Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נמאס לי מבוסטרים סיניים, אז התחדשתי ב-Noco


Fraysa

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, Fraysa כתב:

Belkin, היא חברה אמריקאית שעושה עליי רושם קצת יותר טוב, אבל לצערי המוצרים שלהם פחות לטעמי ו/או לצרכים שלי. אז בנושא ה-Power Banks, לצערי לא מצאתי תחליף ראוי מספיק ונשארתי בלי כלום.

בלקין היום בבעלות FOXCONN. מהאמינות של אנקר לא התרשמתי יותר מדי, עברתי לקנות מטענים של סמסונג\אפל.

לסמסונג יש 2 פוואר בנק
https://www.samsung.com/de/business/mobile-accessories/battery-pack-20-000mah-beige-eb-p4520xuegeu/
https://www.samsung.com/de/mobile-accessories/10-000mah-battery-pack-beige-eb-p3400xuegeu/
בעבר 1 מהם נמכר בארץ

עריכה אחרונה על ידי shake
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, סקירה מעולה. האם היצרן מספק נתון של טמפרטורת אחסנה מירבית? החשש מהתלקחות של סוללה כזאת ברכב בקיץ הישראלי היא השיקול העיקרי שמונע ממני מלרכוש אחת. במפרט של היצרן מצויינת טמפרטורת עבודה מירבית מכובדת של 50 מעלות אבל לא טמפרטורת אחסנה (פנים הרכב עשוי להגיע ל-65 מעלות ויותר)

עריכה אחרונה על ידי itaimoto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא חברה שעושה ריקול מסודר ולוקחת אחריות על סכנה במוצר זה נקודה לזכותה, ולא נקודה לפסול אותה.

אני קונה מוצרים של Anker ומאוד מרוצה מהם, למרות שמידי פעם אחד מת. אבל זה לא מספיק יקר כדי להתרגש מזה. לא מצאתי משהו יותר איכותי בתחום המטענים / כבלים.

 

לגבי הNoco, אחרי כמה שימושים מוצלחים יותר או פחות בגנריים הזולים, גם אני רציתי משהו איכותי שלא יאכזב אף פעם. פשוט נכנסתי לל.כ. ולקחתי Noco מהמדף לפי גודל המנוע שלי. אני יודע שההערכות לגבי גודל המנוע הנתמך הם קצת אופטימיות ותמיד עדיף שכלי עבודה לא יעבוד בשיא ההספק שלו אלא עם קצת רזרבה. לכן קניתי את הGB50 למנוע שלי, 3000 סמ"ק. באמת נורא התאכזבתי כשגיליתי אחר כך בבית שכבל USB-C לא נכנס וצריך לחבר כבל Micro-USB. רק אז גיליתי שקיימת סידרת GBX חדשה יותר. אבל לא נורא. הבוסטר אכן מילא את תפקידו בהצלחה. פעם אחת הלך לי האלטרנטור, במרחק חצי שעה נסיעה מהבית קיבלתי התראה שמתח המצבר נמוך בצורה קיצונית. כיביתי צרכנים, ונסעתי עד מרחק 2 רחובות מהבית, שאז המנוע נכבה לחלוטין. חיברתי את הGB50, הצלחתי להניע. השארתי אותו מחובר והגעתי עד הבית בשלום.

אגב קניתי באמזון תיק לא מקורי שהוא חיקוי מושלם של המקורי, בחצי מחיר עם free shipping.

 

לאחר מכן התחלתי להתנדב ב"ידידים" ואני מניע כל יום לאנשים. הרבה פעמים הGB50 הצליח אבל לא תמיד. מאחר ואני שונא לחבר כבלים מהרכב שלי, החלטתי לרכוש Noco נוסף וחזק יותר. חשבתי שהפעם אקנה מסדרת הGBX על מנת שתהיה הטענה נוחה נותר. אבל אז קראתי כאן בפורום שבדגמים הגדולים (GB70/GB150 לעומת GBX75/GBX155) בוטלה יציאת וכניסת ה12V השימושית. והכי גרוע - בGB150 יש מסך וולטמטר שבוטל בGBX155. מאחר ואני נוהג למדוד כל מצבר לפני שאני מתחבר זה ממש חשוב וחוסך הרבה זמן. אז לעומת זה החיסרון של קצב ההטענה מתגמד.

