Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נמאס לי מבוסטרים סיניים, אז התחדשתי ב-Noco


Fraysa

פוסטים מומלצים

דבר ראשון : תתחדש

דבר שני : סקירה מקיפה ויפה.

דבר שלישי : היה לי גם נוקו וגם סיניים .

אין פה חוק שימור אנרגיה .

לדוגמא: הנוקו שרד אצלי פחות התנעות ממותג סיני אחר (utrai).

והדבר האחרון : יש מבחני עומס ביוטיוב להרבה בוסטרים והתוצאות מפתיעות . לחיוב ולשלילה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. 

סקירה טובה מאוד. 

 

יש לי נוקו GB40. כבר כמה שנים נמצא באוטו למקרה הצורך. מדי פעם אני מטעין אותו בבית. 

פעם אחת השתמשתי בו והופתעתי לטובה. 

 

 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך התחיל הרומן של עם נוקו? רכבנו קבוצה של אופנועי הארלי שהגיעו מכל האיזורים בארץ לטיול משותף. אחד מהרוכבים היה עם מצבר חלש. מיכוון שהוא נסע כל הדרך עם אורות והטיול היה עם עצירות מרובות בשלב מסויים המצבר שלו כבר לא היה מסוגל לסובב את המנוע. היה לי בוסטר סיני שקניתי מאוטו דיפו לא עזר. עוד בחור הביא בוסטר סיני, לא עזר. בסוף הוציאו מצבר קטן יותר מהארלי אחר ועם עזרה של הבוסטר הסיני הוא הצליח להתניע. מאותו רגע ואילך ניקרה בראשי המחשבה מה הייתי עושה אם זה הייתי אני ובלי עזרה מבחוץ? אמרתי שאני צריך למצוא פיתרון לבעיה שאולי תצוץ אי פעם בעתיד וכך הגעתי לנוקו. 
היה לי את ה GB40 שהוא מוצר נפלא. אבל לצערי למרות ההבטחות, קשה לו לסובב מנוע של הארלי שהוא בעל נפח גבוה, יחס דחיסה גבוה ושני בוכנות כבדות. אם המצבר חלש לגמרי ה GB40 לא יהיה מסוגל להניע את האופנוע למרות שהוא כן מסוגל מכוניות פרטיות. אז קניתי את ה GB150 שהוא מוצר נפלא אבל גיליתי בפועל שהצבטות שלו הן מאסיביות מדיי למצברי אופנועים. אז מכרתי אותו אחרי כמה שבועות במחיר הוגן לחבר. 
עברתי לנוקו GB70. מוצר פנטסטי עם צבתות עדינות יותר שמתאימות לאופנוע. המוצר הזה בהחלט יודע לתת בראש והוא בהחלט מסוגל להניע מנוע של הארלי עם מצבר גמור לגמרי. מאז אני איתו. היתרון הנוסף שלו שאני רואה כשימושי מאוד הוא אופציה לחיבור מכשירים 12V שעובדים דרך השקע של המצת ברכב כמו שואב אבק, קומפרסור וכל דבר אחר. כך שאם רוצים לנפח גלגל של רכב שנמצא רחוק ואין לו מצבר או שקע של מצת תקין (רכב אספנות שנמצא במטע וכדומה) אפשר לקחת את הנוקו ואת הקומפרסור ביחד. 
רצה הגורל ונפל עלי שיגעון גדלות. רציתי את הבוסטר הכי גדול והכי חזק שאפשר להשיג. בזמן שפינטזתי על ה GB250 שזה בוסטר פסיכי לגמרי מלבד העובדה שהוא עולה מעל 5000 שקל הבנתי שזה לא ריאלי כי הוא שוקל באיזור ה 6 ק"ג וצריך להתנייד איתו עם תיק נישא על הכתפיים. הוא מיועד להנעה של מנועי משאיות של מעל 16 ליטר. לא שימושי לאדם הרגיל ביום יום. 
אז לבסוף קניתי את ה GBX155. בוסטר מפלצת, הכי חזק שלהם לשימוש של אנשים רגילים. לצערי, אין לו יציאה של 12V למכשירים שעובדים על מצת הרכב. הבוסטר הזה טיפה כבד וגדול. אם אינני טועה הוא מגיע לאזור ה 2.5 ק"ג. ביחד עם התיק שלו הוא תופס לא מעט נפח בבגאז של הרכב ולטיולי אופנועים הוא תופס לא מעט מקום. אז בינתיים יש לי שניים. את ה GB155 הבאתי לקרוב משפחה שיהיה בממ"ד במקרה שצריך לשעות שם ולהטעין מכשירים. ה GB70 אצלי בבגאז של הרכב בתא של הגלגל רזרבי. גם בימי קיץ קשים שהרכב עומד בשמש עם חלונות סגורים הבסוטר עדיין תקין, מתפקד נפלא ואין איתו שום בעיות. אצלי כבר שנתיים בבגאז בכל מזק אויר. 
האירוניה היא שהרבה מתלוננים על המחיר של הנוקו אבל בינתיים אני זה שמחלץ אנשים תקועים בדרך שלא רצו להשקיע בלקנות בוסטר של נוקו או שלא רצו לקנות בוסטר בכלל. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex
  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Cerebral Cortex כתב:

