Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הגיע לארץ C2 VTR. אולי אתה מתכווון לסקסו VTR ואיתה דווקא יש לי ניסיון טוב אבל בכל מקרה היא לא קשור לשירשור.

 

אגב ה-C2 לא חזקה מאוד, לא מהירה מאוד, ובאופן כללי לא נעימה. וכן נהגתי על הרכב.

אבא שלי נספח דיפלומטי באיטליה
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגידו מה אתם אומרים על סיטרואן C4? עשיתי עליה נסיעת מבחן, זה לא מטוס, אבל היא נוחה מאד, יושבת טוב על הכביש, יציבה בפניות ואם הייתי צריך לעשות את ת"א - חיפה הייתי בוחר בה על פני המזדה 3 או הפיז'ו 307 (אני מודה שב 307 לא נהגתי).

אגב, המצב של הפוקוס עד כדי כך קשה? איך היא בהשוואה ל C4?

פורסם

נהגתי ב-C4 והיא בסדר, אבל לא נדהמתי.

בכל מקרה היא יקרה בעוד 100 ש"ח מהפוקוס, מה שאומר כמעט 200 ש"ח יותר מה 307\סוויפט או 300 ש"ח יותר מה-3

בנוסף, לדגם של קבוצה 2 יש רק 2 כריות אוויר

 

 

לגבי ה-C2 VTS עוד לא קיבלתי מחיר

פורסם

כל חברות הליסינג מאפשרות לך לבחור ממבחר מכוניות הארץ או שזו רק חברה ספציפית?

 

אצלי בחברה לדוגמא נותנים להם דגמים לבחור, השאלה האם ניתן לבקש דברים שאינם נמצאים בבחירה שהם נותנים...

פורסם

זה קיים רק בהרץ לפי מה שידוע לי

 

אגב, למען הדיוק, הרץ מאפשרים כל רכב חוץ מסקודה, לא יודע מה יש להם מסקודה.

 

אני עומד בפני אותה דילמה, ונראה לי שאקח את ה C4 כי יהיו לי הרבה נסיעות בינעירוניות והיא נוחה מאד.

חשובה לי ההנאה בנהיגה וזה מה שמבאס אותי ב C4 אבל למרות זאת בחיים לא אנהג במזדה 3, זה הסוברו DL של פעם, יש אותו לכל העולם.

 

חשבתי על ה C2 אבל עוד נקודה שחשבתי עליה זה שאני נכנס לחברה חדשה, לתפקיד רציני, האם הרושם שאני רוצה לשדר מהיום הראשון זה רושם של ילד מתלהב?

פורסם

אם הגעת ל C4, אתה כנראה צריך פוקוס 2 קומפקטית, שתיהן עגלות (1600 אוטומט), ה C4 ה-ר-ב-ה יותר יפה, אבל ההיגוי מכה, הפוקוס יותר ידידותית ומהנה לנהיגה.

 

שתיהן מאוד נוחות, עם מושבים טובים, אם כי צריך קצת להתרגל לכריות ראש בפוקוס ולאבזור ה"חללי" ולגיר המתוחכם-איטי ב-C4.

הפוקוס יותר מרווחת, ואם זה מעניין מישהו יש לה גם מראות עדיפות 8-) .

 

גם תיצור רושם רציני בחברה.

פורסם
גם תיצור רושם רציני בחברה.
בתנאי שתהיה האצ'בק ולא סתם פוקוס שרואים בכל פינה בארץ.

 

ההאצ'בק גם לא נופלת במראה שלה מהC4, לא בהרבה לפחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני עומד בפני אותה דילמה, ונראה לי שאקח את ה C4 כי יהיו לי הרבה נסיעות בינעירוניות והיא נוחה מאד.

הפוקוס יותר נוחה מה-C4.

פורסם

אחח .........

מיאטה ב 4500 שח !

רק אצלנו רוצים 4200 על לנסר , ימח שמם .

הייתי לוקח את המיאטה ונוסע , נוסע , נוסע (רק לא לעבודה) .

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

פורסם
קומפקטית = האצ'בק
צר לי, אך אתה טועה. לא כל קומפקטית היא האטצ'בק ולא כל האטצ'בק היא קומפקטית.

 

לדוגמא, ישנן מספיק האטצ'בק אשר אינן קומפקטיות כגון סופר מיני ואף משפחתיות גדולות כגון הסיגנום וישנן גם קומפקטיות כגון 306 סדאן שאינן האטצ'בק.

פורסם

טוב, אז אם שום דבר לא ישתנה, אני לוקח את הסוויפט, פשוט כי היא נראית מצוין, קטנה ודי נוחה.

 

עוד מחירים לסיום:

polo comfort 1.4 - 2227

citroen C3 sx - 2193

(שזה כמו ה-206 SX)

פורסם

בזמן שאני מחכה לסוזוקי, הביאו לי פונטו כרכב גישור

עכשיו, לפונטו יש כפתור "E" ליד בורר ההילוכים

למה זה משמש?

(כאשר אני באוטומט, וזה לחוץ, מופיעה E קטנה על המחשב ליד ה-D)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...