Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

אשתף אתכם בסיפור קצר שמתרחש בשנים האחרונות בבית אותו אני שוכר.

אני גר ברחוב שאם משנים לו אות אחת, מקבלים שם של רחוב אחר, בוא נגיד שאני גר ברחוב האצל, וברחוב הרצל באותו מספר בדיוק יש בניין משרדים ענק.

יוצא שאני מקבל מלא מכתבים שמופנים לרואי חשבון, עורכי דין או חברות גדולות מאותו בניין.

בהתחלה עוד ניסיתי ליצור קשר עם הנמענים אבל ירדתי מזה ופשוט השארתי את הדואר בצד ליד התיבה.

היום קיבלתי הודעת דואר גם כן לחברה מוכרת, על חבילה שממתינה בסניף הדואר. הפעם שוב ניסיתי ליצור קשר טלפונית אך ללא מענה, השארתי הודעת מייל.

הייתם נוהגים באופן אחר? יש עוד משהו לעשות לדעתכם?

תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תגיד תודה שאתה מקבל משהו, אני כבר כמה חודשים לא מקבל כלום- מים ארנונה חשמל 🤦‍♂️

הדבר היחידי שיש לי בתיבה זה רק ספאם.

לא קשור בכלל לנושא השרשור אבל הייתי מוכרח לפרוק, תודה וסליחה 🙂

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

יש עוד משהו לעשות לדעתכם?

יש את התיבות האדומות של הדואר. אתה פשוט צריך לקחת את המכתבים->לסמן איקס על הכתובת ולרשום כתובת לא נכונה ולהכניס לתוך התיבת דואר אדומה.

הדואר "אמור" לדעת לתפעל כזה דבר.

בפעמים שניסיתי לקח איזה שנה שנתיים שהצלחתי לשלוח מכתב כמו שצריך לכתובת בגלל שהנמען נתן לי כתובת לא מדויקת או שהוא/היא גרים ביישוב ערבי שאין בו כתובות כמו שצריך או שם של רחוב אז הכל זה רנדומלי לחלוטין אצלם. 

 

ועוד קצת rant שנשפך מהשרשור הפוליטי לשרשור דואר זערורי זה, צריך כבר שיהיו כתובות כמו שצריך ביישובים ערביים. איך בדיוק נגבה מהם כספים???!!!

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

היישובים הערביים עשו צעדים נכונים, חלקם נתנו שמות לרחובות ומספרים לבתים. עדיין יש בעיה.

 

לגבי פות״ש - מה קורה עם המיקוד? הוא תואם לכתובת הנכונה או לשלך?

 

האם גם השכנים סובלים מהתופעה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

יש את התיבות האדומות של הדואר

 

רק שכבר אין אותן, רובן חוסלו.

חלקן הוכנסו לתוך הסניפים ואז אתה מוגבל לשעות הפתיחה (שלא לדבר פריסה מצומצמת יותר).

 

פות״ש, קודם כל, יפה שאתה מנסה, אחרים לא היו טורחים.

היות ומדובר בטעות מיון, ואני בספק שתלונה לדואר עצמו תעזור, אולי שווה לנסות לתפוס את הדוור שלך, ולהסב את תשומת ליבו, אולי הוא יחזיר את המכתבים למרכז המיון, או לפחות לא ישאיר אצלך.

המערכת עצמה דפוקה אבל לפעמים האנשים בשטח באים לעשות עבודה טובה. (הדוור השכונתי שלי ביצע עבורי ״עקוב אחרי״ אחרי שעברתי דירה באותה שכונה. הוא עובד פה שנים ושם לב שעברתי בזכות השם על התיבה, ועוד לפני שעדכנתי כתובות בכל מקום העביר לי את כל המכתבים עם הכתובת הישנה).

 

  • אהבתי 1
פורסם

שים פח ליד התיבה וזהו.

