אין דבר כזה וויתור פז'מ, אני בספק אם תוכל לעבור עם פז'מ כזה במידהו וכן,
השירות של לוחמים ממש לא משעמם, קשה זה נכון,משביז וכ...
לך בעקבות החלום ידידי, לא סתם התאמצת לעלות את הפרופיל, השירות בקרבי זה דבר שונה מאוד(ורק לטובה).
"קרבי זה הכי אחי".
זו לא הבעיה ללכת לפנצריה שתפרק את הצמיג מהגאנט.
הבעיה היא שהוא רוצה לצבוע את הגאנטים והם מורכבים על הרכב כבר(צריך לדאוג איך להעמיד את הרכב בלי גלגלים).
לא לא חובה להחליף צמיגים, מה גם הרכב חדש.
אם הצעת המחיר שקיבלתה היא מהחברה אז בהחלט לא שווה, בשוק המחירים נעים בין 1300-1800 תלוי בגודל.(ויש שלל של עיצובים נעימים לעין).
הכיסוי של "הדר רוז" שנקרא "Hammer" זה סתם כיסוי העשוי מבד אפשר להגיד כמו(מפה חד פעמית של שולחן אוכל).
לעומת זאת הכיסוי של פוגל, אחלה כיסוי עשוי מחומר חזק(אינו מגן בפני רטיבות).