Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נמאס לי מבוסטרים סיניים, אז התחדשתי ב-Noco


Fraysa

פוסטים מומלצים

לפני 31 דקות, Derish כתב:

 

זה עדיין קורה במכוניות מודרניות? האוטו הכי חדש אצלי בצי הוא בן 15 ואפילו אצלו כיבוי האורות כבר אוטומטי עם המנוע. גם במכוניות שבהן האורות עצמאיים בד"כ יש זמזם התראה שאי אפשר לפספס.

 

אורות תא פנים. 

קרה גם לי האמת לפני כמה חודשים לראשונה בחיי. 

  • מבאס 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

באלפות שלי זה לא אפשרי לשכוח את האורות דולקים. 

עשיתי את כל הניסויים האלה בכוונה, גם אורות תא נוסעים נכבים אחרי זמן כלשהו.

אפילו השארתי את תא הככפות פתוח כדי לראות אם התאורה שלו תגמור את המצבר, בהתחלה הוא באמת נשאר דולק כשהרכב נעול, אחרי כ- 20 דקות האור כבה.

ככה זה  באלפא 147, שעלתה על הכביש בשנת 2001. אלפא 159 זה אותו דבר.

כדי להשאיר אורות עובדים כשהרכב כבוי יש קומבינציית פעולות שצריך לעשות לפני שנועלים את הרכב.

  • רעיון טוב! 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

תודה רבה! 

יש סיבה לקנות את 3000 ולא את ה2000? 

הרכב הכי גדול אצלם זה טוסון 2 ליטר אטמוספרי. 

ראיתי שיש utari js one וכאלו 2000 אמפר שהם עולים 300 עם קופון. לגיטימי? 

אני התנעתי עם ה2000 דוקאטו ארוכה בנגיעה.

אלא אם יש לך צורך ספציפי, אני לא חושב שצריך את ה3000.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה פשוט מה שאני עושה, מטעין אותו דרך שקע המצת של הרכב. הכי מהיר שאפשר בעזרת הציוד הסטנדרטי שהם מספקים. למזלי יש לי שקע 12 וולט גם בבגאז של הרכב. אז בדרך לעבודה וממנה אני פשוט מחבר את הבוסטר ושם אותו בבגאז. אם מדובר בעונה קרירה יחסית או שהרכב נמצא במקום מוצל אתה יכול להשאיר אותו בבגאז וללכת לעיסוקיך. חשוב מאוד מאוד, לכסות אותו ואו לדאוג שהוא לא גלוי לעין כי בני בליעל עלולים פשוט לשבור את השימשה ולגנוב אותו. ככה אחרי כמה נסיעות בלי שאתה שם לב הוא נטען במלואו. לגבי הטענה בבית דרך השקע בקיר, תמשיך ככה, אין צורך לקנות מטען מהיר יותר. אתה מקסימום מחבר בערב ולמחרת בבוקר הוא מלא. מה שכן, יש תקע USB מהיר שלהם ואני אכן קניתי אותו. עולה באזור ה 10 דולר בחו"ל.

להטעין דרך שקע המצת ברכב זה הכי נוח ומהיר לעומת הטענה דרך הקיר בבית עם שקע רגיל. ככה אני מטעין את כולם.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.9.2024 בשעה 10:02, Derish כתב:

 

אני חושב שאתה קצת לא מעודכן עד כמה המכשירים שלהם נפוצים מחוץ לתעשייה הספציפית שלך. באנלוגיה, מה שאתה כותב פה נשמע כאילו כל יצרן מכשור תעשייתי בעולם צריך לעבוד עם כלים של Snap-On ששווים (בערך כמו המוצרים של פלוק) את משקלם בזהב. בפועל, רוב תעשיית הדפוס הדיגיטלי בישראל למשל עובדת עם כלים של Signet וציוד מדידה של UNI-T, משום שהם נמכרים ע"י ספק נוח עם אחריות טובה ומחירים הגיוניים. המוצרים של התעשיות האלה שווים מיליונים והמפרט שנבנה תו"כ שימוש באותם כלים ומדים יוצא אח"כ לייצור מסביב לעולם. כנ"ל בתחום הציוד למפעלי סמיקונדקטור ועוד כמה שישראל חזקה בהם.

 

אז נכון שגם בתעשיות הנ"ל יהיו נקודות מסויימות בתהליך הפיתוח או הייצור בהן יוציאו את הפלוק בן העשר מהמגירה, אבל זה לא משהו שקורה כל יום. ואם אתה רוצה שהפלוק או המד הסיני שלך יהיו מדוייקים, הם צריכים לעבור כיול תקופתי - מה שלא קרה כמעט אף פעם בעשרים שנות הנסיון שלי בצבא ובאזרחות.

