Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מכיוון שהבנת הנקרא שלך הבנו שהיא לא בשמיים:

כתבת ככה:

 

ואילו מה שאני כתבתי:

 

זה אפילו באותו דף.

 

התגובות שלך לא השתנו מחודש מרץ שאמרת שלא יהיו אירועים עד 2021  ותוך חודשיים כבר היו חתונות של 1000 איש עד ראש השנה

אבל אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך שאתה צודק

 

פורסם

מתי אני כתבתי שלא יהיו אירועים עד 2021?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בדיוק כפי שיש "טיש"ים. זה שיש ארועם לא הופך את העניין לתקין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מתי אני כתבתי שלא יהיו אירועים עד 2021?

 

לא יודע למצוא לך את זה עכשיו

אבל בדיוק כמו שאתה כותב כאן עכשיו שכרגע יש אירועים של 40 איש וזה לא עוזר לי בשום צורה

אני אומר קצת סבלנות ניתן לתקשורת לעדכן

פורסם (נערך)

הייתי רוצה  שיהיו ארועים עד 40 איש. יש כזו הצעה, בינתיים לא מאושרת.

 

@yor2בבקשה סדר את הלינקים שלך. שמת את אותו לנק פעמיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

לא יודע למצוא לך את זה עכשיו

אבל בדיוק כמו שאתה כותב כאן עכשיו שכרגע יש אירועים של 40 איש וזה לא עוזר לי בשום צורה

אני אומר קצת סבלנות ניתן לתקשורת לעדכן

 

אז קדימה, תמצא. או שאולי אתה התבלבלת ביני ובין מישהו אחר?

 

יודע מה? נתחיל ממשהו קל, זה הרי אמור להיות בעמוד הקודם בסה"כ, תמצא איפה כתבתי את זה:

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

שכרגע יש אירועים של 40 איש וזה לא עוזר לי בשום צורה

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אז קדימה, תמצא. או שאולי אתה התבלבלת ביני ובין מישהו אחר?

 

יודע מה? נתחיל ממשהו קל, זה הרי אמור להיות בעמוד הקודם בסה"כ, תמצא איפה כתבתי את זה:

 

 

זה בדיוק זה

ציטוט

 רוב הסיכויים שלאירוע של 40 איש לא צריך אותו או את הציוד שלו, אאל"ט הוא אפילו כתב כמה פעמים שהציוד שלו לא מיועד לאירועים בגינה וכאלה.

 

וזה אפילו לא מה שאמרתי בעבר

בעבראמרתי שאין טעם להשכיר רמקול שלי לאירוע של 40 איש כי זה לא מיועד לכמות כזאת ולא בתקציב

אבל אני כבר מעל 10 שנים לא מתעסק רק בהגברה

 

ושוב אתה מפספס את התחתונה אז זה לא רלוונטי

מזכיר את השיחות מחודש מרץ לפני שהראו בתקשורת חתונות פאר בדיוק כמו לפני הקורונה

רק שעכשיו במקום לשלם לנו רק על ספקים משלמים גם על לוקיישן

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

הייתי רוצה  שיהיו ארועים עד 40 איש. יש עזו הצעה, בינתיים לא מאושרת.

אתה???אתה רוצה שיהיו אירועים???

 

תקראו לפבל נראה לי פרצו לו!

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

זה בדיוק זה

 

לא זה לא, אבל אם תרצה שיעור פרטי בלשון אז תצטרך לשלם לי על השיעור.

  

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

וזה אפילו לא מה שאמרתי בעבר

בעבראמרתי שאין טעם להשכיר רמקול שלי לאירוע של 40 איש כי זה לא מיועד לכמות כזאת ולא בתקציב

אבל אני כבר מעל 10 שנים לא מתעסק רק בהגברה

 

אז אתה אומר שלהשכיר את הרמקולים שלך לאירוע של 40 איש זה לא מיועד.

ואני כתבתי:

ציטוט

רוב הסיכויים שלאירוע של 40 איש לא צריך אותו או את הציוד שלו, אאל"ט הוא אפילו כתב כמה פעמים שהציוד שלו לא מיועד לאירועים בגינה וכאלה.

 

מצא את ההבדלים.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ושוב אתה מפספס את התחתונה אז זה לא רלוונטי

מזכיר את השיחות מחודש מרץ לפני שהראו בתקשורת חתונות פאר בדיוק כמו לפני הקורונה

רק שעכשיו במקום לשלם לנו רק על ספקים משלמים גם על לוקיישן

 

או שאולי השורה התחתונה המעניינת בשבילי היא לא המעניינת בשבילך...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Potato כתב:

אתה???אתה רוצה שיהיו אירועים???

 

תקראו לפבל נראה לי פרצו לו!

 

ברור כי הוא שמע שדרעי רוצה 200 איש

כל מי שדואג יכול להיות רגוע

כל עוד אין סגר יהיו פה חתונות ואף אחד לא יעצור את הענף הזה

מצטער לאכזב חלק מהקוראים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, sperial כתב:

הייתי רוצה  שיהיו ארועים עד 40 איש. יש כזו הצעה, בינתיים לא מאושרת.

 

@yor2בבקשה סדר את הלינקים שלך. שמת את אותו לנק פעמיים.

צודק 

קישור לתקיפה של הכתב

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q4/Article-9165ac1cdaa3571027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

וזה קופות החולים 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q4/Article-a5f34ce6bba3571026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

יש לך איזו בעיה בהעתק הדבק, שוב הדבקת אותו קישור פעמיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אצלי זה עובד בסדר 

אל תתיחס שזה אותם מספרים ואותיות 

בדקתי גם אחשב וזה בסדר 

 

סימנתי באדום והספרות שונות 

 

צודק.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

יש לך איזו בעיה בהעתק הדבק, שוב הדבקת אותו קישור פעמיים.

 

זה לא אותו קישור אתה יכול להסתכל על החלק שמתחיל במילה Article ה-IDs שלהם שונים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 34 דקות, Transporter כתב:

 

ברור כי הוא שמע שדרעי רוצה 200 איש

כל מי שדואג יכול להיות רגוע

כל עוד אין סגר יהיו פה חתונות ואף אחד לא יעצור את הענף הזה

מצטער לאכזב חלק מהקוראים

אז בעצם אם אין סגר אין משמעות לתכנית יציאה?

מבחינתך ברגע שלא כולם נעולים בבתים עושים בית זונות עד הסוף?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...