הייתי בארה"ב, רכשתי בPrime Day את הGB150, את הקייס המקורי (לGB150 אין קייס חליפי) ואת הקומפרסור החדש שלהם הAir15, שכתבתי עליו בשירשור הקומפרסורים כאן. שילמתי על הGB150 את אותו מחיר ששילמתי על הGB50 בארץ. בקומפרסור יש פנס שימושי בדיוק כמו בבוסטרים.

 

אני מאוד נהנה מהעבודה עם שניהם, פשוט סוסי עבודה. יכול להניע רכב דיזל עם מנוע גדול שלא עבד חודשים. באמת עושה רושם של כלי עבודה איכותי ממש.

אבל אני שומע מאנשים גם על בוסטרים של Noco שמתפגרים אחרי 3 או יותר שנות עבודה. בכל זאת יש סוללה בפנים.

חיסרון קטן של הGB150- הצבתות שלו די גדולות ויש מקרים שקשה להתחבר איתם לטרמינלים קטנים.

 

למטען אני משתמש בCtek MXS5.0 כבר מעל 10 שנים, רכשתי אותו בגרמניה אחרי שקראתי עליו במגין גרמני. מרוצה מאוד.

  • אהבתי 5

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הבאת אותם ארצה? הם נכנסים לרשימה המותרת במטען קבינה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, itaimoto כתב:

תתחדש, סקירה מעולה. האם היצרן מספק נתון של טמפרטורת אחסנה מירבית? החשש מהתלקחות של סוללה כזאת ברכב בקיץ הישראלי היא השיקול העיקרי שמונע ממני מלרכוש אחת. במפרט של היצרן מצויינת טמפרטורת עבודה מירבית מכובדת של 50 מעלות אבל לא טמפרטורת אחסנה (פנים הרכב עשוי להגיע ל-65 מעלות ויותר)

 

בדקתי לך ובעלון המשתמש כתוב שטמפרטורת האחסון היא בין -20°C ל-50°C. 

 

אני חונה באופן קבע בחניון תת-קרקעי גם בבית וגם בעבודה, כך שאני מודה שזה פחות הטריד אותי בתהליך הרכישה, אך זה בהחלט נתון חשוב לקחת בחשבון. 

 

@amosbmw תודה על השיתוף. 

 

אני מסכים שההסרה של השקע 12V היא מבאסת, אך אני חושב שהם יוצאים מנקודת הנחה (שמתממשת להיות יחסית נכונה) שרוב המכשירים יגיעו עם חיבור USB-C והחיבור הזה ייעלם (באוקטביה החדשה, כפי שציינתי, כבר אין שקע כזה, אלא חיבורי USB-C ואפילו אחד צמוד למראת הפנים לטובת מצלמת דרך או גלאי רדאר). הבעיה היא שהמוצרים שכן משתמשים בשקע הזה, הם מאוד שמרניים בהתפתחות הטכנולוגית שלהם, אז אני חושב שיקח זמן עד שנראה כבל חיבור USB-C לגלאי רדאר או קומפרסור. 

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב להשבית שמחות,

אבל כבעלים של UTRAI 3000A סיני טהור,

מתנדב בידידים, מניע איתו כמו מלך כל רכב שתרצו, כולל הנעתי פעם דוקאטו ארוכה,

את האוטו שלי פאגרו דיזל מנוע 3.2 היה לי שבוע שהמצבר מת, (המתח היה 6.7V) ועד שהלכתי לממש את האחריות הנעתי עם הבוסטר הנ"ל 8/12 פעמים ביום. 

הוא אצלי כבר שנתים ונתן מאות הנעות בהצלחה.

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא משבית שמחות ואף אחד לא אמר ש-UTRAI או חברה כזו או אחרת לא תעבוד. גם שיואמי יודע לשלוח הודעות וואטסאפ ולהתקשר, אבל עדיין הרוב המוחלט של האנשים מעדיפים לרכוש אייפון. 

 

ממליץ לך לקרוא שוב את הפסקה הראשונה בשרשור, שכנראה עליה דילגת. 

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לממשק המשתמש, הבעיה העיקרית היא שגם 892 מתוך 10,000 רבי-מודדים סינים יתנו קריאות נכונות ויחיו במשך שנים, אבל השאר יתפקדו ככה-ככה ואולי יפתחו בעיות של איכות הרכבה וייצור לאורך זמן. במכשירים של פלוק היחס יהיה הפוך, ליפול על לימון יהיה משהו חריג, וגם אז האחריות כנראה תכסה את זה. כנ"ל במטענים ובבוסטרים הנ"ל.

