Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...?

 

חזק מאוד?

 

ביחס למה?

לגירסא הרגילה VTR

בכל מקרה הרבה ממליצים על ה C2 VTS כסופר מיני הספורטיבית המומלצת ביותר ששווה בביצועים שלה בערך לפולו GTI אך עולה הרבה פחות

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

c2 vts בליסינג?

 

יש חיה כזאת???

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בעיקרון אצלנו אפשר כל רכב בליסינג, חוץ מדגמי 4 על 4 (נחשו למה)...

אפילו ביררתי כמה יעלה לי לקחת מזדה מיאטה...4630 ש"ח לחודש בברוטו, וכמובן קבוצה 5 או 6 או משהו

אז זה ירד :)

 

 

בכל מקרה חשוב לי מאוד שהאוטו יהיה נוח לנסיעה בעיר ומחוצה לה...לפי הביקורת ב

y net

זה לא המצב

פורסם
תלוי מה מחפש VTS היא גרסאת ספורט אוטו חזק מאד ספורטיבי מהיר שמתנהג טוב על כביש

קח עליה נסיעת מבחן אני מאמין שלא תתאכזב ומה "ששמעת" אולי לא נכון אני מאמין שתידלק על הרכב הזה כמו ילדה בת 12 על יהודה לוי

 

ישנה גירסא רגילה "VTR" עליה אני לא ממליץ מניסיון רע שהיה לאבא שלי עם האוטו אני לא יפרט...

לא הגיע לארץ C2 VTR. אולי אתה מתכווון לסקסו VTR ואיתה דווקא יש לי ניסיון טוב אבל בכל מקרה היא לא קשור לשירשור.

 

אגב ה-C2 לא חזקה מאוד, לא מהירה מאוד, ובאופן כללי לא נעימה. וכן נהגתי על הרכב.

פורסם

בואו נעשה קצת סדר , כי פותח השרשור לא ממש ממוקד.

 

אתה מחפש רכב נוח , בטיחותי , בזול יחסית . גם אם על חשבון ביצועים.

 

זה חייב להיות רכב קומפקטי , או שסופר מיני באה בחשבון ? ידני ? אוט' ? 4 דלתות ? 5 דלתות?

 

C2 VTS היא ממש לא הרכב שאתה מחפש. לא עונה כמעט על שום הגדרה שלך , בטח ובטח אם אתה שוקל לקנות אותו לאשה ביום מן הימים (בעיקר כי אין בגאז' , אבל גם כי הוא (לטעמי) ממוקד לנסיעה מהירה בשטח צפוף/מפותל , בטח לא לשיוטים ארוכים).

פורסם

אוקיי, סדר זה דבר חשוב, אז בואו נחזור ליסודות:

 

אני רוצה רכב שהוא:

א- נוח לנסיעה (כסא טוב, תנוחת נהיגה, לא מקפץ או מזדעזע עם כל גבשושית) גם בעיר וגם לנסיעות של שעה-שעתיים מחוצה לה- זה חסר לי בגטס שיש לי כרגע

ב- בטיחותי (לפחות 4 כוכבים, הרבה כריות אוויר)

ג - קל לתמרון (בחנייה, פקק וכו', עוזר אם יש מראות צד גדולות, ראות טובה לאחור)

ד- לא יקר יחסית (זה כמובן תלוי במחירון "הרץ" ולאו דווקא זהה ליחס מחיר בקנייה)

ה- שיראה טוב

ו- אמינות, למקרה שאחליט לקנות בתום הליסינג

 

מה לא דרוש לי: רכב גדול, בגאז' ,ביצועים חזקים (אבל רצוי לא עגלה)

מה לא ממש חשוב: מספר דלתות (עדיפות קלה ל-5), גיר (עם עדיפות קלה לאוטומט) ותוספות לא הכרחיות כגון חישוקים, גג שמש, חיישנים למיניהם וכו'

 

 

עכשיו יותר ברור?

פורסם

פיג'ו 206 והונדה ג'אז יתאימו מאוד לדרישות שלך.

