Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקשר למרחק - אצל אמא שלי מדובר ב-4-4.5 מטרים. בחרנו 42 גם משיקולי תקציב (50 יקר משמעותית) וגם בגלל שבאמת לא צריך יותר. אצל חבר שלי עם 42 רואים בסדר גמור גם מ-6 מטרים (לא שהם יושבים כל כך רחוק). אצלי המרחק 3-3.5 מטר וגם הלכתי על 42, גם כי אולי בעתיד אעביר את הטלוויזיה.

 

למה שאייל אמר - מסכים שאסור להסתכל על סרטוני הדגמה ב-DVD - ברוב המסכים הם ייראו טוב. לכן הלכתי למקום עם שידורי טלוויזיה ושם באמת רואים הבדלים. אגב, בשביל צפייה בספורט מומלצת פלזמה דווקא, וזו גם ההתרשמות שלי בפועל.

 

בסופו של דבר, אגב, קנינו מסך ב-6000 שקלים, כך שלא הייתי קורא לזה "מוצר הצריכה הכי יקר אחרי אוטו". אולי "מוצר הצריכה הכי שימושי אחרי אוטו" :wink:

 

רוני

 

יש לך בבית משהו יותר יקר מ6-8 אלף ש"ח?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, כמה פריטי ריהוט, פסנתר, אולי מקרר. אצל הרבה אנשים יש מחשבים יקרים יותר, מערכות סטריאו (אם אנשים משקיעים 10000 שקלים ויותר במערכת סטריאו לרכב - למה לא בבית?) ועוד כל מיני מוצרי צריכה במחירים דומים. שלא לדבר על בתים יוקרתיים עם גימורים גבוהים ששם באמת יש דברים קצת יותר יקרים מטלוויזיה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי שמדבר, אתה התחלת בקטנוניות! :wink:

 

בנוגע לבחירה - תתפלא, אבל הלכנו דווקא על משהו סיני!

 

חבר שלי מקורב לקבוצה שהחלה בייבוא המותג הסיני hisense לאחרונה. כבר לפני חודשיים הוא סיפר לי עליהם והציע שאבוא לראות. אבל רק בקרנבל החשמל (שם מטופש להחריד, אני יודע) יכולתי באמת לבחון אותן מול המתחרות. ההתרשמות שלי הייתה מפתיעה - הן לא נפלו בשום אלמנט משמעותי מכל טלוויזיה HD READY של מותג אחר (לא סיני) - ואותו הדבר נוגע גם ל-LCD של האייר שהייתה שם (שהייתה אגב טובה יותר לטעמי מה-FULL HD של האייר בשידורי טלוויזיה). מי ישמע, הסינים לא כאלו רעים... כמובן שגם עניין המחיר משחק תפקיד - המחירים ירדו מאוד לאחרונה אבל עדיין שני המותגים הסיניים האלו זולים בכמה אלפים מחלק גדול מהמתחרים.

 

לטעמי, רק לסמסונג ולסוני היו שם טלויזיות טובות יותר, אבל רובן יקרות משמעותית (חוץ מפלזמה סמסונג אחת ב-7500 שקלים שהייתה פשוט מצוינת). אחרי שגם שיחקתי עם הכיוונים החלטתי שזו קנייה טובה בסופו של דבר.

 

עוד משהו - בתצוגה של הייסנס שם הייתה פלזמה 42 מול LCD באותו גודל כך שהיה קל להשוות - גם כאן הייתה לי הפתעה כי ציפיתי שהפלזמה תהיה טובה יותר אבל זה היה להפך - לכן החלטתי ללכת על ה-LCD למרות שהיא יקרה בכמעט 1000 שקלים.

 

עוד כמה יתרונות עבורי ב-LCD של הייסנס - 5 שנים אחריות, ולעומת פלזמה - מסך אטום, מתאים יותר לחיבור מחשב או קונסולה.

 

אגב, הטלוויזיה הקודמת שלנו, לווה 28 אינץ' CRT, עלתה לנו בזמנו (קרוב ל-10 שנים) יותר מ-6000 שקלים.. מצחיק

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, תתחדש!

 

יש לנו LG LCD 32 ולווה CRT 29 - אני מעדיף את הלווה ולא מוותר עליה 8)

 

והיא עלתה 7000 ש"ח בזמנו (02)...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תראה, ממה שראיתי בחנות רוב המסכים הקטנים פחות טובים משמעותית מהאחים הגדולים שלהם. אמנם לא תמיד (למשל קח 37 ו-42 אינץ עם אותה רזולוציה - הגיוני שב-37 יראו חד יותר) אבל בהרבה מקרים רואים שהרכיבים פחות טובים. גם במסכים גדולים זה ככה - למשל במקרה של ההייסנס הפלזמה 50 אינץ' הייתה ה-ר-ב-ה יותר טובה מה-42 אינץ' (ועלתה כפול). וב-LCD ה-33 אינץ' הייתה הרבה פחות טובה מה-42 אינץ'.

 

ברור לי שה-CRT עדיפה לשידורי טלוויזיה רגילים אבל הטלוויזיות הרחבות מאפשרות חווית צפייה עדיפה משמעותית בסרטים וגם נראות הרבה יותר טוב בסלון. בנוסף, כשיושבים במרחק 4 מטרים מהטלוויזיה 29 זה קטן מדי...

