Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לנו במשפחה בלנו 2002 צבע ירוק בקבוק.

במשך הזמן הזה הצבע ניהיה מחוספס מאוד.

כיצד ניתן להחזיר אותו לקדמותו?

כלומר, איזה חומר צריך לקנות?

אבא שלי אמר שצריך פוליש.

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

נכון אבא שלך צודק. פוליש וואקס יכול מאוד לעזור.

הצבע של הרכב הוא כהה ומן הסתם הוא יתחמם יותר מרכב עם צבע בהיר, חלקיקי הצבע מושפעים מהחום ומקרני השמש והתופעה הזאת מוכרת וידועה.

הרכב עבר בעבר תיקוני פחחות ו/או צבע במקום הנ"ל?

פורסם

לא מדוייק, אם צבע הרכב הוא מטאלי - הייתי מסתפק רק בווקס (ווקס זה בכלל משהו שעדיף כל חודשיים שלושה לשים על הרכב), עם הוא לא מטאלי, אז פוליש עדין - ומיד(!!) אח"כ ווקס.

ממליץ על המוצרים של קארפלן ועל הווקס משחה של פורמולה1 (שבא עם ספוגית והוא נוח מאוד לעבודה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הצבע הוא צבע מטאלי.

לא היה לו תיקונים או תאונות,האוטו נקי.

פשוט כל האוטו אבל כל האוטו מחוספס.

דוד שלי הוא מנהל מוסך מורשה של פג'ו הוא אמר שזה קורה מאבק.

איזה חומר אני צריך לקנות מחר? ווקס או פוליש?

פורסם

אני מנחש שהצבע גם נשרף בחלקים כמו הגג ו/או מכסה מנוע אם כך המצב פוליש יעזור אבל לא ממש.

אם לא כך המצב והצבע קצת התחספס לו בצע פוליש ואחר כך וקס.

אין טעם לבצע פוליש ללא וקס, מפני שהפוליש מוריד שכבה מהלקה במקרה שלך, ובשביל לשמר את עבודת הפוליש לאורך

זמן יש לבצע וקס שהוא עוטף את צבע הרכב בשכבה ולא מסיר לעומת הפוליש.

לכן:

בעת קניית החומרים ספר למוכר אודות צבע הרכב שלך (מטאלי).

קנה קופסת פוליש, בקבוק וקס, ושתי חבילות צמר גפן (במכולת השכונתית 4 ש"ח יח', אחת לביצוע פוליש ואחת לביצוע וקס,),

במידה ויש ברשותך מכשיר יעודי לפוליש השתמש בצמר גפן במקומות שקשה לעבוד באמצעותו אם אין ברשותך עבוד באמצעות

הצמר גפן.

שטוף וייבש את הרכב היטב לפני ביצוע הפעולות.

בצע שוב וקס לרכב פעם בחודשיים בערך לאחר שהרכב שטוף וייבש

 

אין לבצע פוליש ו/או וקס כשהשמש מעליך דהיינו חם מאד ודרך אגב גם לך לא יהיה נוח לעבוד.

עכשיו שהחלפנו לשעון קיץ יש לנו מספיק זמן לביצוע כל עבודה שהיא ברכב.

בהצלחה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

אין חלקים באוטו שהוא נשרף,האוטו נקי לגמרי.

הוא נראה בול אותו הדבר שמו שיצא מהחנות עד שנוגעים בו.

אין תיקוני צבע,אין מכות,אין שרפת צבע,הכל בדיוק אותו הדבר רק שנוגעים בו הוא מחוספס.

בילבלתם אותי,חלקכם אומרים ווקס ופוליש וחלקכם רק ווקס.

עכשיו אני עדיין במצב שאני לא יודע.

פורסם

תעשה פוליש וואקס כמו שכולם אמרו

 

הפוליש תפקידו לגרד שכבה עדינה של הצבע (החיספוס שאתה מדבר עליו) ולחשוף את השכבה מתחת שתהיה חלקה וחדשה.

 

והוואקס לאחר הפוליש תפקידו ליצור שכבת מגן על הצבע בכדי שלא יחזור למצב בו הוא כעת.

 

אני עשיתי לפני חודש ונדהמתי מהתוצאות עד כמה זה מדנדש את הצבע!

 

חשוב לציין שהאוטו צריך להיות יבש לגמרי

ושלא מומלץ לעשות את זה עם שמש ישירה חזקה על הצבע.

 

תעשה לא תצטער!

 

בהצלחה! ;)

פורסם

אם לא הובהרתי כראוי אז פוליש עושים לעיתים רחוקות בלבד (פעם בשנה שנתיים שלוש, תלוי במצב הרכב וסוג הצבע).

וקס לרכב זה כמו לספר אודות יציאתנו ממצרים מעבדות לחרות. דהיינו, כל המרבה הרי זה משובח.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

צבע ירוק בקבוק הוא צבע מטאלי למייטב ידיעתי

פוליש לא מתאים לשום רכב מטאלי ולמה

פוליש ידוע בתור חומר שמוריד שיכבה מהצבע של הרכב ובכך יוצר שיכבה חדשה של הצבע

אולם בצבע מטאלי יש שיכבה מצומצת של לקה ולא כמו בצבע כהה שיש שיכבה גדולה

דבר שיכול לגרום לנזק פי 2 מהמצב בו אתה נמצא כהיום

 

יש לשים לב ולבדוק שוב ושוב

 

בהצלחה!

פורסם

קניתי ווקס יום ראשון על הבוקר אני יעביר עליו.

בנתיים אני מפחד להשתמש בווקס עקב-2 מעלי שאמר שזה יכול להרוס לגמרי את הצבע.

תודה לעוזרים.

פורסם

"בנתיים אני מפחד להשתמש בווקס עקב-2 מעלי שאמר שזה יכול להרוס לגמרי את הצבע."

 

אתה בטח מתכוון לפוליש....:roll:

ווקס לעולם לא יהרוס את הצבע!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אם הטיפול בוקס לא יעזור, גש לאיש מקצוע (פחח או דיטיילר) לטיפול בפלסטלינה. אני מניח שהרכב חונה תחת כיפת השמיים, כך שפיח ומזהמים אחרים מתיישבים על הצבע בעיקר בלילות של טל. הטיפול בפלסטלינה יוריד את שכבת הטינופת שהתלבשה על הצבע (לא מומלץ לבצע טיפול זה לבד, מפני שאדם לא מיומן ישאיר שריטות על הצבע). מיד לאחר מכן (במסגרת אותו טיפול) יש לעשות וקס ו/או טיפול באוטם צבע כדי להגן על הצבע.

 

כדי לשמור על הצבע, רצוי לחנות בחנייה מקורה או לכסות את הרכב בכיסוי 4 עונות איכותי.

 

לצבע מטאלי א ס ו ר לבצע פוליש מפני שהוא יהרוס את הלכה!

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...