 


אתה אמרת "הסיבה להעדיף פלוק היא הסתברות נמוכה יותר לתקלות" וזה משפט שהוא חד משמעית לא נכון.
הסיבה להעדיף פלוק היא יצרן שאתה יכול להאמין להצהרות שלו בלי לפחד ואם אתה צריך רמת דיוק גבוהה שאין במכשירים אחרים.
הסתברות לתקלות? זה שולי, בטח שבמחיר של פלוק אתה יכול לקנות 3-4 UNI-T.

זה שמשתמשים ב-UNI-T בשלל תעשיות/מקומות לא סותר את זה. בסוף כלי קונים בהתאם לדרישות. אם אפשר להסתפק במה שהוא נותן אז חבל על הכסף, אם לא אז לא, ושוב השיקול של תקלות לא מעניין.
גם עניין הכיול שהזכרת - לא מעניין לטענה שטענת.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, כנראה שלא הייתי ברור מספיק ואתה לא קורא מחשבות. מבחינתי תקלה בבוסטר = לא נדלק, לא מניע, סוללה מתנפחת, וכו'. תקלה ברב מודד = לא מדויק, נותן קריאות לא עקביות, לא מצליח להתייצב, וכד'.

 

לא התכוונתי שהרב-מודד לא נדלק או לא מצפצף מספיק חזק, אלא פשוט שהוא לא עושה את העבודה הבסיסית שלו כנדרש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, Derish כתב:

 

זה עדיין קורה במכוניות מודרניות? האוטו הכי חדש אצלי בצי הוא בן 15 ואפילו אצלו כיבוי האורות כבר אוטומטי עם המנוע. גם במכוניות שבהן האורות עצמאיים בד"כ יש זמזם התראה שאי אפשר לפספס.

 

גם אצל פיז'ו סיטרואן כמו באלפא כבר בערך 20 שנה יש Economy mode. 

 

 אתה יכול להשאיר צרכנים דלוקים אבל אחרי 20 דקות הוא יכנס לאקונומי מוד הזה ויכבה הכל, גם את הרדיו. למקרה ואתה רוצה לשבת באוטו להאזין לרדיו זה יהיה בפעימות של 20 דקות. כל פעם אחרי 20 דקות תצטרך להניע את המנוע בשביל שיצא מאקונומי מוד. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Derish כתב:

לא התכוונתי שהרב-מודד לא נדלק או לא מצפצף מספיק חזק, אלא פשוט שהוא לא עושה את העבודה הבסיסית שלו כנדרש.

בגדול אנחנו מסכימים. עדיין לא חושב שיש מה להשוות בין שני סוגי המוצרים.
אחד הוא מכשיר מדידה, השני סוללה שיודעת להניע רכב.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני חושב שכבר הגענו למסקנות הנדרשות חחח

אז אתם לא תופתעו לשמוע - יש לנו בעבודה GB150  כבר כמה שנים טובות. עדיין מעולה ללא סימני חולשה.

מניע הכל. 

כולל פונקציית "מחייה המתים".

עם מד מתח שימושי.

פעם אחת ביצעתי איתו נסיעה  10 דקות בערך ללא אלטרנטור ומצבר פרוק.

בקיצור כיף גדול.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לגבי מחירים : את ה noco bg40 הזמנתי מאמזון. עד הבית 135$ . היה מבצע לעמה שעות ואין כמו אחריות של אמזון. 

אחרי שהוא כשל  , הזמנתי ( כמו ב"ידידים") : utrai 3000 כי היה מבצע לכמה שעות ב 79$ והמשלוח תוך 3 ימים בארץ. המחיר גם מייתר לגמרי את דגם 2000 של אותה חברה בגלל הפרש מחירים זעום. במהירות המשלוח זה מייתר גם רכישת מותג אנונימי ב ace . 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, אחרי שפתחתי קרוב ל15 בוסטרים מכל הסוגים בשנתיים באחרונות, כולל נוקו, באסוס, אנקר וכו,

תדעו ש99% מהם אלה סוללות לי-פו/לי-יון 3 תאים רגילות לגמרי עם קיבולת של 2000-4000 מיליאמפר תלוי בגודל המכשיר.

יציאת ec5 נקבה (שבד"כ זה זכר) 

כל המעגל האלקטרוני של המכשיר הוא אך ורק לטעינה ולשקע הusb.

אין שום בקרה על היציאה של הסוללה למצבר - כלומר חיבור ישיר בין הסוללה למצבר, ואז ההתנעה.

 

כל סוללה 3 תאים עם חיבור ec5 לתנינים של הבוסטרים האלה יניע את הרכב.

 

אני הכנתי לעצמי מתאם בסיסי מסוללות ליפו של מכוניות על שלט לתנינים של הבוסטרים - שלמעשה עליהם ההגנה של הקצר/מתח גבוה.

 

כבר יצא לי להניע דימקס כפול מצברים עם סוללת 6s לא טעונה

 

אז כל עניין האיכות פה זה פשוט איכות הסוללה

  • מעניין 2

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...