Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפתח של רנו אבד מה עושים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 אבד לי מפתח של הרנו גרנד סניק 13', וכידוע הוא מפתח כמו כרטיס חכם ואין לי רזרבי, מה עושים במצב כזה?

איך אפשר לשחזר אותו או בכלל? ולמי אפשר לפנות?

אשמח לעזרה! תודה רבה

פורסם
לפני שעה, b-e-n-n-y כתב:

שלום לכולם

 אבד לי מפתח של הרנו גרנד סניק 13', וכידוע הוא מפתח כמו כרטיס חכם ואין לי רזרבי, מה עושים במצב כזה?

איך אפשר לשחזר אותו או בכלל? ולמי אפשר לפנות?

אשמח לעזרה! תודה רבה

 

במקרה הזה רק יבואן יכול לעזור לך.

הם אמורים להזמין מפתח חדש, שמקודד בהתאם לפרטים של הרכב.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

כל מנעולן מצוי ידע לייצר לך עותק בכמחצית מהמחיר שיגבה היבואן (ואולי אפילו פחות)

 

היתה לי רנו בעבר וגנבו לי את התיק עם הכרטיס החכם. שכפלתי בפאר המנעולים בפתח-תקווה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, TDI כתב:

מה זה?

לפני 57 דקות, zvit כתב:

כל מנעולן מצוי ידע לייצר לך עותק בכמחצית מהמחיר שיגבה היבואן (ואולי אפילו פחות)

 

היתה לי רנו בעבר וגנבו לי את התיק עם הכרטיס החכם. שכפלתי בפאר המנעולים בפתח-תקווה

כפי שהזכרתי, אין לי מפתח רזרבי, אתה שכפלת או שחזרת? האם כל מנעולן יכול לייצר לי מפתח חדש או רק לשכפל?

פורסם

דבר ראשון. תמיד תדאג שיהיה לך 2 מפתחות.

הרבה יותר זול להעתיק מפתח מאשר לייצר מאין.

 

דבר שני, לא כל מנעולן רכב יכול לייצר מפתח לרנו.

לייצר אחד שיפתח את הדלת זה החלק הקל, אחד שגם יניע, זה כבר יותר בעייתי ודורש קשרים / תשלום גבוה מאוד שלא בהכרח כדאי.

 

גם אם תלך ליבואן, סביר להניח שהוא עצמו יביא מנעולן מתמחה שיעשה את זה ויגזור את הקופון.

וודא בטלפון עם בעל המקצוע לגבי הדגם והשנה הספציפית שיש לך לפני שאתה מגיע אליו.

פורסם
לפני 32 דקות, b-e-n-n-y כתב:

דיברתי עם פאר, הציע לשלוח עד אליי מנעולן שיקודד מפתח חדש במקום ב900...

איך נשמע?

 

בדקת מחיר בקרסו?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 6 שעות, b-e-n-n-y כתב:

דיברתי עם פאר, הציע לשלוח עד אליי מנעולן שיקודד מפתח חדש במקום ב900...

איך נשמע?

האם המחיר הזה כולל רק כרטיס חדש וקידוד או גם יצירת מפתח פיזי (הוא נשלף מתוך הכרטיס) שמתאים למנועלים של האוטו, כך שתוכל לפתוח במקרה של מצבר חלש או סוללה חלשה בכרטיס?

 

 

 

 

 

פורסם

יש לי מפתח מסניק שהלך בטוטללוס , יכול לתת לך אותו ללא עלות אבל בכל מקרה תצטרך שיקודדו לך אותו, אני קיבלתי שירות טוב מניר מנעולים מחיפה אבל היה לו מפתח שהיה צריך לשכפל ולא מצב כמו שלך שיש רק מפתח אחד.

פורסם

אני לא בדקתי איתו לגביי המפתח, אני משער שזה רק לכרטיס, אבדוק את זה מחר בבוקר

לא בדקתי בקרסו, לדעתי אין סיכוי שיהיה יותר זול...יש מה לבדוק?

קיבלתי הצעה נוספת ב700 אני אחפש עוד קצת עד מחר את המפתח ונראה מה יהיה

 

 

פורסם

בטח שיש מה לבדוק, שיחת טלפון זה בחינם, מה יש לך להפסיד?

אל תלך על ה'זול ביותר' אם זה לא מקום שאתה סגור על ההמלצות לגביו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה כבר יכול להיות בעייתי במפתח עובד או שלא. דווקא בזה הייתי בוחר בזול. גם ככה הכרטיס שיתנו לך הוא בטח מאליאקספרס אז זה לא ממש משנה כל עוד הוא עושה את עבודתו.

פורסם

תודה רבה לכולם!!!!!

הבננו שנצטרך להוציא כסף רב על זה, לכן קיבלתי על עצמי לתת כסף לצדקה במידה ונמצא את השלט עד היום בבוקר....התפללנו וביקשנו

וכמה דק' לפני שבאתי להתקשר למנעולן שיגיע, אשתי מצאה את המפתח בתוך מגירה מתחת לכל המסמכים.

ככל הנראה שהילדה בת השנתיים וחצי החביאה את זה שם ושמרה על זכות השתיקה.

שוב תודה לכולם אבל בהחלט נדאג לשכפל בעתיד הקרוב

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...