Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב מזה זמן מה. הרכב ישמש בעיקר את עצמי מכיון שאני רווק ובן 28.

 

אתמול ראיתי רכב למכירה מאדם פרטי. מדובר בהונדה סיוויק SR אוט' מודל 1998 עם כריות אויר ו-ABS וקילומטרז' 61,000 ק"מ. יש לה קצת פגיעות פח והמחיר הוא מחיר מחירון.

 

זה נראה לי כמו עיסקה טובה ואני שוקל אותה לחיוב (למרות עלויות הביטוח הגבוהות של הונדה) בכפוף לבדיקה במכון כמובן.

 

הצרה היא שאני חושש שרכב זה גדול מדי ומיותר עבור אדם יחיד שאין לו עדיין משפחה.

בבית ממליצים ללכת על רכבי האצ'בק הקטנים יותר ו"הצעירים" יותר כמו גולף, קליאו וכו'.

 

מה דעתכם בסוגיה זו? האם זה מיותר בשבילי לקחת רכב גדול מסוג זה?

 

אשמח לקבל תשובות בהקדם לפני שההונדה תמכר לאחר.

פורסם

החלטה על "האם מיותר" צריכה לבוא מכיוונך בלבד...

בדוק עלויות נוספות, כגון ביטוח, רישוי שנתי, טיפולים וכד'.

יש הרבה דגים יפנים בים ואם ההונדה הזו, על פגיעות הפח הקלות שיש לה,

תמכר לאחר במחיר מחירון, לא תפסיד דבר...

 

ההונדה אינה מובילה בקבוצתה ופרט לתדמית טובה (ונגזר מכך מחיר מחירון גבוה,

השומר על ערכו) אין היא מציעה ייחוד בדגם זה ובקבוצה כולה.

בתור רווק בגילך, הייתי הולך על אוטו "צעיר" יותר ופחות "משפחתי/זקן" מהסיוויק סדאן.

מה גם שגולף מפוארת ואיכותית יותר, 306 ו-206 מהנות יותר לנהיגה והאופציות רבות

מספור...

פרסם פה את הדרישות שלך, בכללן תקציב והדיעות למכונית מתאימה ירוצו.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אני מסכים עם דניאל.

 

עלויות הביטוח, הדלק והחלפים אינן נמוכות. הרכב אמין מאוד אבל עדיין - אין סיבה שתקנה משפחתי. ההבדלים מבחינת אחזקה בין סופר מיני למשפחתית הם עצומים, מניסיון.

 

אמא שלי עברה מלנטיס 1.8 ליאריס 1.3. לא סתם שהיא מרוצה מהרכב כי הוא קטן ונוח בתוך העיר, הוא גם חסכוני יותר בדלק באופן משמעותי, עלויות הביטוח זולות בכ-1500 ש"ח לערך לשנה ואפילו הטיפולים זולים יותר (למרות שבשנתיים וחצי לא הייתה שום תקלה בלנטיס ובשנה וחצי שום תקלה ביאריס).

 

בנוגע לגולף - היא אמנם קטנה יותר מהסיוויק אבל באותו קלאס כמוה. עלויות האחזקה לא הרבה יותר זולות.

 

הייתי ממליץ לך לחפש סופר מיני קטנה, אבל איזו - זה תלוי בתקציב שלך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...