Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עד 85 K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העלתי כמה שמות

סובארו B4 2002 - 2000 C

הונדה אקורד 2001/2002 COUPE

שרבולט קאווליר 2004

סובארו אימפרזה 2003 GX 2000

פורד פוקס 2002 - 2000CC

 

מה דעתכם

אני הכי חם על ה B4

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה עם טויוטה אוונסיס?

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

מה אתה מחפש ברכב? תפרט...

מצד אחד אתה נותן שמות של "מנהלים" ומצד שני של "משפחתיות".

תגדיר: בשביל מי הרכב, איכות, אחזקה וכדו'.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

בהחלט,איך הגעת בכלל לרכב הזה.

טויוטה אונסיס 2001,2002 מגזיני רכב בחול אמרו שהיא לא טובה כל כך.

קודם כל תוריד את הקאווליר מהרשימה, רכב מיושן עם שמירת ערך אפסית, אל תתקרב.
פורסם
קודם כל תוריד את הקאווליר מהרשימה, רכב מיושן עם שמירת ערך אפסית, אל תתקרב.
צודק! במחיר הזה אתה יכול לקנות אימפלה 2001!

dirty old man

need love too

פורסם

אני מחפש אוטו שהנוחות שלנו אחלה (כלומר לא מרגיש את האספלט)

 

חזק יחסית מנוע 1800 ומעלה.

 

לי כנהג יחיד על האוטו.

פורסם
אני מחפש אוטו שהנוחות שלנו אחלה (כלומר לא מרגיש את האספלט)

 

חזק יחסית מנוע 1800 ומעלה.

 

לי כנהג יחיד על האוטו.

אם אתה רצני במה שכתבת אז C5 היא האופציה היחידה בשבילך

פורסם

לגבי סיטרואן - לעולם לא אתקרב לאוטו צרפתי (רואה מוסך הרבה)

 

ולגבי פורד פוקס - רמת הגימור בו לגמרי זולה .

פורסם
פוקוס 2 ליטר ידנית אם תמצא הנאה מובטחת אתה יכול לתפוס אותי במילה
אפשר לתפוס אותך במילה? אין פוקוס שני ליטר גיר ידני בארץ. (אלא אם מדובר ביחידה בודדת שבוצעה בה הסבה מגיר אוטומטי לידני)

 

לפותח השירשור, לא כל רכב צרפתי נכנס למוסך הרבה אבל זכותך לא לרצות רכבים צרפתיים.

 

לגבי הפוקוס, השני ליטר אוטומטית (אין ידנית...) מגיעה מאובזרת בג'יה המאובזרת יותר. עדיין זה לא גולף ,אבל היא בהחלט נוחה וגם מהנה לנהיגה.

 

רשמת שאתה נהג יחיד ברכב, אבל האם אתה גם נוסע לבד לרוב? אם כן אין סיבה לקנות רכב בגודל של ה-B4 ודומיו.

אגב, במה אתה נוהג כרגע?

פורסם
צודק! במחיר הזה אתה יכול לקנות אימפלה 2001!
ונשאר רק לפתוח מפרשים,ולגרור מאחורה תחנת דלק .

 

אני ממליץ על הפוקוס 2 ליטר,אישית הייתי הולך על האימפרזה 2 ליטר 4*4.

פורסם
אפשר לתפוס אותך במילה? אין פוקוס שני ליטר גיר ידני בארץ. (אלא אם מדובר ביחידה בודדת שבוצעה בה הסבה מגיר אוטומטי לידני)

אתה יכול

נהגתי בכזאת 2ליטר רמת גימור גבהה עם גיר 5 הילוכים ידני בלי הסבה ובלי נעלים .

היא נדירה מאוד אבל היא קיימת . 1.6 ידני גם נדירה אבל יש סיכוי טוב יותר למצוא .

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

צר לי אך עדיין מדובר בטעות כל שהיא, או ברכב בודד ביבוא אישי, או קומבינה ברמה גבוהה. דלק מוטורס מעולם לא מכרו שני ליטר ידנית ביבוא סדיר, ולכן אי אפשר להמליץ על הרכב.

אתה בטוח ב-100% שמדובר בשני ליטר ידנית? ראית את הרישיון?

 

אתה מוזמן להעיף מבט בשירשור הזה.

פורסם

פוקוס 2001 4דלתות 2ליטר ידנית 5 הילוכים עם מאגנזיום ואבזור גבוה

יש לה קליפרים של דיסק מאחורה שזה מגיע רק ב2ליטר ככה שאין הרבה מקום לטעויות

לא פתחתי מכסה מנוע ולא הסתכלתי ברישיונות זה היה מיותר כבר בנהיגה אפשר היה להרגיש חד משמעתית שזה ה2ליטר

 

יכול מאוד להיות שזה איזה יבוא אישי לא התעמקתי בזה

 

לא צריך לצאת מפרופרציות לא מדובר פה באיזה קלאסיקה מוטורית בסהכ משפחתית מצויינת ולא שגרתית

 

ה2ליטר אוטומטית גם מצויינת

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT


×
×
  • תוכן חדש...