אז ככה,
חזרתי מיומולדת של חבר. הוא לצערי גר באזור הירקון. היה לי ברור שלהגיע עם האקורד החדשה אליו יסתיים באיזשהוא מפח נפש.
שמתי אותה במקום נורמלי - לא רחוק, לא קרוב, לא חשוך, לא בולט
חזרתי וגיליתי שלקחו לי את הסמל האחורי....
מה אתם עושים? קונים כל פעם חדש? מוותרים?
(בסיוויק גנבו לי מאחור אח"כ שיפוץ מכסה מטען אחרי תאונה החזיר את הסמל, בקיה ספורטג' גנבו לי את הקאפות של המגנזיום. פעם אחת קניתי אח"כ התייאשתי ונסעתי בלי)
שח. מתלבט! וכולם זונות בלי יחס לרכוש. מדינה חרא.