Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היא תהיה אדום-עדן

ורמת גימור הכי נמוכה (יען כי זה ליסינג וצריך להכנס לקבוצה 2)

אחח

איזה יפה היא באדום!

יש לי שכנה שגם לה יש את הרכב מהצורה החדשה בצבע הזה.

פשוט יפיפיה!

תהנה!

 

טל.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

  • 3 שנים מאוחר יותר...
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם, חשבתי לכתוב סיכום של "ההחלטות הקשות".

לפני שבועי בערך הסתיימו להם שלוש שנות הליסינג שלי, רק שבסוף לא לקחתי את ה- 307 (כי שוב, לא היה הצבע, והמחיר עלה בליסינג), אלא מזדה 3 אדומה.

 

אחרי 3 שנים ו 110K קילומטר, אני הייתי מאוד מבסוט מהמאזדה. נוחה ביותר, נוסעת טוב, נראית טוב, ואפס תקלות.

עכשיו הנושא נפתח מחדש, אבל נראה לי שלסינג זה כבר יקר מדי, אז פונים להחלטות הקשות באמת :)

 

אבל על זה בפתיל נפרד...

פורסם
סתם, חשבתי לכתוב סיכום של "ההחלטות הקשות".

לפני שבועי בערך הסתיימו להם שלוש שנות הליסינג שלי, רק שבסוף לא לקחתי את ה- 307 (כי שוב, לא היה הצבע, והמחיר עלה בליסינג), אלא מזדה 3 אדומה.

 

אחרי 3 שנים ו 110K קילומטר, אני הייתי מאוד מבסוט מהמאזדה. נוחה ביותר, נוסעת טוב, נראית טוב, ואפס תקלות.

עכשיו הנושא נפתח מחדש, אבל נראה לי שלסינג זה כבר יקר מדי, אז פונים להחלטות הקשות באמת :)

 

אבל על זה בפתיל נפרד...

 

ואיך הגב אחרי 3 שנים על הדרגש ששמים במאזדה 3 ומכנים אותו "מושב נהג"? :)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
ואיך הגב אחרי 3 שנים על הדרגש ששמים במאזדה 3 ומכנים אותו "מושב נהג"? :)

 

האמת המושב הרגיש לי מצוין, ואני מדבר בתור מישהו שלא היה נוח לו בפוקוס ואפילו באיביזה הספורטיבית.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...