206 מהנה יותר לנהיגה ונוחה יותר , ההונדה מציעה מרווח פנים טוב יותר וגיר רציף מעניין וכנראה טוב יותר מזה של ה 206 (בגירסה האוטומטית).

פורסם

אמנם הג'אז עשתה עלי רושם טוב אבל:

א- אין לה דוושת 0 בכלל

ב- אצלי בליסינג היא עולה קרוב ל 400 שקל בחודש יותר מה 307\סוויפט

פורסם
מצטרף להמלצה על הפוקוס 5 דלתות , למרות שהיא עגלתית
אולי אנחנו לא מדברים על אותו רכב, אבל לחבר שלי יש פוקוס 5 דלתות 2.0 ליטר שנת 2003 ו"עגלתית" היא ממש לא מילה מתאימה לתאר אותה.
פורסם

רנו מגאן ידנית.

 

נוחות טובה מאוד.

בטיחות הטובה בקטגוריה.

ביצועים (בידני) סבבה.

קבוצה 2.

אבזור לא רע, בידני. (אם אני לא טועה אתה מקבל אבזור מלא, ועדיין בקבוצה 2!)

מבחינת אמינות, אתה נמנע מהגיר האוטומטי הצרפתי ה"משובח". דברים אחרים - אתה כבר תראה במשך ה-3 שנים אם נפלת על אקזמפלר אמין או לא. אם לא - אל תקנה :-)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

המזדה 3 אולי קצת יותר מהנה לנהיגה מה307 (ממש קצת).

קצת יותר מהנה?!? ה307 לא מתקרבת לרמת האחיזה המוחלטת של המאזדה בנוסף לעובדה שרמת ההנאה מנהיגה שלה בשילוב הגה מוצלח יוצרים רכב שלחובב הנהיגה הליסינגי אין שום רכב שנותן את אותה הנאה מנהיגה. אגב, מבחינת הנאה מהנהיגה, עולה המאזדה (בחלק מן הפרמטרים) על ה306.

המאזדה נבחנה בANCAP שזה השלוחה האוסרטרלית של NCAP וקיבלה שם 4 כוכבי בטיחות, ממש כמו 307. בהתחשב בעובדה שמבחינה דינמית עולה המאזדה על הפיז'ו ובנוסף לכך המפרט הבטיחותי שלה נמוך מזה של המאזדה הרי שמבחינה בטיחותית המאזדה עולה על הפיז'ו.

 

מבין הרשימה שהבאת המכונית היחידה שמתאימה להגדרה שלך (המאזדה רחוקה מלהיות נוחה ורכה) היא...פוקוס. היא בטוחה משמעותית מבין כל הרשימה שהבאת (5 כוכבי בטיחות) היא אומנם פחות מהנה לנהיגה והמנוע שלה חלש מזה של המאזדה אבל עדיין, היא מהנה לנהיגה, היא מרווחת ומאוד נוחה ונעימה לנהיגה, רמת האיבזור שלה גבוהה, רמת הסחירות שלה לא רעה בכלל (עפ"י הדגם הקודם). הפער שאתה נדרש לשלם לדעתי שווה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

ה-307 נופלת מה-3 מבחינת אחיזה? לא הייתי שם כסף על זה.

הגה עדיף - כן. אבל איפה המאזדה ואיפה ה-306...

 

מה זה הנאה מנהיגה אצלך ? מה שדופק את הפוקוס (1.6 אוט', למי שתהה) החדשה (בישנה זה לא עד כדי כך גרוע. עניין של משקל נוסף) הוא העצלות שלה - שנובעת בעיקר מהגיר שמסרב לשתף פעולה ולהוריד הילוך כשצריך. נוחות , הגה וכו' - הפוקוס היא האופצייה העדיפה בקבוצה המשפחתומטית מהדור העכשווי.

