Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, dani666 כתב:

איך אתה רוצה שנתייחס לשאלה שלך ברצינות, לפני שאתה מפרט את המסלול ?  אין נסיעה לאילת דרך מצפה רמון כנסיעה לאילת דרך ים המלח, שלא לדבר על נסיעה לאילת דרך רבת עמון.  והאופציות עוד רבות !

צודק, אישתי פעם נסעה דרך רבת עמון ואיבדה את הארנק. מזל שהיה לה כרטיס אשראי עם וויפיי והייתה קליטה טובה

 

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אפשר לנסוע לנתב"ג ולטוס עם צרפתיה.

 

@eyalkarהחופש הגדול כאן כבר 10 ימים, עכשיו יש התפשטות אקספוננציאלית.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • לא הבנתי... 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

 

לפני 14 שעות, nadavd4 כתב:

סע בשיירה עם בוקי. הסיכוי ששתי הצרפתיות ייתקעו קטן יותר.

הזכרת לי בדיחה:

סטטיסטיקאי אחד נתפס בשדה התעופה כשהוא מנסה להחדיר מטען חבלה לאחד המטוסים.

בחקירה הוא הסביר: אחד ל-500 מטוסים מתרסק מאיזושהי סיבה, אני טס מחר ורציתי להגביר את הסיכוי שלי להגיע בשלום...

 

ואם כבר, זה מגביר את הסיכוי שאחד הרכבים ייתקע, לא?

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
פורסם

זה תלוי איזו סיטרואן? אם זו BX לדוגמה אז כנראה שכבר מזמן המנגנון ההידראולי לא עובד ואתה בגובה הרצפה כך שאתה חייב לוודא שאין פסי האטה בדרך אחרת לא לא תגיע. אם זו סיטרואן CX מצד שני, היא כל כך נוחה שאתה כנראה תירדם בדרך ותתעורר בסיני במקום באילת. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 שעות, sperial כתב:

אפשר לנסוע לנתב"ג ולטוס עם צרפתיה

חשבתי על זה, אבל אשתי לא מרשה לי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...