Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 58 דקות, אורח לרגע כתב:

מי זה "שומעים"? 

לא יודע מה איתך אבל אצלי ובקרבתי לא שומעים את המיץ זבל הזה.

גם ברדיו שלי (88) לא משמיעים את השיט הזה אז אני לא נאלץ להעביר תחנה.

 

אני באמת צריך ללעוס את זה?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

88 משמיעים לך את אותם 10 שירים כל היום עד שגם אחרי שמעבירים תחנה אתה ממשיך לשמוע את אותם שירים בראש.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 40 דקות, SlowRide כתב:

88 משמיעים לך את אותם 10 שירים כל היום עד שגם אחרי שמעבירים תחנה אתה ממשיך לשמוע את אותם שירים בראש.

מה רצית זה ממשלתי...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אישית הגעתי לנקודת ה "נמאס לי", גם מדיווחי קורונה וגם משאר הדברים שמשודרים. הרדיו ברכב קבוע על 98.5, הימים בהחלט נהיו רגועים יותר (למרות שאני ממש לא מבלה הרבה ברכב. העבודה קרובה אינשעאליהו)

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אני מעדיף את היקום המקביל של קול המוסיקה.

זה נע בין "פשוט מוסיקה ברצף" לבין שידורים חוזרים של תסכיתים משנות ה-80 ומטה (עם הריייי"ש המגולגלת והעי"ן הגרונית, חווייה משעשעת) מדי פעם מוסיקה ערבית אסלית (אמיתי לגמרי) - ופינת ג'אז קבועה מדי לילה.

 

בלי קורונה ובלי ברברת.

 

שום תחנה לא מדגדגת אותם מבחינת מגוון. יש אפילו רוק ופופ מדי פעם...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קול הרמה, בשביל הנשמה.

או לשמוע את אליקו, אליקו אליקו ליקו ליקו. כאן אליקו מזמין אותכם לקרוז 7 ימים 8 לילות לקפריסין!!!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

אף אחד מכם לא שמע על ספוטיפיי?

נתקעו עם הטייפ קאטס. החוויה של הטרנזיסטור עושה להם

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 10 דקות, Potato כתב:

אף אחד מכם לא שמע על ספוטיפיי?

 

הנסיעה שלי אורכת 10-14 דקות לכיוון, אין לי BT מובנה ברכב, הנסיעה כל כך קצרה שאני לא רואה פואנטה בלרכוש מתאם BT+כל תחילת נסיעה לדאוג שהפלאפון התחבר, להפעיל ספוטיפיי וכו'. 

אולי אם הייתי נוסע חצי שעה+ לכל כיוון.

 

על הדרך, לא רוצה שהאלגוריתם ימליץ לי דברים שאולי אני אוהב. רוצה שמישהו יזרוק עלי משהו חדש לחלוטין.

פורסם

אין BT ב C4?

מה עם כבל אוקס?

חוץ מזה, פודקאסטים.

 

 

---------------------

 

אף אחד לא ראה בוראט?

העובדה שהם שמו שם את הנאום של פנס שבו הוא אומר שיש להם רק 15 מקרים ורק אחד מהם זה בשבועיים האחרונים, ושארה"ב מוכנה והסיכון לעם האמריקאי נמוך.... אחרי 220K מתים..... אללה איסטור.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

אף אחד מכם לא שמע על ספוטיפיי?

ספוטיפי זה ככ מעפן, יוטיוב מיוזיק שינה לי את החיים - ביטלתי את המנוי ומחקתי את הספוטיפי שבוע אחרי המעבר למוצר של דוד גוגל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...