Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם.

אני עושה טיפול ראש מנוע לפיז'ו 405 וברגי הראש הם ברגי כוכב(ניקרא טורק אם אני לא טועה)מה הגודל של הברגים הללו,והאם בפיז'ו זה אינצ'ים או מילימטרים?

עוד שאלה דומה,אצלי בפיאט בראבה האם המידות הן אינצ'ים או מילימטרים.

אני רוצה לקנות כלים מתאימים וחזקים,מה אתם ממליצים?האם בוקסות תואמות שמתחברות

לרצ'ט חצי, או ידית ארוכה כמו אלן משושה(בצורת נ' סופית)?

תודה,ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

לגבי הגדלים אני לא יודע.

 

לגבי הכלים תוכל לקנות ביט שמתאים לחיבור ישיר לדרייב 3/8 או חצי. זה הכי מקצועי והכי נוח לחיבור ישיר על מד-מומנט.

 

לגבי הידית- כמו שאמרתי, הכלי שתצטרך הוא מד-מומנט או ידית מומנט. ואוליי גם מד-זווית.

פורסם

תודה,אביב

אני אקנה טורק שמתאים לבוקסת חצי.

לגבי המידות,לא מצאתי בהיינס,אחכה

למישהו שיודע

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

תגיד תודה שאין לך רום כרמל. שם יש תערובת של ברגים מטריים ואינצ'יים ותערובת של הברגות UNC ו WITWORTH

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תגיד תודה שאין לך רום כרמל. שם יש תערובת של ברגים מטריים ואינצ'יים ותערובת של הברגות UNC ו WITWORTH

יש לי פיאט.לא מספיק?:-D

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם
לגבי הגדלים אני לא יודע.

 

לגבי הכלים תוכל לקנות ביט שמתאים לחיבור ישיר לדרייב 3/8 או חצי. זה הכי מקצועי והכי נוח לחיבור ישיר על מד-מומנט.

 

לגבי הידית- כמו שאמרתי, הכלי שתצטרך הוא מד-מומנט או ידית מומנט. ואוליי גם מד-זווית.

 

מבקש הסבר טכני קצר, למה משתמשים במד מומנט, איך משתמשים, איך הכלי נראה?

11.jpg

22.jpg

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

×
×
  • תוכן חדש...