פורסם

... רכב שהוא:

א- נוח לנסיעה (כסא טוב, תנוחת נהיגה, לא מקפץ או מזדעזע עם כל גבשושית) גם בעיר וגם לנסיעות של שעה-שעתיים מחוצה לה- זה חסר לי בגטס שיש לי כרגע

ב- בטיחותי (לפחות 4 כוכבים, הרבה כריות אוויר)

ג - קל לתמרון (בחנייה, פקק וכו', עוזר אם יש מראות צד גדולות, ראות טובה לאחור)

ד- לא יקר יחסית (זה כמובן תלוי במחירון "הרץ" ולאו דווקא זהה ליחס מחיר בקנייה)

ה- שיראה טוב

ו- אמינות, למקרה שאחליט לקנות בתום הליסינג

 

מה לא דרוש לי: רכב גדול, בגאז' ,ביצועים חזקים (אבל רצוי לא עגלה)

מה לא ממש חשוב: מספר דלתות (עדיפות קלה ל-5), גיר (עם עדיפות קלה לאוטומט) ותוספות לא הכרחיות כגון חישוקים, גג שמש, חיישנים למיניהם וכו'

 

 

עכשיו יותר ברור?

מגאן עונה על א' וב' ולא עונה על ו'. וה' סובייקטיבי.

 

מסקנה : אני מצטרף ל wil. מגאן 5 דל. ידנית ולא לקנות אותה בסוף (משיקולי סחירות ואמינות). אם אתה רוצה חו"ד סובייקטיבית אז 307 ידנית. יותר יפה לטעמי, ואני מנחש שתהיה קצת זולה יותר במחירון הרץ.

 

 

הערה !

 

מאחר ששמת את הבטיחות במקום גבוה יש לדייק.

בטיחות פסיבית היא קודם כל פיסיקה.

כאשר שני גופים מתנגשים (כדורי ביליארד כמשל) אם לשניהם אותה מסה (להלן משקל) שניהם יספגו כמות שווה של תאוצה (להלן "בומבה בראש"). כאשר אחד כבד מהשני הקל יותר יחטוף את הבומבה בראש יותר חזק. לכן זה אף פעם לא נעים להתנגש במשאית. מי שמתנגש במשאית חוטף 95% מהבומבה בראש, והמשאית את השארית. אוטו כבד יותר הוא לכן תמיד בטיחותי יותר מאוטו קל בהתנגשות בין שניהם.

בנוסף לאוטו גדול יותר תהיה בדרך כלל בטיחות פסיבית גבוהה יותר מלאוטו קטן משום שיש בו יותר מקום לאזורים סופגי אנרגיה (המטראז' מקבל את הבומבה בראש במקום הנהג). לכן הכוכבים של NCAP הם יחסיים לקבוצה גם כאשר מתנגשים איתם בקיר (99% מהבומבה בראש מקבלת המכונית).

 

מאחר ונוחות בנסיעות ארוכות ובטיחות בראש מעייניך הייתי ממליץ לך לשקול בכ"ז רכב מקבוצה 4 (C5 למשל)

 

איפכא מסתברא:

ההפך הוא הנכון לגבי בטיחות אקטיבית. באוטו קטן וקל שינוי הכיוון והבלימה חדים יותר ועל כן נהג ערני יצליח להמנע מתאונות באוטו קטן וקל יותר מאשר באוטו גדול וכבד. מעולם לא ראיתי נתוני יצרן על מרחק בלימה של הרכב (פעם ראיתי ב consumer report ציונים) אבל הייתי מהמר שמרחק הבלימה של סיטרואן AX שנת 90' מ -80 ל -0 שווה בערך לזה של S קלאס 2007, הכבדה ממנה פי שלושה, ואף מילה על קוטר סיבוב.

לעומת זאת בהתנגשות חזיתית בין השתיים אין צל של ספק הנהג של מי מהן הלך קאפוט.

 

לסיכום : להמנע מתאונה קל יותר באוטו קטן וקל. לצאת ממנה בשלום קל יותר באוטו גדול וכבד, ובשום אופן אל תתנגש במרצדס S.

It's life, Jim, but not as we know it

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...