Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזמן לא עשו את הסקר הזה ואנשים חידשו פה הרבה...

טוב נתחיל איתי:

 

HU:

Pioneer 7450 MP

קומפוננט:

MB Quart QM 216.03

אחוריים:

Pioneer 300W 6x9

סאב:

Pioneer 304C

מגברים:

Rockford 4.6x

DHD 2x50

 

צ'יינג'ר של פיוניר CDX-P1250

 

זהו :D (ישופר בעתיד)

מה איתכם?

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לכתוב את הציוד שיש בבית? עד שהוא יותקן מי יודע מה יהיה :roll:

אז אם אפשר זה הולך ככה:

 

HU- אלפיין 9813R

פרוססור- אלפיין pxa-h700

הורנים - illusion audio ch-1

מידים - Scan Speak revelator 5.5

מידבאס- VIFA 6.5 (אולי יוחלף לscan speak 7)

סאבים- 2 סאבים 12" ג'נסיס אודיופיל.

מגברים- של ג'נסיס, miniblock לסאבים, dual-mono למידבאסים, dual-mono למידים וstereo 100 להורנים.

פורסם

רדיו דיסק יד שניה מצב טוב....

 

רק כדי שלא יהיה כדאי לאף אחד לפרוץ. :?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

רדיו דיסק PIONEER DEH-P3100

רמקולים קידמיים 150W 6X9 3WAY חברה לא ידועה

רמקולים אחוריים PIONEER 260W 6X9 4WAY

בקרוב מאוד מגבר...

פורסם

טוב נו.. הנה

 

 

400.4 רוקפורד

400.4 רוקפורד :) (כן שניים, אתם לא רואים כפול).

שני סאבים של KICKER 150\300

אחוריים : רוקפורד 150\75

קדמיים : LIGHTNING AUDIO 70\140

HU : פיוניר 7400MP (נקנה לפני שנה וחצי, אני יודע שצריך להחליף!).

 

ו.... בתקווה בקרוב עוד זוג קומפוננט קדמי. ואולי תוספת של סאב שלישי למערכת.

נראה כבר.

פורסם
בדלתות מאחרוה זוג שופרים של חברת LEGACY

 

מה הכוונה שלך בשופרים?

אם יש לך תמונה אשמח לראות,או אולי לינק.

פורסם

הכוונה היא לזוג טוויטרים מיוחדים שיוצאים צליל יותר עדין מהטוויטר

שקניתי אותם (זה היה מזמן) המוכר קרא להם שופרים

מכיוון שאין לי איפה לשים אותם מקדימה שמתי אותם בדלתות מאחורה.

לא מוסיף לי כל כך הרבה אבל עדיף מאשר שיהיו זרוקים בבית

 

http://www.epinions.com/Legacy_Company_LT18_3_5_Aluminum_Bullet_Horn_Tweeter__Tweeter_LT18

פורסם

רדיודיסק פיוניר, ישן מהדוטיפרי.

רמקולים קידמיים 5' לנקו.

רמקולים אחוריים 6' פיוניר גם מהדוטיפרי.

 

 

מה לעשות, זה לא אוטו שלי... :cry::cry::cry:

פורסם
זה לא שופרים (הורנים),

 

אז איזה הרמקולים אלה?

הם מוציאים צליל של טוויטר...אבל הצורה שלהם שונה לחלוטין ורשום שהם

horn Tweeter

ותמיד אמרו לי שהם שופרים...אז איך הם נקראים באמת?

פורסם

אז ככה...

 

רדיו דיסק פיוניר דגם DEH-P9350

מגבר בוס דגם 935 צבע אדום/כסף,ובאמצע הכל שקוף.

רמקולים פיוניר אחוריים 6/9 300W 4-WAY

סאב-וופר של מגנאט 12'

 

בקרוב אני שם קומפוננט קדימה...

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...