 

האם הסיכון הזה וההתעסקות אח"כ ברכישת מכשיר חדש אם שלך יפתח כשל שווה את זה - החלטה אישית של כל אחד מאיתנו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוקו אכן עמיד ויש לי gb40 כבר 5 שנים באחסנה ברכב בשמש

 

אבל הוא דווקא נופל ביכולת ההתנעה שלו, אז אמינות ובטיחות זה חשוב אבל בוסטר נועד להתניע

 

לכן לאחר שהנוקו לא התניע לי רכב קניתי utrai jstar8 ומבחינת התנעה הוא יותר מוצלח

 

בוסטר של utrai באותו מחיר של נוקו (וגם פחות) יתניע רכבים שהנוקו לא מצליח. אצלי כבר שנה וחצי ויותר מרוצה מהנוקו, נותרה רק שאלת האמינות הסינית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TomerLL
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Fraysa כתב:

אתה לא משבית שמחות ואף אחד לא אמר ש-UTRAI או חברה כזו או אחרת לא תעבוד. גם שיואמי יודע לשלוח הודעות וואטסאפ ולהתקשר, אבל עדיין הרוב המוחלט של האנשים מעדיפים לרכוש אייפון. 

 

ממליץ לך לקרוא שוב את הפסקה הראשונה בשרשור, שכנראה עליה דילגת. 

אני קראתי,

אבל, הUTRAI 3000A מיועד למנוע עד 6000 סמ"ק, ועלה לי 320 ש"ח,

יותר זול להחזיק 4 UTRAI, מאשר NOCO אחד באותו הספק,

אני לא חולק על האמינות של הNOCO אבל אין לי את ההון להשקיע בו, והUTRAI הוא לדעתי היחיד ששוה ערך בעוצמה וביכולת לNOCO הגדולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Ron Poh כתב:

השכר החציוני בישראל הוא כ 10,000 ש"ח ברוטו.
לקנות בוסטר ב 950 ש"ח או מצלמת דרח שהוא 4,000 ש"ח, זה הרבה כסף עבור שכיר שכזה.
נכון שלא יהייה נעים לגלות שבשעת הצורך הבוסטר לא עובד, אבל רוב הסיכויים שלעולם לא משתמשים בו, או שבמידת הצורך דיי מהר יימצא מי שיעזור לך.
לא אומר ללכת לקיצון השני ולקנות ב 75 ש"ח, אבל לא לכל אחד יש 1,000 ש"ח להוציא על משהו שישב בתא המטען של הרכב.

ולמרבה האירוניה אני זה שמציל אנשים שלא רצו לקנות נוקו ואו לא רצו לקנות בכלל בוסטר. ואני לא מליונר. יש לי קטע של העדפות בחיים. לא תראה אותי הולך למסעדה. אוכל את האוכל בבית אבל קונה לי דברים שאני רוצה. נוסע ברכב בן 14 אבל מתוחזק להפליא. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex
  • אהבתי 3

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שוב אני משתתף בשרשור שלך 😁

גם אני קניתי NOCO, בעיקר בגלל דרך חיים שאני מיישם שבה אני קונה מוצרי פרימיום טובים וככה מתאכזב פחות מאיכות ייצור ובאגים, על הדרך מקבל אקסטרה איכות, אמינות וסתם ריצוי עצמי. לא אומר שזה הכי נכון, אבל ככה אני עושה. בחרתי בדגם ה- GB150 כשהוא היה מהסדרה האחרונה, לא הייתה אז סדרה חדשה יותר (קניתי בתחילת 2020). קניתי דווקא אותו כי יש לו את המסך שמציג מתח ואת יציאת 12V שעוזרת לי הרבה בכל מיני בדיקות, חיבור קומפרסור לניפוח הצמיגים ואפילו כשהתקנתי את המצלמות, נעזרתי בו כמקור מתח. הרבה פעמים אני מחבר אליו את המלחם הנייד שלי, שהכנתי לו חיבור 12V כדי להתחבר לבוסטר. מאוד שימושי בשבילי.

 

גם אני קניתי אותו באתר Auto 360 והשירות במקרה שלי היה בסדר, הזמנתי יחד איתו גם את הנרתיק הקשיח.

הכל יחד יצא די יקר, סביבות 1,800 שקלים.