 

את הסית הקודם שלי קניתי מהקבלן. זה לא הפריע לדואר של חברה שחייבת כסף לכל העולם ואשתו להגיע לכתובת שלי שזו הכתובת הרשומה על המכתבים (אם יש כאן מישהו שעובד בעיריית הרצליה, ק.נ. אזעקות לא משלמים כי החשבונות שאתם שולחים נמצאים אצלי בפח).

 

בשנה הראשונה עוד הייתי טורח להתקשר ךשולח ליידע אותו טבל בסוף התייאשתי וכבר יותר מ 10 שנים הם הולכים לפח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רוצים לשמוע אבסורד נוסף.

2 בניינים שמנוהלים על חברת ניהול אחת/חברת אחזקות/החזקות. 

בכל בניין יש חלוקת דואר ובכל פעם הדואר של מפלגה מסוימת מגיע דווקא לחלק הלא נכון של הבניין וככה הוא נזרק על ידי מנקים/מנקות של המקום.

זה הגיע גם למצב שמצאתי את המכתבים של החברה שעבדתי בה, נמצאים בפח מחזור.

גם יצא לי להקשיב לדיון באחת הוועדות הממשלתיות על דואר שלא מגיע לחייבים, לפי הנתונים שהציגו מדובר על בערך 20 אחוז מהחייבים שלא מגיע אליהם הדואר בכלל..

80 אחוז שקיבלו או שילמו כבר את החוב שלהם אז לא רלוונטי.

 

זה כמובן אחרי ששלחו כבר מכתב ראשוני מהמשרד שהם חייבים לו את החוב..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 שעות, flytomars כתב:

תגיד תודה שאתה מקבל משהו, אני כבר כמה חודשים לא מקבל כלום- מים ארנונה חשמל 🤦‍♂️

 


אנחנו עוברים בקרוב לבניין חדש מקבלן, אין אפילו מיקוד עדיין - הכתובת עוד לא קיימת מבחינת הרשויות, אבל יומיים אחרי קבלת טופס 4 העירייה כבר ידעה לשים לכולם חשבון ארנונה בתיבות.


***


יש לי רעיון שמתגלגל כבר שנים. לכל אדם צריך להיות מוקצה מיקוד אישי, שמצביע לכתובת פיזית שרשומה בבסיס נתונים אחד רשמי, וזה הכל. כל גורם שרוצה לשלוח למישהו משהו, צריך לדעת רק את המיקוד האישי. וכשצריך לשנות כתובת, כל מה שצריך זה לעדכן בסיס נתונים אחד. חסל סדר מיילים וטלפונים למיליון חברות. בעידן שאנחנו חיים בו, זה אמור להיות טריויאלי ליישום.

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני 2 דקות, קורן בן אשר כתב:


יש לי רעיון שמתגלגל כבר שנים. לכל אדם צריך להיות מוקצה מיקוד אישי, שמצביע לכתובת פיזית שרשומה בבסיס נתונים אחד רשמי, וזה הכל. כל גורם שרוצה לשלוח למישהו משהו, צריך לדעת רק את המיקוד האישי. וכשצריך לשנות כתובת, כל מה שצריך זה לעדכן בסיס נתונים אחד. חסל סדר מיילים וטלפונים למיליון חברות. בעידן שאנחנו חיים בו, זה אמור להיות טריויאלי ליישום.

הוא קצת לא מתאים לישראליות של יהיה בסדר..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

המצב היום די קרוב - מיקוד שמוקצה לכל בניין, ואם יש כמה כניסות  יש כמה מיקודים.

לבניין בו גרתי בעבר היו שתי כניסות משני רחובות (חדר מדרגות אחד, לא כניסה א וכניסה ב), בהתאם לכך, למרות שהדוור נכנס רק בכניסה הראשית, היו שני מיקודים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, קורן בן אשר כתב:


אנחנו עוברים בקרוב לבניין חדש מקבלן, אין אפילו מיקוד עדיין - הכתובת עוד לא קיימת מבחינת הרשויות, אבל יומיים אחרי קבלת טופס 4 העירייה כבר ידעה לשים לכולם חשבון ארנונה בתיבות.


