Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא שופרים (הורנים),

 

אז איזה הרמקולים אלה?

הם מוציאים צליל של טוויטר...אבל הצורה שלהם שונה לחלוטין ורשום שהם

horn Tweeter

ותמיד אמרו לי שהם שופרים...אז איך הם נקראים באמת?

 

זה לרוב נקרא יותר peizo tweeter, או באמת horn tweeters אבל שופרים לבד אלו כמו ששמתי בקישור.

 

זה טוויטר שעובד בטכנולוגיה שונה מטוויטר רגיל ובדרך כלל יש לו נצילות מאוד גבוהה (יכול להיות מחריש אוזניים).

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

HU פיוניר 3350

מקדימה מורל מילניום 6.5 "

מאחורה 3WAY של פיוניר 180W

סאב בלאופונקט

קרוס של MAC AUDIO

מגברים - DHD700W 4 ערוצים

פיוניר 200W 2 ערוצים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כל זה זמני עד שאחסוך כסף..

 

hu קנווד kdc-2023

9*6 פיוניר 330 וואט אחוריים

5 ורבע מקדימה 100 וואט של חברה לא ידועה..

 

בקרוב מאוד מגבר ובעתיד אולי קומפוננט

פורסם

טוב אני גם כמו אייל כרגע בלי אוטו (אבל שלי מגיע בשבוע הבא).

 

כרגע מתוכננת התקנה מועטת רכיבים אבל צריכה להישמע טוב מאוד , אני מקווה שעוד שבועיים אני אהיה כבר אחרי ההתקנה.

 

HU : לא ידוע עדיין.

מגבר : Xetec Gravity G600

סט קדמי : Xetec Gravity G6

סאב: Xetec Gravity 10

 

ו.... זהו.

Leon Cupra 2009

פורסם

תסתכלו בחתימה...

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

פורסם

hu -פיוניר 8400

קומפוננט של לאנזר (בקרוב יוחלף)

רמקולים אחוריים פיוניר פריימיר6X9 160w דגם ישן

מגבר לאנזר vibarent 425

מגבר לאנזר vibe 210

קבל 1f לייטנינג אודיו

 

* ההודעה נערכה, אם אתה מוכר משהו, יש פורום מתאים לכך.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

לי יש מערכת MP3 מבוססת מחשב Pentium 200 MMX,HD 20GB עם מסך LCD.אין הד-יונית.הצליל מגיע מכרטיס SB Live ישירות למגבר Dragster DB-210 שמפעיל רמקולים אחוריים (כרגע נמצא בשלבים של בניית פודים לקומפוננט).השליטה על המוסיקה היא ע"י שלט ומקלדת קטנה.מגבר Pioneer GMX-952 דוחף סאב Pioneer TS-W304C

פורסם

רדיו שנת 96 ,פעם בשבוע עובד

מי שרוצה ליגנוב בבקשה ,זה יחסוך לי זמן להוצי אותו

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...