Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך, ואם אין ידע אחר לשאר החברים, אני הייתי שוקל להתעלם מהדוחות, שלא נשלחו בדואר רשום, כמתחייב בחוק.

הייתי ממתין לקבלת דואר רשום. לכשיתקבלו הדוחות (ברשום), אם יתקבלו, הייתי טוען להתיישנות (בוודאי לעניין הנסיעה בנתצ, שנראה כאילו נאכפה על ידי מצלמה). בכל מקרה, הייתי שב לעצה בפורום עם כל התפתחות.

 

אשר להמצאות הדוחות בפורום כדי לשמש כראיה כאילו הובאו לידיעת פותש, אמליץ לפותש לבקש את מנהלי הפורום להסיר את העדות המרשיעה.

פורסם

כתבה מ-Ynet לגבי נסיעה בשעת תאורה בנת״צ

 

זהו התיק - ח"נ (תל-אביב-יפו) 45430-04-21 - מדינת ישראל נ' עו"ד תומר גונן - משרד(לא הצלחתי למצוא את פס״ד לצפיה ללא תשלום)

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מודה לכולם על התגובות,
ולהנהלה על מחיקת הפרטים האישיים שהועלו בטעות (היה אחרי עבודה, לא שמתי לב שנשארו פרטים שלא הושמטו 🤐)

בחרנו לא לשלם ולחכות להתיישנות, פשוט צריך יהיה להשיג אישור מהדואר על אי-קבלת דואר רשום, נכון?
השאלה מה ההתיישנות של שני הדוחות?

תודה ושבת שלום! 

🤔

פורסם

התיישנות נגזרת מהאמור בסעיף 225א לחסד"פ:

 

225א. (א) עברה שנה מיום ביצוע עבירת קנס, לא

                  יוגש עליה כתב אישום ולא תומצא

                  בעניינה הודעת תשלום קנס לפי סעיף

                  228(ב); ואולם, בעבירת קנס שהיא

                  עבירת תעבורה כמשמעותה בפקודת

                  התעבורה, ובעל הרכב הוכיח כי לא חלה

                  עליו אחריות לעבירה לפי סעיף 27ב

                  לפקודה האמורה, ניתן להגיש כתב

                  אישום או להמציא הזמנה למשפט או

                  הודעת תשלום קנס, למי שנהג ברכב אם

                  לא עברו שנתיים מיום ביצוע העבירה.

           (א1)  היתה העבירה עבירת תעבורה

                     כמשמעותה בפקודת התעבורה,

                     שהחשד לביצועה מבוסס על צילום

                     רכב כאמור בסעיף 27א או 27א1

                     לפקודה האמורה, לא יוגש עליה כתב

                     אישום ולא יומצאו לבעל הרכב בענינה

                     הזמנה או הודעת תשלום קנס, אם כתב

                     האישום, ההזמנה או הודעת תשלום

                     הקנס טרם נשלחו ועברה תקופה

                     כמפורט להלן:

                     (1)   ארבעה חודשים ממועד ביצוע

                             העבירה, למעט רכב כאמור

                             בפסקה (2);

                     (2)   שישה חודשים ממועד ביצוע

                             העבירה, אם היה הרכב רכב חדש

                             או רכב מסוג שקבע שר

                             התחבורה, באישור ועדת הכלכלה

                             של הכנסת.

 

בתרגום, ככל שמדובר ברכב "רגיל" ושעבירת הנת"צ צולמה, הרי שהתיישנות היא של 4 חודשים; וככל שעבירת החנייה נרשמה על ידי פקח, הרי שההתיישנות היא שנה.

 

אך אל תעשה דבר שעלול "להסגיר" שידעת על הקנס. המתן לקבלת הודעה נוספת בדואר רשום, וחזור אל הפורום להתייעצות.