***


יש לי רעיון שמתגלגל כבר שנים. לכל אדם צריך להיות מוקצה מיקוד אישי, שמצביע לכתובת פיזית שרשומה בבסיס נתונים אחד רשמי, וזה הכל. כל גורם שרוצה לשלוח למישהו משהו, צריך לדעת רק את המיקוד האישי. וכשצריך לשנות כתובת, כל מה שצריך זה לעדכן בסיס נתונים אחד. חסל סדר מיילים וטלפונים למיליון חברות. בעידן שאנחנו חיים בו, זה אמור להיות טריויאלי ליישום.

לא יעבוד.

 

לפני חודשיים שיניתי כתובת גם במשרד הפנים וגם הודעתי לבנק.

לפני שבועיים הזמנתי צ'קים וציינתי לשים לב שהכתובת שונתה (בחשבון הבנק מופיעה הכתובת הנכונה). 

 

ההזמנה בוצעה וקיבלתי הודעה שהפינקסים יישלחו לכתובת הישנה אז עדכנתי שוב את הפקיד ווידא שיגיעו לכתובת הנכונה.

 

לפני מספר ימים אני מקבל טלפון מהשליח ששואל אם יש מישהו בבית. בגלל זאני יודע באיזו מדינה אני חי שאלתי לאיזו כתטבת הוא מגיע וכמובן שזו הישנה.

 

לפחות הוא היה אחלה בן אדם והסכים להקפיץ לכתובת החדשה.

 

 

 

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 22 דקות, קורן בן אשר כתב:

הרעיון המרכזי הוא שהמיקוד האישי נשאר קבוע כל החיים - הוא מצביע לכתובת משתנה שמתעדכנת לפי הצורך.

לא טוב. אנשים נוהגים לשנות כתובת באופן זמני ולא לעדכן את הרשויות, וגם אם מעדכנים לא תמיד זה נקלט בכל מקום, ומצד שני אנשים רוצים שדואר מסויים יגיע למקום אחר.

 

כבר לא מדבר על בניית מערכת מיון דואר שכנראה לעומתה הספרה השמינית בלוחית הרישוי היא באג קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בטוח שאפשר למצוא פתרון למקרי קצה. כולל הפניות דואר למיניהן, או קבלת דואר לכתובת מסויימת בלי לעדכן.

מבחינה טכנולוגית, יישום שיטה כזו הוא די טריויאלי, למעשה זה לא שונה ממערכת משלוחים של חברות הבלדרות. "המיקוד האישי" שלך במקרה זה הוא חד פעמי, מספר המעקב, החבילה שלך מקבלת ברקוד עם המיקוד האישי, ומאותו רגע בכל תחנה הכתובת הפיזית של היעד לא מעניינת אף אחד, קיים רק מספר המעקב, ורק כשהחבילה יוצאת לחלוקה יש בנאדם שמסתכל על הכתובת הפיזית ונוסע לשם.

החסם הוא לא בטכנולוגיה אלא באנשים. צריך שהרשויות והמשק יתרגלו לרעיון, ומעבר לכל, צריך שדואר ישראל יתחיל לעבוד ברמה של אמאזון... (בחלום הלילה).

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

אני חייב לומר שאני סובל קקשות גם מההתנהלות של חברות הבלדרות. מפזרות את החבילות שלי בכל רחבי חיפה והסביבה. מזל שיש לי בן שעובד בטירת הכרמל ומביא משם את החבילות.

 

דרך אגב, דואר שמגיע אלי בטעות משולשל לתיבה האדומה עם כיתוב ברור מאוד "לא ידוע בכתובת". זה כולל גם דואר ממשלתי וגם דואר כמותי של מסר ודומיו. למזלי סה"כ כמות הדואר שאני מקבל קטנה. וברוח שרשור התלונות על הדואר - אני מנוי על איזה מגזין אמריקאי, מגיעה אחת מכל 3 חוברות. למזלי המנוי כולל גם הורדה ב-PDF, כך שהאייפוד משמש תחליף ראוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...