Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי הוא יציע לי מזרן מתנפח ללכת לים אחרי הסגר אבל לא, המנהל הסוטה הזה שלח לי מידות של בובות מין ועוד פרטיייי

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 26 דקות, ניקו פ. כתב:

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-bd79ef890bad471027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

 

משטרה? מישהו?

אני כל יום מצליח להיות מופתע מחדש. 

לא רוצים להיבדק ולא מוכנים להצהיר על בידוד זה טוב.

למה לי אין את הפריוילגיות האלה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בואו, 17 חולי קורונה, זה לא באמת מדגדג למישהו. גם ככה הם "כועסים" על המדינה כי להם לא היה בסוף מתווה, אז גם הם וגם החברים שלהם לא ילכו להיבדק, ולא יספרו בשום סטטיסטיקה, אז בעצם זה לא קרה.

 

יש פה ניסוי בחיסון עדר, פשוט צריך להשתדל לא להגיע לבי"ח בחצי שנה - שנה הקרובות. אחרי זה יהיה בסדר (למי שלא יפשוט רגל עד אז).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

המשטרה עסוקה בלמרר את חיי העובדים הפראיירים שנוסעים לעבודה במקום לאומן.

 

אני באמת לא מבין מה מטרת המחסומים האלו חוץ מהתעללות באזרחים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 27 דקות, Potato כתב:

למה לי אין את הפריוילגיות האלה?

אמרתי לך לטוס לאומן או לא אמרתי?

גם סמים, גם סקס, גם בלאגן בארץ.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ועדיין הממשלה מפחדת למנוע את המדגרה הבאה : סגירת בתי תפילה ישיבות ואוניברסיטאות עד להודעה חדשה . לא לחכות להמלצה רפה של איזה רב להתפלל בחוץ .








פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

אמרתי לך לטוס לאומן או לא אמרתי?

גם סמים, גם סקס, גם בלאגן בארץ.

אסור סמים...לא מרשים בעבודה :(

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, save כתב:

ועדיין הממשלה מפחדת למנוע את המשבר הבא : סגירת בתי תפילה וישיבות עד להודעה חדשה . לא לחכות להמלצה רפה של איזה רב להתפלל בחוץ .
יש לסגור את הישיבות גם בתום הפגרה , שזה עוד 5 שבועות.

וקונספירטורים היו אומרים: הממשלה לא מפחדת, היא יוצרת בכוונה את המשבר הבא. אחרת ח"ח יחזרו ההפגנות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 19 דקות, MadCat_LE כתב:

המשטרה עסוקה בלמרר את חיי העובדים הפראיירים שנוסעים לעבודה במקום לאומן.

 

אני באמת לא מבין מה מטרת המחסומים האלו חוץ מהתעללות באזרחים.

חכה, תכף יתחילו לגייס אותנו למילואים בנוסף כדי לתגבר. 

אין גנים, אחד ההורים לא יכול להמשיך לעבוד, ההורה השני נעלם לשבוע כדי להתלבש כמו צב נינג'ה ו"לתרום" למדינה ואחרי זה צריך לריב עם כל מיני קצינות ושלישים בוואטסאפ שיחזירו לו כסף על הדלק כשנאבקים לחיות עם משכורת אחת. תענוג לא נורמלי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, noknok כתב:

הקטע הכי מצחיק, שגם בעולם יש באלגן בין ממשלה לעם בנוגע לקורונה.

 

באנגליה

...

בצרפת

...

הצרות האלו (ציבור לא ממושמע, חוסר אמון בממשל וכו') הן ממש ממש לא רק שלנו.

בוקר טוב... אני כותב את זה כבר שבועיים, לא מעניין אף אחד כמעט. בינתיים המזרח הרחוק (סין/קוריאה) השתקם מזמן, התרגל לשגרה החדשה וחוזר אט אט לשגשוג, בעוד העולם המערבי מסתחרר בכאוס.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 26 דקות, Potato כתב:

למקרה שפספסתם:

https://fb.watch/P80sjFXkl/

קיבלתי בוואטספ, מגעילות חסרות בושה. יש שם בתגובות מישהו גאון ממש ואני מצטט:

ציטוט
אנחנו רגע לפני דיקטטורה, האנשים האלו לא מפגינים סתם.. לצערי הם רואים משהו שאתה לא רואה. ואני בדיוק כמוך עד לא מזמן הייתי מקלל אותם וקורא להם ״שמאלנים עוכרי ישראל״.
הקורונה היא משבר גלובלי יזום של תאגידים. אני חוקר את נושא הגלובליזציה שנים, מבטיח לך שזה הקייס. מישהו פה רוצה להרוס את כל הממשלות והכלכלות בעולם כדי לקנות אותן אח״כ ברבע מחיר.
לצערי הטלוויזיה גרמה לנו להיכנס לאדישות ולמיינד שגם אם יש אסונות בחוץ, אנחנו לא צריכים להתערב. המדינה כבר תדאג לזה ותשמור עלינו. אז זהו, שזה כבר לא המקרה..
המדינה פועלת נגדנו.
וזה כבר לא עניין של ביבי, זה עניין עולמי.
מספיק שתלך לטוויטר ותראה את כמות הרופאים והמדענים שמושתקים, את כמות ההפגנות שהולכות באירופה נגד הבלוף הגדול ביותר שידעה האנושות.
לא מצדיק את האישה הזאת שמדברת בצורה דוחה לחיילים שלנו, אבל אני חושב שהסיבה שהן כלכך פוחדות ומרגישות מאוימות היא יותר ממוצדקת.
משהו לא טוב קורה פה.
עובדים עלינו, ולצערי זאת כבר עובדה, לא דעה..

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעה, Potato כתב:

חשבתי הוא יציע לי מזרן מתנפח ללכת לים אחרי הסגר אבל לא, המנהל הסוטה הזה שלח לי מידות של בובות מין ועוד פרטיייי

 

Hi! I'm trying to make a living here

  • מצחיק 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...