Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

האם גם השכנים סובלים מהתופעה?

לא, כי ברחוב ההוא יש רק את הבניין עם המספר שזהה לשלי, שהוא בניין משרדי מאוד גדול (סדר גודל של קניון שכונתי).

ואין מיקוד על המעטפות.

לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

יש את התיבות האדומות של הדואר. אתה פשוט צריך לקחת את המכתבים->לסמן איקס על הכתובת ולרשום כתובת לא נכונה ולהכניס לתוך התיבת דואר אדומה.

 

זהלא פשוט. אני לא אטריח את עצמי מעבר למה שהאצבעות שלי יכולות לעשות בבית שזה להתקשר או לכתוב למישהו מייל.

לפני שעה, Be roo כתב:

המערכת עצמה דפוקה אבל לפעמים האנשים בשטח באים לעשות עבודה טובה. (הדוור השכונתי שלי ביצע עבורי ״עקוב אחרי״ אחרי שעברתי דירה באותה שכונה. הוא עובד פה שנים ושם לב שעברתי בזכות השם על התיבה, ועוד לפני שעדכנתי כתובות בכל מקום העביר לי את כל המכתבים עם הכתובת הישנה).

 

אני בספק שהדוור המקומי בכלל חושב על זה או שאכפת לו. הוא רואה שבבית אחד מקבלים דואר ל20 איש שונים, שרובם המוחלט חברות ואנשי מקצוע, מה הוא לא מפעיל קצת את הראש? התשובה היא כמובן שלא.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, EliC25 כתב:

זהלא פשוט. אני לא אטריח את עצמי מעבר למה שהאצבעות שלי יכולות לעשות בבית שזה להתקשר או לכתוב למישהו מייל.

1. לתלות מודעה בדואר לדוור על תיבות הדואר, שזו הכתובת שלך אבל ישנה טעות ומגיעים אלייך מכתבים שלא מיועדים לכתובת הזו אלא לכתובת אחרת.

2. לבקש בקבוצת הוואצפ של הבניין לנסות לאתר את הדוור, במידה והוא מגיע, לרדת אליו ולדבר איתו או לבקש את המספר ולהציק לו בשעות המקובלות.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

אם אתה ממש ממש ממש ממש רוצה להיות לארג׳, לך לבניין ההוא שאתה מקבל את הדואר שלו, תסביר לשומר מה מו מי ותתלה שלט קטן בכניסה למעלית/בניין בסגנון "חברות איקס וואי זד, הדואר שלכם מגיע אליי, אם חשוב לכם טפלו בזה מול הדואר".

גם לא לעשות כלום לגיטימי בעיניי.  

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

על המכתבים שמגיעים למקום העבודה שלי, רשומה כתובת מסויימת, שהיא אינה כתובת נכונה, ועל כל מכתב שמגיע, רשום בכתב יד "ת.ד. X".

יש בסניף הדואר מישהו שעובר על המכתבים ו"מתרגם" את הכתובת השגויה לת.ד. הנכונה.

נסה להשיג את האדם הזה בסניף הדואר הקרוב אליך..

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, קורן בן אשר כתב:

ש לי רעיון שמתגלגל כבר שנים. לכל אדם צריך להיות מוקצה מיקוד אישי, שמצביע לכתובת פיזית שרשומה בבסיס נתונים אחד רשמי, וזה הכל. כל גורם שרוצה לשלוח למישהו משהו, צריך לדעת רק את המיקוד האישי. וכשצריך לשנות כתובת, כל מה שצריך זה לעדכן בסיס נתונים אחד. חסל סדר מיילים וטלפונים למיליון חברות. בעידן שאנחנו חיים בו, זה אמור להיות טריויאלי ליישום.

ת.ז.

נשמע דיי טריוויאלי עם הטכנולוגיה היום, ת.ז. שתוסף מצד שמאל למעלה שתבדק לאחר זיהוי הכתובת. אם הכתובת המשוייכת בבסיס הנתונים לת.ז. הספציפית שונה מהכתובת המיועדת המכתב יפלט למיון נוסף בו יוחלט מה לעשות איתו.

 

ד"א, לא היה אמור להיות מייל אלקטרוני מדינתי רשמי בו כתובת האזרח תהייה ת.ז[email protected]?

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, DareDevil כתב:

1. לתלות מודעה בדואר לדוור על תיבות הדואר, שזו הכתובת שלך אבל ישנה טעות ומגיעים אלייך מכתבים שלא מיועדים לכתובת הזו אלא לכתובת אחרת.

2. לבקש בקבוצת הוואצפ של הבניין לנסות לאתר את הדוור, במידה והוא מגיע, לרדת אליו ולדבר איתו או לבקש את המספר ולהציק לו בשעות המקובלות.

אם הייתי גר בבניין המעטפות לא היו מגיעות אליי ספציפית לכתחילה. אבל שלט על התיבה בהחלט רעיון טוב.

פורסם

בניתי כבר כמה פעמים תיבות דואר חוזר, בדיוק בשביל השטויות האלו של דואר שמגיע לכתובת הלא נכונה. 

הנה סרטון ישן שעשיתי (לא סרטון בנייה משום מה, לא זוכר כבר למה לא הראיתי איך לבנות).

נא להתעלם מאיכות ההרכבה הזוועתית... :oops:

...כמו שהדוור יתעלם מקיומה של התיבה :LOL:

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...