Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, למישהו יש רעיונות אחסון חינמיים? מה דעתכם על PLANET.NANA.CO.IL

למרות שהם אומרים ב-DISCLAIMER שאין לעשות קישור לאתר שלהם דרך כתובת אחרת. האם יש חשש שימחקו אותי? ואם אני קונה דומיין, עד כמה פשוט לעשות קישור לכתובת משלי?

 

 

ושאלה נוספת: מה הכוונה, כשאומרים לדוגמא 8 GB תעבורה? האם זה מספיק לאתר של חברה קטנה?

פורסם
דומיין רק מ

www.isoc.org.il

הכי זול, אלא אם כן תשיג דיל טוב מחברת איחסון שכולל את הדומיין.

 

קניתי לא מזמן דומיין .COIL לאתר שלי, בחברה בשם

domainthenet.com

הגעתי אליהם דרך חבר שכבר רכש דומיין אצלם בעבר.

המחיר - 20$ כמדומני לשנה. (תשווה לISOC)

שוב, המחיר הוא רק על דומיין, אני בכלל מאחסן בשרת בחו"ל את האתר שלי.

 

בהצלחה ולילה טוב,

עמרי.

 

(www.125.co.il)

 

----

 

אגב, למישהו יש רעיונות אחסון חינמיים?

ושאלה נוספת: מה הכוונה, כשאומרים לדוגמא 8 GB תעבורה? האם זה מספיק לאתר של חברה קטנה?

 

לגבי אחסון חינמי, אני חושב שבמיוחד אם אתה מקים אתר לעסק, אל תבחר באחסון חינמי לאתר שלך, זה לא מקצועי,

ומניסיון עבר, יש כל מיני הגבלים שכאלו ואחרים עם פרסומות וכו', אבל אם אתה מוצא משהו טוב.. בהצלחה.

אבל אני מבין למה אתה רוצה איכסון חינמי, המחירים של האחסונים בארץ היסטריים, לכן הייתי ממליץ לחפש חברות אחסון בחו"ל, זה עולה גרושים, אז זה לא מהיר כמו בארץ אבל תבדוק את האתר שלי (ותגיד לי אם אתה באמת מרגיש הבדל משמעותי), גם הוא מאוחסן בחו"ל, אני מקבל תנאים פי 100 יותר טובים מכל חברת אחסון ישראלית במחיר זול יותר מבארץ בהרבה), רוצה פרטים? - ה"פ.

 

תעבורה זה קשור לכמות המידע בנפח שהשרת מקצה לך להעביר בד"כ לחודש (לבדוק את הנושא!),

מי שיש לו אתר גדוש בתמונות צריך הרבה תעבורה בשרת שלו, מכוון שנניח יש לי עמוד באתר שלי, שבו 10 תמונות של 100K בנפח (זה נראה לך כלום נכון?), אז 100K X10 זה מגה אחד, ונניח וצופים בעמוד הזה במהלך שבוע, 1000 איש,

אז זה 1000 מגה (ג'יגה).

אבל אם אתה אומר שזה אתר לעסק, סביר להניח שהוא קטן בגודל ולא אמורה להיות בעיה, תבדוק כשאתה מכין אותו, כמה שוקל בערך כל עמוד, תקבל קצת קנה מידה.

 

עמרי.

פורסם

אז ככה.

דבר ראשון תשאף לקנות דומיין שהוא לא ישראלי, למה ? כסף.

דומיין ישראלי עולה כ-25 דולר לשנה.

דומיין דוט קום עולה כ-7 דולר לשנה.

 

תעבורה היא נושא רגיש ומאוד תלוי בחברה שלך, כי זה יכול לעלות לך המון המון כסף.

זה מאוד תלוי באתר שלך בנפח הדפים (כגון סרטוני פלאש, תמונות, וכו).

נגיד יש לך עמוד שהוא בגודל של 1MB יוכלו לצפות ב- 8000 פעם בחודש לפני שתחרוג את המגבלת תעבורה שלך.

למה זה נעשה יקר ? כי ברגע שאתה עובר את התעבורה שרכשת בחבילה אתה משלם תעריף "מיוחד" עבור מידע שעובר באתר מעבר לחבילה.

 

 

 

אגב, למישהו יש רעיונות אחסון חינמיים?

ושאלה נוספת: מה הכוונה, כשאומרים לדוגמא 8 GB תעבורה? האם זה מספיק לאתר של חברה קטנה?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...