Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם צריך עוד דוגמה לחוסר האחריות והטמטום של הישראלי הממוצע, אז הנה - כתבה במאקו על זוג שהחליטו לטוס לגרמניה, למרות שאין כניסה לבעלי דרכון ישראלי ולמרות שכולם אמרו להם שאסור (פרט לנסיבות מיוחדות ו/או מקרים דחופים), ושבמקרה גם הצליחו להיכנס לגרמניה.

 

מילא להפר את ההנחיות ולשקר בנתב"ג לגבי מטרת הנסיעה, אבל עוד להצהיר ולהתרברב על זה בכתבה באינטרנט.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 8 שעות, SlowRide כתב:

כשיש ילדים קטנים בבית זה בלתי אפשרי לעבוד. אתה יכול להיות איתם במהלך היום ולעבוד בלילה אבל מהר מאד תהפוך לזומבי.

 

מהר מאוד תהפוך לעובד חרא ואבא חרא.

אגב, עובד חרא + אבא חרא = בעל חרא.

 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון מאוד. בן אדם צריך את הזמן האישי שלו ואת שעות השינה שלו כדי לתפקד בשפיות. עדיף לוותר על משכורת אחת לתקופה ולא להשתגע כמו ג'ק ניקולסון ב"הניצוץ".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זוכרים שלפני יומיים אמרתי לכם לחכות לתקשורת? [emoji11]
בסוף עוד יחשבו שאני יודע מראש על תחקירים [emoji16]

חתונות לעולם לא יעצרו נקודה20cd1f26ad7112a0daa6d1e72ca9fb4b.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

נכון מאוד. בן אדם צריך את הזמן האישי שלו ואת שעות השינה שלו כדי לתפקד בשפיות. עדיף לוותר על משכורת אחת לתקופה ולא להשתגע כמו ג'ק ניקולסון ב"הניצוץ".

בוא תעבוד איתי שבוע בקיץ בשיגרה
אתה מתאבד או נרדם על ההגה ומת

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דלפה תכנית העבודה שגיבשה הממשלה למשבר הקורונה.

FB_IMG_1603195112892.jpg

  • מבאס 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עכשיו הארץ חושף מסמכים מתוך המשטרה שבאופן מודע מחליטים לא לאכוף תקנות קורונה באופן משמעותי אצל המסתננים, אבל להחמיר מאוד מול החרדים.

מצד שני אתמול נחשף שעשו דיל שבו מעורב ביבי, שאומר שהרטוריקה מול החרדים תהיה תקיפה, אבל מאחורי הקלעים יהיה תיאום מלא לגבי אכיפה.

ליישובים הערביים / בדואים לא נכנסים לאכוף בכלל, (ושם עיקר האכיפה היא פנימית בתוך המגזר, חלקם בהצלחה גדולה מאוד).

 

ואז מה נשאר? הרוב השקט שרק מולו אוכפים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מישהו יכול להסביר לי את העקשנות של המשטרה להזדהות בפניהם?

הרבה מקרים יכולים להיגמר ב.. שים מסיכה על הפנים וסע לשלום. 

אלא אם הם רוצים למנוע "מפורעי חוק" סדרתיים לחזור על המעשים שלהם, ולבצע אכיפה שתהיה באמת אפקטיבית. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Benor כתב:

מישהו יכול להסביר לי את העקשנות של המשטרה להזדהות בפניהם?

הרבה מקרים יכולים להיגמר ב.. שים מסיכה על הפנים וסע לשלום. 

אלא אם הם רוצים למנוע "מפורעי חוק" סדרתיים לחזור על המעשים שלהם, ולבצע אכיפה שתהיה באמת אפקטיבית. 

 

 

 

רוצים שיזדהו כדי לבדוק אם הוא קיבל כבר 10 אזהרות על מסכה ובפעם ה 11 לתת דוח בצדק

אם כל יום יגידו לאנשים  שימו מסכה וביי

אף אחד לא ישים כי לא תהיה הרתעה

חוץ מזה על הדרך מזהים גם אנשים שצריכים להיות בבידוד

והשבוע תפסו רוצח ככה

 

אזרח נורמטיבי לא אמור לפחד להזדהות

גם ככה אפשר לבטל את הדוח הזה בקלות בבית משפט

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 18 דקות, Benor כתב:

מישהו יכול להסביר לי את העקשנות של המשטרה להזדהות בפניהם?

סליחה???

למה זה לגיטימי לא להזדהות בפני שוטר?

זה פאקינג חוק, וזה חוק מאוד בסיסי. 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אתה בטוח 

אחותי סיפרה לי שילדה של אמית לעבודה ירדה לרחוב ראתה תשוטר /פקח

עלתה הביאה מסכה ביקש להזדהות שיתפה פעולה וקיבלו קנס 200 בדואר

זה היה לפני ה500

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, yor2 כתב:

אתה בטוח 

אחותי סיפרה לי שילדה של אמית לעבודה ירדה לרחוב ראתה תשוטר /פקח

עלתה הביאה מסכה ביקש להזדהות שיתפה פעולה וקיבלו קנס 200 בדואר

זה היה לפני ה500

 

 

קודם כל אין חוק שדורש משוטר לוותר לעבריינים על עבירה.

בחיים שלי לא חשבתי לא לתת פרטים לשוטר

עד היום ביטלתי 3 דוחות על טלפון ודוח מהירות אחד בבתי משפט

בעבר ויתרו לי המון על דוחות טלפון עד שזאת נהייתה עבירה חמורה כמעט כמו רצח

לא בורחים ולא מתעלמים משוטר. חבל שזה נהיה טרנד בארץ

גם תמיד זה אנשים שבורים בלי שיניים

במקום לעשות את עצמך מקיא או נחנק או מת  מהמסכה ולהמציא איזה סיפור שהשוטר יוותר וילך מעדיפים לברוח כאילו לא ברור מה יהיו התוצאות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...