 

רוב הזמן אני בעיקר עוזר איתו לאחרים. שכנה שלא כיבתה את האורות, מישהו שסתם נתקלתי בו באמצע הכביש, בחורה שעצרתי לידה בחניה של הקניון, משאית בעבודה. הרבה מאלו שעזרתי להם, כבר היה להם בוסטר משלהם, כזה שלא עזר להם בזמן אמת. עדיין לא קרה לי מקרה שלא הצלחתי לעזור למישהו. כולם קיבלו זרם חזק :-)

 

הדגם שלי נטען לאט, בטח שעם מטען רגיל של טלפון שמספק לו כ- 2A. טעינה ביתית מלאה לוקחת כ- 10 שעות לבוסטר כזה. לאט אבל בטוח. הייתה תקופה שרציתי לקנות מטען מקורי של נוקו שמספק 5A, אולי עוד אקנה.

 

מאוד מרוצה ממנו, אם כי מציץ מדי פעם בדגמים החדשים, אין סיבה אמיתית, אבל מודה שבא לי.

 

תמונה של הבחור ליחס: 

 

image.thumb.jpeg.711e635cae6314efe844e05a31e359b2.jpeg

 

  • אהבתי 4

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Derish כתב:

דומה לחברת 'פלוק' של הרבי-מודדים, אתה משלם הרבה כסף על היתכנות נמוכה יותר של תקלות. בשוק ההוא למשל, יש מותגים כמו UNI-T שנחשבים לאמינים יחסית ובנויים היטב

מה הקשר בין ציוד מדידה לבוסטר לרכב?
בציוד מדידה אתה ממש לא משלם על "היתכנות לתקלות" אתה משלם על דיוק! ומעבר לדיוק אתה משלם על זה שאתה יכול "להאמין" לדיוק שהיצרן מצהיר עליו.
לכל מכשיר מדידה יש שגיאה מקסימלית וגם "שגיאה מקסימלית" היא בסוף משהו שהיצרן מצהיר ואלה אם אתה תאמת כל מכשיר מדידה שלך מול ציוד יקר בהרבה שאתה סומך עליו אין לך שום דרך לדעת אם הוא עומד בהצהרות!
מעבר לזה שהשגיאה בימיו הראשונים של המכשיר עוד לא התייצבה, זה קורה רק אחרי שעובר זמן מסויים, אז מה תעשה? בכל פעם לפני שתשתמש במכשיר המדידה תשלוף מהמגירה מכשיר יקר בהרבה ותאמת שהוא בסדר?
למותגים כמו 'פלוק' יש מוניטין אמינות. אנשים "מאמינים" לקריאות של המכשיר כי עומד מאחוריו יצרן מוכח.
UNI-T אינו יצרן מוכח, למי שזה חשוב, ושגיאת מדידה יכולה לגרום נזק במאות מיליונים במקרים מסויימים, לא התעסק וישלם אקסטרה בשביל להיות בטוח שמה שהמכשיר מספר לו הוא האמת.

שלא תבין אותי לא נכון, לי יש UNI-T בבית כי אני צריך אותו לדברים פשוטים מאוד וגם אם אני אנסה לתקן איתו מכשיר אלקטרוני לא יקרה כלום אם הוא יזייף, אבל השוני בינו לבין יצרנים מוכחים הוא ממש אבל ממש לא רק "היתכנות לתקלות".

לגבי בוסטרים סיניים. יש לי בוסטר של אוטריי ובינתיים הוא לא איכזב אותי והנעתי איתו כמה וכמה רכבים מסוגים שונים.
בנוסף ממה שיצא לי לשמוע ולראות נוקו זה כבר לא מה שהיה פעם והסינים כבר עקפו אותם בהרבה דברים.
חושב שזה מאוד מיותר להוציא כל כך הרבה על בוסטר ממותג, אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי GBX75 כשהצטרפתי ל"ידידים" לפני כשנתיים וחצי.

הצעצוע מניע סוואנה וסילבראדו אחד אחרי השני, ולקינוח עוד כמה משפחתיות בטעינה אחת בלי למצמץ.

אם כי נתקלתי במקרה או שניים של רכבי דיזל עם מצברים ששכחו שהם היו חיים פעם, שאותם לא הצלחתי להניע.

אחרי לפחות 150 הנעות, המכשיר עדיין נותן בראש.

קיים חיבור טייפ סי - IN\OUT וחיבור טייפ A למתח יוצא (למיטב ידיעתי זה יכול להטעין טלפונים. אפשר להפעיל עם זה מכשירים?)

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...