היתרון הנוסף שלו שאני רואה כשימושי מאוד הוא אופציה לחיבור מכשירים 12V שעובדים דרך השקע של המצת ברכב כמו שואב אבק, קומפרסור וכל דבר אחר. כך שאם רוצים לנפח גלגל של רכב שנמצא רחוק ואין לו מצבר או שקע של מצת תקין (רכב אספנות שנמצא במטע וכדומה) אפשר לקחת את הנוקו ואת הקומפרסור ביחד. 

 

זה בהחלט פיצ׳ר נפלא שהייתי שמח אם הוא היה מגיע גם לדגמי ה-GBX. מפתיע שאין אותו אפילו ב-GBX155. אני מאמין שהסיבה לכך היא שהם לא רצו ״להעמיס״ עם חיבור נוסף, אז מה שהם כן יכלו לעשות זה לעשות שהצבתות יהיו עם יכולת ניתוק (כמו ב-GBX45) ואז יהיה ניתן להוציא ולשים צרכן אחר במידת הצורך. 

 

קרה לי שנסעתי עם חבר לאילת לפני מספר חודשים ולקחתי איתי את הגלאי רדאר שלי. אצלי ברכב הוא מחובר באופן קבוע למראה המתכהה, ואני תמיד שומר את חיבור המצת שלו למקרים כאלו. לחבר ברכב (אוקטביה חדשה) אין חיבור מצת בקדמת הרכב, רק בתא המטען, כך שלא יכולנו לחבר אותו. לבסוף הסתדרנו (גנבתי מתח מהמראה המתכהה גם אצלו, אם כי לא רצינו כל כך לפרק את הפלסטיק ברכב חדש), אז זה משהו שבהחלט היה מתאים בסיטואציה כזו. 

 

לפני כשעה, Cerebral Cortex כתב:

האירוניה היא שהרבה מתלוננים על המחיר של הנוקו אבל בינתיים אני זה שמחלץ אנשים תקועים בדרך שלא רצו להשקיע בלקנות בוסטר של נוקו או שלא רצו לקנות בוסטר בכלל. 

 

לגמרי, לכן אני שמח מאוד שהחלטתי סוף סוף לרכוש אחד כזה. כמו שציינתי בתחילת השרשור, לצערי הייתי עד למקרים גרועים יותר בו הבוסטר הזול עשה יותר נזק מלא להניע. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, יש לי את ה GB40, קניתי בין הראשונים פה עוד ב 2016, הנה הסקירה שלי, הוא עדיין תקין ועובד מצויין, מרוצה מאוד מהמוצר. 

 

לא מתקרב אליך ברמת הירידה לפרטים אבל נראה לי שחוץ משינוי לשקע USB С וטעינה מהירה (שלי נטען ל 100% תוך כשעה וחצי - שעתיים ממצב 25%), אין כל כך הבדלים, כל הפונקציות שציינת קיימות גם ב G40.

 

או שפספסתי משהו? יש עוד הבדלים?

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כמעט צודק, יש הבדלים נוספים, אם כי הם קטנים.