פורסם

אני חייב לחלוק על דברי הקייסר. אם המכתבים הגיעו לתיבה של פות"ש (לא כ"כ מובן מה זה "מעטפות חלקות" שפות"ש הזכיר), קרי הדוור הגיע לפתח ביתו וסביר להניח שסימן וי ברובריקה של "נמסר". אולי צלצל באינטרקום ואמרו לו לשים בתיבה כי לא יכלו לרדת למטה. היו כאן כבר שרשורים שהדואר הנפיק אישורי מסירה על אף שבפועל המכתב לא נמסר או לחילופין החזיר מכתב עם דוח בשל "נמען לא ידוע". מה שסביר שיקרה, בהנחה שהעירייה לא תשלח עוד מכתב לפות"ש, הוא הפעלת רשות הגבייה כלפי פות"ש, הכולל הטלת עיקול על חשבון הבנק (גם אם חלקי) וגביית קנס מוגדל. בהנחה שהעיריה מספקת אסמכתא שהדוח נשלח בזמן (הגיוני ביותר כי אכן נשלח בזמן), והדואר מספק אסמכתא שהמכתב הושם בתיבת דואר של פות"ש (דוורים אשר מוסרים משלוח של אמזון נוהגים לתעד את המסירה ע"י צילום), איך בדיוק יוכיח פות"ש שהדוח לא הגיע אליו בזמן? ע"י הצגת המכתב שברשותו?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שמנמנצ'יק, אני סבור שלא יהיה כל תיעוד, שהרי דבר הדואר היהו דבר דואר רגיל (ולא רשום). כך על פי עדות פותש, וכך גם כתוב מפורשות על דבר הדואר עצמו...

  • מעניין 1
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ערב טוב לכולם - הקפצה קטנה;
התקבלה הודעת סמס מעיריית ת״א לטלפון של בעלת הרכב - אחרי שיחה לערייה שבה נאמר שלא התקבל שום דבר בדואר - נאמר שאין מה לעשות וצריך לשלם.
בנוסף שלחו את זה אחרי השיחה:

image.thumb.png.4bbb2c5eba54663186234d9d5dcfc8b4.png
האם יש מה לעשות בנידון?

🤔

פורסם (נערך)

״אין מה לעשות״ = שיטת מצליח.

לדרוש מהם תיעוד של שליחת שני הדו״חות בדואר רשום, עם פירוט תאריכים ומספר סידורי שניתן להמשך בירור מול הדואר.

זו מהותו של דואר רשום, צריך שיהיה רישום :-)

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

שלום,

עדכון - אחרי שיחה והתעקשות עם הפקידה היום, שכל מה שהיא רצתה זה לנתק והבטיחה שיחזרו, ניתנו 2 מספרי מעקב של דואר רשום, בשניהם אותו המידע:
image.thumb.png.d8e46916418f19fbf494cd0e78121115.png

מה שאומר שהם יודעים שהדו״ח לא התקבל - או מתעצלים לבדוק.
נשלח טופס בקשה לביטול שני הדוחות באינטרנט, אעדכן.

🤔

פורסם (נערך)

זה רישום פנימי שלהם, הם חייבים למסור לך את מספר המעקב שהם קיבלו מהדואר, כדי שתוכל לחקור למה הוחזר לשלוח.

אם זה בגלל בעיה אצלם,  (הם שלחו לכתובת הלא נכונה) הרווחת.

אם הבעיה אצלך (אין שם ברור על התיבה), תצטרך לשלם.

ואם הבעיה בדואר (הדוור התעצל לעבוד), תצטרך לשלם ולתלוש את השערות.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

זה מהאתר של הדואר, לפי מספרי מעקב שנמסרו מהעירייה.
צריך ללכת לדואר בשביל פירוט נוסף?

🤔

פורסם (נערך)

כתוב שהנמען לא מוכר בכתובת.

זה נשלח לכתובת הנכונה? אתה מקבל לשם מכתבים תדיר? השם רשום על התיבה באופן ברור?

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

הכל כן, הרי הגיע מכתב אבל לא בדואר רשום.
אעדכן מה תהיה התשובה בבקשה לביטול. לא כ״כ אופטימי.

 

🤔

פורסם (נערך)

אז נפלת לקטגוריה השלישית הבעייתית.

העיריה שלחה בדואר רשום לכתובת הנכונה, תאורטית זה מספיק מצד החוק.

ואת אף אחד לא מענין שהדואר חדל אישים.

אתה יכול לבקש להשפט ולנסות לטעון שלא יתכן שדואר רשום יוחזר בטענה שהנמען אינו מוכר כאשר אתה מקבל דואר תדיר לכתובת.

לא הייתי תולה תקווה גדולה.

 

נסה לראות אם בשרשור הזה יש מידע שעוזר לך:

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • מבאס 1
×
×
  • תוכן חדש...