Jump to content

שח_מט

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

הנקודות של שח_מט

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. שח_מט

    סקר: האוטו הראשון

    הגיעה שבועיים אחרי הרישיון... אוטו נחמד להתחלה.... לא ראיתי אותו מאז מכירתו ב- 96.
  2. איל, אל תוותר על המבצע. אחרי שקיבלתי את ההונדה היה מבצע למזמינים נסיעת מבחן באתר - 36 רחיצות חינם. לחצתי עליהם וקיבלתי גם (בעיקר דרך הסוכן מכירות שממש התאמץ בשבילי לאורך כל הדרך...). זאת הטבה של בערך 1000 ש"ח. שח
  3. אז גם קשה להחליף וגם איכות חרא. מאיפה אתם יודעים אם יש מתאמים? באילו אתרים לבדוק? שח
  4. מראות מתקפלות יש גם בטרופר
  5. אינטגריטד של ARCAM אלפא 7R (כרגע משמש כפרה) פאואר מנורות LEAK STEREO 20 - וינטאג' נחמד מתחילת שנות ה- 60 רמקולים PROAC SUPER TABLETTS ויש עוד מערכת לקולנוע ביתי לה מדהימה (פיוניר 608, פיוניר 525, סלישן ישנים וגדולים כקדמיים, סאב ימהה 160). שח
  6. האמת שהסמל מקדימה גדול ולא נגעו בו מאחור הוא די קטן, עשו עבודה נקיה ונשארו שני עיגולים שעליהם מולבש הסמל. אני בטוח שהמוסך ירצה הרבה כסף על הסמל (100-200 ש"ח). עדיין מתלבט אם לקנות. ממש מרגיז. לפחות לא שרטו אותו! שח
  7. אז ככה, חזרתי מיומולדת של חבר. הוא לצערי גר באזור הירקון. היה לי ברור שלהגיע עם האקורד החדשה אליו יסתיים באיזשהוא מפח נפש. שמתי אותה במקום נורמלי - לא רחוק, לא קרוב, לא חשוך, לא בולט חזרתי וגיליתי שלקחו לי את הסמל האחורי.... מה אתם עושים? קונים כל פעם חדש? מוותרים? (בסיוויק גנבו לי מאחור אח"כ שיפוץ מכסה מטען אחרי תאונה החזיר את הסמל, בקיה ספורטג' גנבו לי את הקאפות של המגנזיום. פעם אחת קניתי אח"כ התייאשתי ונסעתי בלי) שח. מתלבט! וכולם זונות בלי יחס לרכוש. מדינה חרא.
  8. די צנוע, HU מקורי של ההונדה אקורד החדשה (היצרן הוא אלפיין...) מגבר AUDISON 404 http://www.caraudio.ru/az/Az_0700/p66-79-aud.htm מקדימה קומפוננטות סרוין וגה, HED-1502 http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/index.html סאב 8" של רוקפורד מנחת של רוקפורד (שתי כניסות) שוקל להוסיף קומפוננט מאחור. שח
  9. נדמה שבאלו שהוצאתי מהדלת אין מגנט....
  10. צלם אותם! אני אצלם את שלי שבוע הבא ואעלה לפה. האמת שהמשקל שלהם מגוחך... שח
  11. חיבור מנחת ואיטום דלת זה לא שינויים. את המנחת את המוציא כשאתה מחזיר את הרכב, ואיטום זה עבודה חד פעמית... ברכב הבא מבצעים שוב שח
  12. אני ממליץ בכל פה לחבר מנחת, מגבר ורמקולים טובים (למרות שלי יש אקורד). לא להישאר עם המערכת המקורית. זה זוועה. באקורד חומר איטום פתר בעיות בדלת (רוב הבעיות היו בגלל חיבור דלת לא טוב כשהתקינו את המרימי חלונות...), המדף מאחור בסדר. מומלץ למי שלא רוצה להשקיע לבדוק אפשרות החלפת רמקולים בלבד. בטוח מישהו עשה זאת. באקורד הרמקול שהוצאתי מהדלת לא ראוי להיקרא "רמקול". חשוב לבדוק. (אני חייב לצלם אותו!) שח
  13. מישהו אמר ש 56 תהיה הסיומת. אתמול ראיתי סיוויק 2004 עם סיומת 51. היתכן? שח
  14. כיום יש רדיו דיסק לא רע של JVC ורמקולים מקדימה (מקוריים לא יודע מה החברה) ו 6*9 מאחור (פיוניר). במחסן יש מגבר ישן של פיוניר משהו כמו 55*2 (נקנה בשנת 94 בגרמניה, לא זוכר כרגע דגם). כשאני שומע אצלו הקדמיים ממש לא תורמים כלום. חשבתי לחבר את הקדמיים למגבר. מה אתם אומרים? האם מומלץ פשוט לשים קומפוננט מקדימה ולנסות להניע אותם עם ה HU או עם המגבר? האם להניע קומפוננטות צריך מגבר רציני??? המגבלות הם מגבלות תקציב. עד כ- 200$ (מחיר קומפוננטות בדיוטי). תודה מראש, שח
  15. גם בלי לחתוך הוא יכול לשפר: לחבר ל- HU המקורי מנחת, אותו לחבר למגבר ולסאב. להחליף את הקדמיים בקומפוננטות טובות. לשקול להוסיף עוד מגבר ועוד קומפוננטות מאחור אם חושב. על מנחתים היו פה כמה דיונים. החברה ממליצים על הזמנת מאתר בארה"ב: http://www.davidnavone.com/ אני קניתי דרך מתקין מנחת של רוקפורד. אני מניח שאפשר להשיג בארץ עוד כמה מנחתים של פירמות שונות. בהצלחה, שח
×
×
  • תוכן חדש...