Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתברר שרוב הכסף שמגיע מי האוצר  לישיבות כוללים וחולי 

זה המותות   ותיהיה בעיה לשלול מהם כסף 

 

IMG_20201018_200402870.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 8 שעות, Blaz00r כתב:

חחח פיפי. לקרוא את התגובות שלך במהלך הסגר על חוסר אכיפה וכמה כולם לא בסדר ולהיקרע מצחוק.

 

אני לא מפר הנחיות

זה בדיוק כמו שתתקשר למקדונלדס ותזמין 50 המבורגרים

והמנהל סניף יצטרך לשאול אותך "רגע איך אתה מזמין 50 ? אסור לך להיות עם 50 איש כרגע"

 

אז לא

זה לא עניינו מי אתה, כמה אנשים סביבך, אם אתה מארח או שאתה רעב ובא לך לאכול 50 מנות

הזמנת ממנו 50 המבורגרים ? שילמת? הוא מכין ושם נגמר הסיפור

 

לא תפקיד שלי  ולא שלו לחנך לקוחות.

וברור שיש לנו זכות להגיד שצריך לסגור בתי ספר של סמרטוטים שפותחים נגד ההנחיות

פורסם

שלח מחר תלונה לכל בעלי העסקים שמזמינים מהם כמויות של בשר, מגשי אירוח ולזוגות מבוגרים שגרים לבד ועושים קניות באלפי שקלים לסופש כשאסור לילדים שלהם לבקר אותם

כל העסקים שמוכרים להם הם בעצם עבריינים שנותנים יד להפרה של ההנחיות

 

פורסם (נערך)

טרנספורטר - בסגר הראשון סיפרת על פני עשרות הודעות שאתה מארח חברים ו"נזהר", ואפילו פתחת שרשור ייעודי על הבשרים שאתה מכין לצורך זה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

שלח מחר תלונה לכל בעלי העסקים שמזמינים מהם כמויות של בשר, מגשי אירוח ולזוגות מבוגרים שגרים לבד ועושים קניות באלפי שקלים לסופש כשאסור לילדים שלהם לבקר אותם

כל העסקים שמוכרים להם הם בעצם עבריינים שנותנים יד להפרה של ההנחיות

 

מה אני אגיד לך, "מגש אירוח" או "מגש מסיבה" זה התיאור הכי אוברייטד שיש. אצל 90% מהמסעדות זה בגודל של ארוחה זוגית.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

טרנספורטר - בסגר הראשון סיפרת על פני עשרות הודעות שאתה מארח חברים ו"נזהר", ואפילו פתחת שרשור ייעודי על הבשרים שאתה מכין לצורך זה.

בשביל מה אתה מפריע פה עם עובדות?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, SlowRide כתב:

מה אני אגיד לך, "מגש אירוח" או "מגש מסיבה" זה התיאור הכי אוברייטד שיש. אצל 90% מהמסעדות זה בגודל של ארוחה זוגית.

 

אני לא מכיר זוג שמזמין מגש מסיבה ב 500-700 שקל

ולא מכיר משפחה עם 5 אנשים שמזמינה 30 המבורגרים

וגם לא זוג מבוגר שעושה שישי שבת לבד ומזמין 20 שישיות בירה ו 20 שישיות קולה

וגם אין סיבה שזוג או משפחה יזמינו 10 מגשי פיצה.

 

לפני 4 שעות, sperial כתב:

טרנספורטר - בסגר הראשון סיפרת על פני עשרות הודעות שאתה מארח חברים ו"נזהר", ואפילו פתחת שרשור ייעודי על הבשרים שאתה מכין לצורך זה.

 

גם בסגר הראשון וגם באחרון אירחתי חברים ששומרים על ההנחיות 

ואני בטוח שרוב מי שנמצא כאן עבר את ה 1ק"מ והיה עבריין

אנחנו מדברים על עסקים וזה לא קשור לעסקים שלי בשום צורה.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 13 שעות, DareDevil כתב:

*לא בשימוש לקורונה, זו כוונתי מצטער שחכתי לרשום

 

כן, ואני מניח שישמרו אחוז כלשהו מהמכונות הנשמה שכן שמו ידיים עליהן, נניח ימכרו 90% וישמרו 10%, זה יוצא לדעתי איזה 400 מכונות הנשמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 32 דקות, Transporter כתב:

גם בסגר הראשון וגם באחרון אירחתי חברים ששומרים על ההנחיות 

ואני בטוח שרוב מי שנמצא כאן עבר את ה 1ק"מ והיה עבריין

אנחנו מדברים על עסקים וזה לא קשור לעסקים שלי בשום צורה.

 

הנקודה שלו היא שעצם המפגש עם חברים הוא לעבור על ההנחיות.

כולם עשו את זה.

אני לא מכיר בן אדם ששורד חודש נעול בבית בלי לראות אף אחד,אתה ממש לא "עבריין" ולא היחיד שעשה את זה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

משינויי הקורונה לטווח הארוך - חברה שבתפיסתה הייתה "חצי ביטחונית" ואיפשרה (כתלות במנהל) בערך יום עבודה בחודש מהבית, בפוסט קורונה תאפשר לפחות יומיים עבודה בשבוע מהבית, מנהל שלא רוצה לאפשר את זה צריך נימוק ואישור מגבוה לנימוק.

 

אה ואני עדיין עובד מהבית, אבל מאפשרים עכשיו לעד 30% מהעובדים לחזור למשרד (מי שרוצה, מסתבר שיש שרוצים, לא יודע למה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמובן שיש יתרונות לעבודה מהבית אבל מה לגבי החסרונות?

הוצאות גדולות יותר של חשמל, מים, מזון שנופלות על העובד (אולי יש חברות שמסבסדות חלק מהעלויות)

ובעצם ההוצאה הכי גדולה של עבודה מהבית במידה והיא הופכת לקבועה, נדל"ן - חדר נוסף שמיועד להיות חדר עבודה, ז"א ארנונה גבוהה יותר, שכ"ד גבוהה יותר (או קניית דירה גדולה יותר).

בקיצור לא הכל ורוד בעבודה מהבית... (וכמובן שהצגתי רק את החסרונות שקפצו לי בשליפה מהירה ולא את היתרונות... לצורך ההמחשה)

×
×
  • תוכן חדש...