 

השינוי שציינת, שהוא הכי מהותי מבחינתי, זה המחבר של ה-USB-C במקום ה-Micro USB. אני רואה את זה כסוג של future-proofing, כי כמעט כל המכשירים היום כבר עברו ל-USB-C, ואלו שעדיין לא עברו יעברו בעתיד המאוד קרוב. אז אני לא צריך להתעסק עם סוגים שונים של כבלים ועל הדרך אני גם נהנה מטעינה מהירה.

 

שינוי נוסף הוא שהמקביל ל-GB40 בסדרה החדשה, ה-GBX45, הוא מעט גדול יותר (1250A ביחס ל-1000A) ובכך מעט עבה יותר. דבר נוסף הוא שב-GBX45 יש בתצוגה סימנים ברורים יותר לתקלות, לדוגמה נורה שנדלקת מתי שהטמפרטורה החיצונית קרה או חמה מדי.

 

ההפרש במחיר הוא כ-170 ש״ח, לכן כמובן שאני ממליץ לרכוש את הדגם מהסדרה החדשה למי שמתכנן לרכוש אחד עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

תתחדש, יש לי את ה GB40, קניתי בין הראשונים פה עוד ב 2016, הנה הסקירה שלי, הוא עדיין תקין ועובד מצויין, מרוצה מאוד מהמוצר. 

 

לא מתקרב אליך ברמת הירידה לפרטים אבל נראה לי שחוץ משינוי לשקע USB С וטעינה מהירה (שלי נטען ל 100% תוך כשעה וחצי - שעתיים ממצב 25%), אין כל כך הבדלים, כל הפונקציות שציינת קיימות גם ב G40.

 

או שפספסתי משהו? יש עוד הבדלים?

טוב מאוד לדעת שזה מוצר שמחזיק מעמד ומצדיק את ההשקעה בו. את ה GB40 שהיה לי בהתחלה נתתי לגיסתי שיהיה לה ברכב. 

 

  • רעיון טוב! 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף, תתחדש. באופן אירוני, הסדרות האחרונות של נוקו בתחום המטענים והבוסטרים עברו סיני-זציה ו-cost reduction משמעותיים ע"מ להצליח להתחרות עם המוצרים הגנריים בשוק. איכות החומרים כבר לא מה שהייתה פעם, ואני אומר את זה כבעלים של מטען בן 15 שלהם ו-GB40 בן כמה שנים, וגם סוללת ליתיום לאופנוע שנרכשה לפני כמה חודשים. עם כל קו מוצרים חדש שיוצא לשוק, האיכות יורדת מעט והמחיר איכשהו נשאר די אותו דבר.

 

בדומה לחברת 'פלוק' של הרבי-מודדים, אתה משלם הרבה כסף על היתכנות נמוכה יותר של תקלות. בשוק ההוא למשל, יש מותגים כמו UNI-T שנחשבים לאמינים יחסית ובנויים היטב, בתחום האביזרים לטלפון יש את Anker ו-Belkin עם מוניטין דומה. בתחום המטענים והבוסטרים לרכב בינתיים עוד אין שחקן כזה שיהיה גם סיני (כולל ההנדסה) וגם אמין. אני חושב שזה עניין של זמן, אבל עד שהוא יגיע אלו מאיתנו שהפרוטה מצוייה בכיסם ומשתמשים במכשיר לעיתים קרובות ימשיכו לרכוש NOCO ו-CTEK.

 

אישית, אני ממשיך לקנות NOCO בגלל שגדלתי בשכונת מצוקה בנתניה ותמיד היו לי בבית בעיקר מוצרים מהסוג הכי זול שרק יעשה את העבודה. היום אני מרוויח היטב ויכול להרשות לעצמי משהו שמרגיש טוב באצבעות ומספק ביצועים סבירים באופן עקבי. אין לי שום אשליות לגבי העלות-תועלת של המכשיר ואני לא מספר לעצמי מעשיות שהוא יחיה לנצח. פשוט יש אנשים שמשקיעים בבגדים יפים, יש כאלה שקונים שעון יקר, ואני קונה כלים איכותיים. בשוק הישראלי אין לקהל הרחב צורך אמיתי או הצדקה לרכישות כאלה, לכן מי שמחפש את זה כבר מכיר את המותג ואת מי שלא אין טעם לנסות לשכנע.

