Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש מערכת MP3 מבוססת מחשב Pentium 200 MMX,HD 20GB עם מסך LCD.אין הד-יונית.הצליל מגיע מכרטיס SB Live ישירות למגבר Dragster DB-210 שמפעיל רמקולים אחוריים (כרגע נמצא בשלבים של בניית פודים לקומפוננט).השליטה על המוסיקה היא ע"י שלט ומקלדת קטנה.מגבר Pioneer GMX-952 דוחף סאב Pioneer TS-W304C

 

אתה היית בתחרות SPL האחרונה?

כי ראיתי מישהו עם מחשב בבאגז'

וכל מיני חוטים....

רעיון מגניב

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי ברכב:

HU PIONEER-DEH1550

זוג טוויטרים RED SOUND!

מקדימה פיוניר 6" 120WATT

רמקולים אחוריים:

PEERLESS"400" WATT דגם PR69-400

עשויים מנייר בריסטול בצבע אדום!

 

בקרוב אני מחליף את הPEERLESS

בפיוניר 400WATT 5 WAY

ובנוסף מגבר וסאב של פיוניר...

 

ד.א תתפלאו לשמוע אבל שומעים די נחמד עם הPEERLESS"400" WATT!!!

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

PIONEER DEH-750MP

DLS קומפוננט UP6

JBL קומפוננט 605C GTO

מגבר של DLS CA-04

ומגבר שאנ ירוצה עכשיו להחליף למונו בלוק JBL DA-3504

זוג סאבים DLS MW-12

וצאנגר של פיוניר 1210 CDX

וקבל של F1 של ליינטנייג אודיו

וכבלים של DLS אולטימה

נגמר הכסף ל קרוס עד חודש הבא :lol:

פורסם
תגיד .. איך אתה נותן חשמל למערכת?

ומה הכל יושב בבגאג?

ואיך המחשב עולה ?

 

המערכת מקבלת חשמל מספק כח שעובד על 12V מהמצבר,בנייה עצמית.כל המערכת יושבת בבגאז',והמחשב מריץ Windows 98 עם Winamp.במסך LCD אני רואה את שם השיר,המבצע,זמן,איכות הקידוד של השיר,ע"י מקלדת ניתן לחפש שירים לפי שם או מבצע,ועוד הרבה פונקציות שימושיות.

כרגע אני עובד על פונקציית הפעלה הקולית: אני פשוט אומר את שם השיר והמחשב מתחיל לנגן אותו...

 

אתה היית בתחרות SPL האחרונה?

כי ראיתי מישהו עם מחשב בבאגז'

וכל מיני חוטים....

רעיון מגניב

 

כן,הייתי בתחרות האחרונה,זה בטח הייתי אני.

פורסם

אממממ...

יש לי רק hu

 

jvc kd-lh200

 

וזהו:(

אפילו אוטו אין לי.... :shock:

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

כרגע איזה דגם ענתיקה של פיוניר משנת 98 ו4 רמקולים שבאו עם המאוטו שלי משנת 98 ותאמינו או לא... כולם שרופים!! :twisted:

למה? ככה!

פורסם

אצלי

 

HU של פיוניר , לא זוכר את הדגם , תאורה כחולה..

2 רמקולים קדמיים 120 W של לייטינינג אודיו

2 רמקולים אחוריים 230 W של ליטיינינג אודיו

פורסם

די צנוע,

HU מקורי של ההונדה אקורד החדשה (היצרן הוא אלפיין...)

 

מגבר AUDISON 404

http://www.caraudio.ru/az/Az_0700/p66-79-aud.htm

 

מקדימה קומפוננטות סרוין וגה, HED-1502

http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/index.html

 

סאב 8" של רוקפורד

 

מנחת של רוקפורד (שתי כניסות)

 

שוקל להוסיף קומפוננט מאחור.

 

שח

פורסם
לי יש מערכת MP3 מבוססת מחשב Pentium 200 MMX,HD 20GB עם מסך LCD.אין הד-יונית.הצליל מגיע מכרטיס SB Live ישירות למגבר Dragster DB-210 שמפעיל רמקולים אחוריים (כרגע נמצא בשלבים של בניית פודים לקומפוננט).השליטה על המוסיקה היא ע"י שלט ומקלדת קטנה.מגבר Pioneer GMX-952 דוחף סאב Pioneer TS-W304C

מעניין איזה HD יש במחשב , רגיל או של מחשב נייד?

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...