Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, Transporter כתב:

עדיין הטעם של סטייק רגיל שלא קוראים לו ברקוביץ לא מתקרב לטעם הזה, לא ברכות ולא בשום פרמטר

והאמת שגם לא במראה ובשיוש

ובמחיר, זה הכי חשוב. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

יאללה, מפגש פורום בשינג'וקו אחרי הסגר?

 

הידה או קאגושימה אם כבר. מתנדב לקחת את המעוניינים לכמה מקומות שיגרמו להם לשכוח את המותג של קובה ביף.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

ובמחיר, זה הכי חשוב. 

 

 

אפשר למצוא לא כשרים במחיר דומה אבל קשה

וקצבים שמביאים את זה נותנים את זה ללקוחות הגדולים שלהם

ולא תמיד יש להם אז צריך לרדוף אחריהם ואז הם מעלים מחיר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תראה, יש פח פשוט, פח פרימיום, פח אולטרה פרימיום וזהב בצורה של פח.

ויש גם אייל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מניח שהוא הכי טוב כי הוא מספק לטרנספורטר הכי הרבה פרנסה. בעצם, אני מתקשה למצוא הסבר אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא יודע לשיר נו. כמו שגם עומר אדם יודע לשיר. גם אם שניהם זה זמרים שגורמים לי להעביר תחנה, טעם שונה לא מעיד על כישרון או העדר כישרון.

 

וחוץ מזה, אנחנו בישראל. אז אוכלים סטייק ברקוביץ במקום ואגיו, גרים בתל אביב במקום מיאמי, מצביעים לביבי במקום לטראמפ, ושומעים אייל גולן במקום קנייה ווסט.

ככה זה בארץ.

 

 

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

 

וחוץ מזה, אנחנו בישראל. אז אוכלים סטייק ברקוביץ במקום ואגיו, גרים בתל אביב במקום מיאמי, מצביעים לביבי במקום לטראמפ, ושומעים אייל גולן במקום קנייה ווסט.

זה מה שקורה כשלא רוצים להרחיב אופקים 🤷‍♂️

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

החיים שהתהפכו סקר ערוץ 12 היה אתמול 

 

הנתון המעניין זה  מהסקר עלה שלחתונות אנחנו ממש לא מתגעגעים (3%).

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q4/Article-ddb3dfd74a75571027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

החיים.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 52 דקות, יבגניפ כתב:

שומעים אייל גולן במקום קנייה ווסט.

 

 

 

מי זה "שומעים"? 

לא יודע מה איתך אבל אצלי ובקרבתי לא שומעים את המיץ זבל הזה.

גם ברדיו שלי (88) לא משמיעים את השיט הזה אז אני לא נאלץ להעביר תחנה.

 

×
×
  • תוכן חדש...