמטר הראשון שצריך להתחיל איתו הוא מרחק מהמסך (ואני לא מתייחס לשרשור באופן פרטני דווקא אלא בכלל).

ברגע "שמיקמת" את עצמך אתה יכול להוריד לא מעט אופציות.

הפרמטר השני הוא תקציב + שימושים עיקריים.

 

אישית - ברגע שמדדתי 4.5 מטר מהספה עד הקיר ובדקתי שוב את התקציב, ההחלטה נטתה מאוד לכיוון פלזמה 50 אינץ'.

בסוף הלכתי על ה- Q91 50 אינץ' של סמסונג ואני חושב שזו התמורה הגבוהה ביותר למחיר בתקציב הזה.

 

אם היה לי עוד 3-4K לבזבז על זה אולי הייתי הולך על המקבילה הפנסוניקית....

 

לגבי אחריות, רוני, אני חושב שהיבואנים הרשמיים נותנים 3 שנים.

פורסם

בכל מקרה, לא הייתי מאמין לאיכות תצוגה של פאנלים שנמצאים בחנויות השונות.

יש להם סרטוני הדגמה מיוחדים שגורמים לפאנל להיראות איכותי ממה שהוא באמת.

 

V6 , מרחק של כ3 מטר (עוד לא נכנסתי לדירה, אני רק מעריך) - מה היית קונה? 37 או 42?

רואה בעיקר שידורי ספורט וסרטים. (וכמובן תוכניות מוטוריקה :))

 

בכל מקרה, אני לא חושב שצריך להיחפז ברכישה של מוצר הצריכה הכי יקר אחרי אוטו....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בקשר למרחק - אצל אמא שלי מדובר ב-4-4.5 מטרים. בחרנו 42 גם משיקולי תקציב (50 יקר משמעותית) וגם בגלל שבאמת לא צריך יותר. אצל חבר שלי עם 42 רואים בסדר גמור גם מ-6 מטרים (לא שהם יושבים כל כך רחוק). אצלי המרחק 3-3.5 מטר וגם הלכתי על 42, גם כי אולי בעתיד אעביר את הטלוויזיה.

 

למה שאייל אמר - מסכים שאסור להסתכל על סרטוני הדגמה ב-DVD - ברוב המסכים הם ייראו טוב. לכן הלכתי למקום עם שידורי טלוויזיה ושם באמת רואים הבדלים. אגב, בשביל צפייה בספורט מומלצת פלזמה דווקא, וזו גם ההתרשמות שלי בפועל.

 

בסופו של דבר, אגב, קנינו מסך ב-6000 שקלים, כך שלא הייתי קורא לזה "מוצר הצריכה הכי יקר אחרי אוטו". אולי "מוצר הצריכה הכי שימושי אחרי אוטו" :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לוטוסאליז - קודם כל, לפי הכתבה (המעניינת) עדיף ללכת על OLED. וברצינות - הם אומרים שפלזמה באמת עדיף עדיין באיכות בתנאי צפייה טובים, אבל בחדר מואר LCD טוב יותר. בקשר לטיעון שלך על טכנולוגיית העתיד: א. בכתבה טוענים שזו בכלל OLED. ב. זה שבה משקיעים הכי הרבה לא אומר שהמסכים של היום כבר מרוויחים מהעניין. אולי בעוד 5 שנים תהיה עליונות משמעותית. כיום ההתרשמות שלי היא שכל מקרה לגופו. אם היו רואים יותר טוב בפלזמה הייתי לוקח אותה אפילו שיש סיכוי לצריבה או שהרזולוציה היא רק 1024 ולא 1300+.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אני מקווה שבטלוויזיות שראית (פלזמה\LCD) בכולם השידור היה אותו שידור (HD\SD).

בכל מקרה אני גם עדיין לא קניתי, אבל אני מאמין שבקרוב אקנה, מה שכן יצא לי להשוות בין מספר פלזמות כולל הסמסונג שהמלצתי עליה בשירשור הזה וההיטאצ'י (P42A01) שראיתי יותר מצאה חן בעיני (ד"א היא יודעת לשדר גם ב FHD אם זה חשוב לך).

 

עוד משהו שאני יכול להמליץ עליו זה החנות סטריאו סטאר בפ"ת (ז'בוטינסקי 100 ומשהו אם אני לא טועה)

יש להם שם מגוון רחב של פלזמות\LCD ואפשר פשוט ללכת ולצפות, כמובן שאפשרי שתראה את זה בשיטות שונות (SD\HD) וככה הרבה יותר קל לבחור מה באמת מתאים לך וגם לראות את ההבדלים בין הפלזמות, הצוות שם עזר לי הרבה וכולם שם מבינים וישמחו להסביר.

 

המחירים שם גבוהים מהממוצע של זאפ מכיוון שכל הסחורה אצלהם מגיעה מהיבואן המורשה ולא מיבואן פרטי (י.שלום וכו')

פורסם

אייל

למרחק של 3 מטר אפשר גם להתקין 42 אינץ'. אם זה פחות מ-3 אולי זה כבר קרוב מדי.

 

יש כמה דברים שלדעתי הם MUST וזה:

1. לעבוד עם יבואן רשמי.

2. לראות את המסך בחנות לפני שקונים (ז"א לא להחליט רק ע"י המלצות)

3. להשוות מחירים (וגם אחרי שמחליטים על חנות אפשר עם מו"מ קל [ואני לא ממש טוב בזה] אפשר להגיע למחיר שנמוך בכמה מאות שקלים)


×
×
  • תוכן חדש...