 

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השכר החציוני בישראל הוא כ 10,000 ש"ח ברוטו.
לקנות בוסטר ב 950 ש"ח או מצלמת דרח שהוא 4,000 ש"ח, זה הרבה כסף עבור שכיר שכזה.
נכון שלא יהייה נעים לגלות שבשעת הצורך הבוסטר לא עובד, אבל רוב הסיכויים שלעולם לא משתמשים בו, או שבמידת הצורך דיי מהר יימצא מי שיעזור לך.
לא אומר ללכת לקיצון השני ולקנות ב 75 ש"ח, אבל לא לכל אחד יש 1,000 ש"ח להוציא על משהו שישב בתא המטען של הרכב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Derish כתב:

...

 

אני נוטה להסכים עם כל מה שכתבת, בייחוד עם הפסקה האחרונה.

 

אם כבר הזכרת את Anker, ואנחנו עוסקים בבטיחות, קוריוז קטן: לפני כשנה, רציתי להתחדש ב-Power Bank. בתחום הספציפי הזה (לא מדבר על אביזרים לסמארטפון, אלא ספציפית על סוללות ניידות) אין שחקן ״חזק״ עם מוניטין אמין שהוא לא סיני, והאופציה הכי נורמלית הייתה Anker. רכשתי את הדגם 535 שלהם, שהוא סוללה ניידת בנפח של 20,000mAh. אני מבקר באתרי טכנולוגיה באופן קבוע, וממש שבוע אחרי שקיבלתי אותו, נתקלתי בכתבה הבאה, שבגדול אומרת שהם עושים recall ממש לדגם החדש שקיבלתי לאחר שהוא (כנראה) היה הגורם לשריפה בבית במארילנד, ארה״ב.

 

למרות שאותה תקופה סלדתי ממוצרים סיניים, אני חושב ששם זה היה הקש ששבר את גב הגמל ונשבעתי לעצמי שלא אקנה עוד מוצרים סיניים יותר לעולם (במידת היכולת והידע שלי). ברור לי שמדובר בסוללות לית׳יום וזה יכול לקרות לכולם (Galaxy Note 7 מישהו?), אבל זה פשוט הרס לי את כל טיפת הכבוד שהייתה לי לחברה הזו. המקבילה שלהם, Belkin, היא חברה אמריקאית שעושה עליי רושם קצת יותר טוב, אבל לצערי המוצרים שלהם פחות לטעמי ו/או לצרכים שלי. אז בנושא ה-Power Banks, לצערי לא מצאתי תחליף ראוי מספיק ונשארתי בלי כלום.

 

לפני כשעה, Ron Poh כתב:

השכר החציוני בישראל הוא כ 10,000 ש"ח ברוטו.
לקנות בוסטר ב 950 ש"ח או מצלמת דרח שהוא 4,000 ש"ח, זה הרבה כסף עבור שכיר שכזה.
נכון שלא יהייה נעים לגלות שבשעת הצורך הבוסטר לא עובד, אבל רוב הסיכויים שלעולם לא משתמשים בו, או שבמידת הצורך דיי מהר יימצא מי שיעזור לך.
לא אומר ללכת לקיצון השני ולקנות ב 75 ש"ח, אבל לא לכל אחד יש 1,000 ש"ח להוציא על משהו שישב בתא המטען של הרכב.

 

אם תמצא מוצר מספיק איכותי באותה הרמה של חברה אמינה, אז מצוין. לצערי, אותי אישית הניסיון לימד אותי אחרת.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כמה וכמה power banks של אנקר.

בהחלט טובים ואיכותיים.

תודה על העדכון של ה recall.

יש לי את ה 533 שנקנה מאמזון. עובד מצוין. 

 

הכללים הבסיסיים.. בטיחות.

להטעין רק,כשנמצאים בבית. ויש השגחה. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמצוא ערכת אש של דיילים, עם כפפות חסינות אש ומיכל בידוד אטום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. אם יש נקודת חשמל ליד הרכב הייתי קונה מטען מצברים לפני שהייתי קונה בוסטר.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...