Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

אני רוצה להזמין את המוטות האלה של MOOG ולהרכיב לבד. 

 

https://www.amazon.com/Moog-K750751-K750752-Stabilizer-Link/dp/B01M02NLCY/ref=mp_s_a_1_2?af=eyJ2ZWhpY2xlTmFtZSI6IjIwMTYgTWF6ZGEgMyIsInZlaGljbGUiOiIyMDE2LTgwLTI0MzUtMzQ3OS0tMS02LTUtMjQyMzEtMjAxNy0xLTEtNDY0MC0tNSJ9&dib=eyJ2IjoiMSJ9.WKS3Z1OyLbAg90hV5IePtLjLCKiWnNlEs8myHbgyrqd5qyGYMFvY_5_enV5iKwQpztnctBLFRz5NUaW6SGhaHY629kxg9q3JdkDhCXTvC8-jHfIJ8GqXL_KllZthUTMckN1XlV5uz9bfv2Yr7Gr0xglGQEBYtiLOb1KzD9DGuwER_GpY1IZCCJSbesH2qth2FL7mFMGiTumfNcZA0UoBpg.SeOqcRb-DkUrnNvU13rrCWG1TtaZnOgqNj1M7upwcdo&dib_tag=se&qid=1719234918&s=automotive&sr=1-2&vehicle=2016-80-2435-3479--1-6-5-24231-2017-1-1-4640--5&vehicleName=2016+Mazda+3

 

השאלה אם הוא כבר מגיע מגורז או שצריך לגרז. 

ואם צריך לגרז, אפשר לעשות את זה רק עם מגרזת? או שיש דרך נוספת? 

 

אני מעדיף לקנות של Moog מאשר לקנות טורקי/סיני בארץ.

אבל אם חייב מגרזת כנראה שאוותר על זה. 

פורסם (נערך)

יש לזה ניפל מיוחד לגירוז, די נדיר לראות דברים כאלה היום

די בטוח שזה מגיע מגורז

במקרה הכי גרוע אפשר לגרז את זה בכל מוסך, לכולם יש המכשיר היעודי לזה יעלה גרושים, עבודה של 10 דק

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

תעשה את ההתקנה לבד, אין שום בעיה
לדעתי החלק מגיע מגורז תוכל גם למשש אותו לפני ההתקה לבדוק, יש לו ניפלים לגירוז לצורכי תחזוקה שוטפת

אפשר אולי לבקש שיגרזו בעת ביקור במוסך באחד הטיפולים

אבל אתה לא חייב לאף אחד חשבון, שלא יגרז, מקסימום תדע לאן לא לחזור

 

אני אישית כנראה שהייתי מעדיף לקנות את אותו הכלי במקום לשלם לשמישהו על העבודה ומרחיב את אוסף הכלים שלי על הדרך   🤣

 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...