Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, falou כתב:

אנחנו נגמור כמו שוודיה, עם בין 3-5 אלף מתים, ומשם באותה רמה שהם חיים איתה עכשיו, אולי קצת יותר טוב (אנחנו בלמנו יותר טוב בהתחלה, בהמשך זה מתאזן, אבל יש לנו אחוזי תמותה טובים יותר).

אחת התחזיות הכי סבירות לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעליל.

כל העולם המערבי הגיע לגל השני בערך באותו הזמן, ההבנה וההתקדמות בטיפולים היא לגמרי אחידה באופן גלובלי,

כך שכל ההבדל בשורה התחתונה הוא ״כמה מתו בהתחלה״ כשהמערב זילזל במזרח.

 

בשורה התחתונה, ימותו רק מועמדים מקבוצות הסיכון ומספר קטן של נספחים מקבוצות אחרות.

 

יש נמנע (טבח באנשי רפואה) ויש בלתי נמנע (האחוז העליון של האנשים בקבוצות הסיכון).

בעוד אי-אילו עשורים, אף אחד לא יזכור את הבלגן והכאוס הפוליטי (שאגב, משותף ללא מעט מדינות בעולם...) ויזכרו את מה שנמנע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

או שבעוד כמה עשורים חצי מהמדינות שאתה מכיר היום לא יהיו קיימות, כמו שחלק גדול מהן לא היו קיימות לפני כמה עשורים, או 200 שנה לכל היותר.

אין לי דעה מגובשת באמת אם מה שנוצר סביב הקורונה זו פניקה מוגזמת או לא. אני נוטה לחשוב שכן.

זה לא סותר את זה שההתנהלות סביבה והמשבר שכן נוצר מבליטים בעיות שונות בעולם.

במקרה שלנו, מדובר במרד, כן מרד מוצהר, של אוכלוסיה שלמה שבפשטות אומרת שחוקי המדינה לא מעניינים אותה.

מי שבוחר להאמין שדברים פשוט מסתדרים, שבעיות חברתיות כאן פשוט יפתרו מעצמן, ופתאום יום אחד לא נצטרך להתמודד עם מיעוט אתני שמוחרג ממדינת הלאום כאן, עם קבוצת דת עצומה שהיא כאילו חלק מהסיפור הלאומי, אבל מעשית לא רואה בחקיקה של המדינה משהו מחייב - בסדר. לגיטימי. 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הנטיה שלי היא לחשוב שהלחץ לא מוגזם, חלק מהפתרונות שניתנו היו שגויים או כושלים והחמירו את הנזק.

 

מכל מקום, אצלנו הוצפו הרבה מאד בעיות מעבר ליחסי המדינה עם החרדים - למשל התנהלות בתוך הדרג הפוליטי, היחסים בין הדרג המקצועי לדרג הפוליטי, התיחסות הציבור לחוק ולאכיפתו, ניהול כספי הציבור ועוד הרבה. וכמובן שאנחנו עוסקים בזה הרבה, כיוון שזה הבית שלנו. מי מאיתנו מבין מה הבעיות שצפו באיטליה או שוודיה או ניו זילנד? Out of sight, out of mind.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Transporter  אני לא אנטי חרדים ערבים 

כמו שאתה צריך לשבת בבידוד אז שגם הם אין דבר כזה אזרח סוג א או ב

 

וזה על הערבים n12 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q4/Article-faef71544ef5571027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_183261

 

ערבים 1.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 38 דקות, Transporter כתב:

זה נראה כאילו יש לך גירסא מיוחדת של YNET אנטי חרדים

 

זה הגירסה הרגילה של Ynet

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין בעיה עם קבוצות אוטונומיות שלא מקבלות את חוקי המדינה ולא משלמות מיסים. אבל שזה ישתקף גם לחוק בריאות ממלכתי, חוק חינוך וכו. כי יש הרבה אנשים שמצייתים וצריכים את מערכת הבריאות זמינה וזולה.
מוטי רביד אינו הבעיה , הוא הקורבן. מזל שבימנו כבר לא מקריבים קרבן אדם חי.






  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

זה נראה כאילו יש לך גירסא מיוחדת של YNET אנטי חרדים

טמקא זה "רק לא ביבי", אז אם השותפים של ביבי עושים בעיות הם ידאגו שתדע מזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

או שבעוד כמה עשורים חצי מהמדינות שאתה מכיר היום לא יהיו קיימות, כמו שחלק גדול מהן לא היו קיימות לפני כמה עשורים, או 200 שנה לכל היותר.

אין לי דעה מגובשת באמת אם מה שנוצר סביב הקורונה זו פניקה מוגזמת או לא. אני נוטה לחשוב שכן.

זה לא סותר את זה שההתנהלות סביבה והמשבר שכן נוצר מבליטים בעיות שונות בעולם.

במקרה שלנו, מדובר במרד, כן מרד מוצהר, של אוכלוסיה שלמה שבפשטות אומרת שחוקי המדינה לא מעניינים אותה.

מי שבוחר להאמין שדברים פשוט מסתדרים, שבעיות חברתיות כאן פשוט יפתרו מעצמן, ופתאום יום אחד לא נצטרך להתמודד עם מיעוט אתני שמוחרג ממדינת הלאום כאן, עם קבוצת דת עצומה שהיא כאילו חלק מהסיפור הלאומי, אבל מעשית לא רואה בחקיקה של המדינה משהו מחייב - בסדר. לגיטימי. 

הבעיה שזה לא רק המגזר החרדי .

המגזר הערבי בדיוק אותו דבר - רק שם גם המשטרה פוחדת לבצע אכיפה

זה בערך שליש מדינה

 

פורסם
לפני 13 דקות, Ragnar כתב:

לא מספיק שאנחנו בחל"ת ממרץ, עכשיו הקורונה גם משנה את כל פני הארגון שלנו

 

809432919_.png.fdbb19738f9bdef9628945998d32ef4b.png

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3865635,00.html

 

אני לא רואה מצב שהממונה על ההגבלים יאשר את זה, אבל נחיה ונראה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 דקות, falou כתב:

 

אני לא רואה מצב שהממונה על ההגבלים יאשר את זה, אבל נחיה ונראה.

אני גם חושב כך... זאת תהיה מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...