 

אה, עוד משהו לאייל - רצית טלוויזיה עד 42 אינץ' FULL HD לצפייה ממרחק כ-3 מטרים - אז הנה טיפ ממישהו שכבר עשה סקר שוק מקיף וקרא הרבה מאמרים:

 

FULL HD לא נותן איכות צפייה עדיפה משמעותית על HD READY בטלוויזיות של 37 אינץ' ומטה, וגם ב-42 אינץ' זה נתון לויכוח. מעל 50 - כן, אבל גם זה רק אם מרחק הצפייה לא רחוק. והמחירים של FULL HD בגודל 50 ומעלה הם גבוהים מאוד. יותר מזה - בצפייה בשידורי הטלוויזיה לרוב FULL HD נראה דווקא פחות טוב במפתיע. נסה ותראה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פלזמה יותר טוב.

לך על פלזמה.

http://www.soundandvisionmag.com/features/2732/display-tech-smackdown.html

 

 

 

:roflmao:

 

:loco:

 

Are you for real ?

:lol:

בואנה, אתה משהו מיוחד.

בהודעה הראשונה שלך כבר הראית את רמת הידע הגבוהה שלך בתחום ומשם זה רק מתדרדר.

אתה פשוט עושה מעצמך צחוק.

או שלא קראת שורה אחת במאמר הזה או שאתה כל-כך אטום שאין עם מי לדבר (פשוט תעבור לדף השני שמדבר על פלזמה ותנסה לקרוא "שוב").

הקטע שבערך כל שורה שניה שם אומרת את אותם דברים שנאמרו בשרשור הזה אבל איכשהו לא מקובלים עלייך.

עכשיו סיפקת לי יופי של מאמר עדכני ומקצועי שמשבח את הפלזמה אם יבוא איזה טמבל שיגיד שזה חרא וטכנולוגיה מתה ואין שום סיבה לקנות.

עכשיו רק צריך למצוא שיטה לגרום לבן-אדם גם לקרוא ולהבין מה הוא קורא...:roll:

פורסם
Are you for real ?

:lol:

בואנה, אתה משהו מיוחד....:roll:

 

אמרת שאני טועה.

עשיתי מחקר קצר.

ראיתי שחלק מאוד גדול מהיצרנים מפסיקים לייצר פלזמות מסיבות כלכליות.

ומצאתי את הכתבה הזאת שיש בה כמה מומחים שאומרים שלפלזמה יש איכות תמונה יותר טובה

 

אז עשיתי את זה.

:loco:

 

 

אתה רוצה לשמוע סליחה ממני?

אייל

פורסם

לא, ממש לא.

אני פשוט הבנתי את ההודעה הקודמת שלך כהודעה צינית שבאה לזלזל.

אם הבנתי לא נכון, קבל את סליחתי :oops:.

 

ניר

פורסם

רוני, תתחדש, אני לא רוצה לבאס אבל ההשוואה למכוניות מתבקשת:

 

אם חבר שלך היה מעורב בקבוצת כדורי שעומדת לייבא את מכוניות צ'רי לארץ והיה ממליץ ,

היית מעדיף לקנות צ'רי במקום אאודי S3 למשל? (שניהם באותו מחיר כמובן)

 

תודה על הטיפ בקשר ל FULL HD. אני רק בתחילת הבירורים ,ואני מעריך שאלמד את הנושא בצורת יותר יסודית.

:)

 

בקשר לאחריות : ניופאן נותן 6 שנים על טושיבה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ההשוואה אולי מתבקשת כי אנחנו בפורום רכב, אבל בפועל אין דימיון ואתה יודע את זה. ממילא יצרנים רבים לא מייצרים את כל החלקים בעצמם אלא משתמשים ברכיבים דומים לשל אחרים, ולך תדע - אולי אפילו הסוני והטושיבה היקרים שלך משתמשים ברכיבים שמיוצרים בסין (אגב - למיטב הבנתי טושיבה זה ממש לא מה שהיה פעם - אבל אני לא רוצה לקבוע עובדות כי אני לא סגור עליהן לחלוטין).

 

בכל מקרה בעיני כתב-הרכב שלי מבחן התוצאה מדבר. אני אצטרך לנהוג בצ'רי לפני שאקבע אם היא עדיפה על S3 או לא, ובאותו האופן בחנתי ראש בראש את הטלוויזיה הסינית מול היפניות/אינדונזיות/מלזיות/אוזבקיסטניות המקבילות. אם היא לא נפלה מהן בשום אלמנט משמעותי וגם עלתה פחות (ולא אותו מחיר כמו שהשווית) - למה לא?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואם להמשיך עם האנלוגיה לעולם הרכב אז אכן יש שיתוף של חלקים, למעשה יש מספר קטן של מפעלים לייצור הפאנלים, בדיוק כמו שבעולם הרכב הרבה חברות חולקות שלדה (מקביל לפאנל).

אז השלדה כמובן מאוד חשובה ואם היא גרועה יהיה קשה להוציא מזה אוטו טוב אבל מה שעושים איתה כנראה הרבה יותר חשוב וזה מה שעושה את ההבדל הגדול בין השותפות לפלטפורמה (=האלקטרוניקה שמעל שאחראית על עיבוד התמונה).

 

אבל זה כמובן לא אומר כלום על מה שקנית :-).

אני רואה שעשית מחקר רציני, למדת הרבה (מחזק את מה שאמרת לגבי FHD) וגם מבחינתי המבחן של העין מכריע.

תתחדש ותהנה.

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...