Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אני מאמין שהוא ידע שיגרום להדבקה, רק שבעיניו החתונה של הנכד הייתה שווה יותר מההדבקה. או במילים אחרות יותר חשובה.

 

הקו המאוד דבילי שמנחה אותם הוא "אלוהים יעזור".

אני לא יודע איך אפשר להיות כאלה חסרי מוח ולחשוב שיש משהו שיכול למנוע ממך להדבק באירוע המוני באוכלוסיה שגם ככה "מוכת" קורונה ביחס לאוכלוסיות אחרות.

כשאתה הולך נגד הסטטיסטיקה לרוב תפסיד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

לא

בעיניו להיות שונה ולהראות שמותר לו מה שאסור לכל השאר זה יותר חשוב

 

Just now, Potato כתב:

הקו המאוד דבילי שמנחה אותם הוא "אלוהים יעזור".

אני לא יודע איך אפשר להיות כאלה חסרי מוח ולחשוב שיש משהו שיכול למנוע ממך להדבק באירוע המוני באוכלוסיה שגם ככה "מוכת" קורונה ביחס לאוכלוסיות אחרות.

כשאתה הולך נגד הסטטיסטיקה לרוב תפסיד.

 

לדעתי אתם לא בכיוון, אבל זה מהיכרות עם זרמים אחרים אצל החרדים האשכנזים ולאו דווקא עם הזרם הזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הוא רצה להיות מרטיר, והפך לכזה. כל הכבוד לו.

רק למה הוא צריך לבוא לבית חולים ציבורי? זו הבעיה. למה אני צריך לממן את המטמטום הזה? 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

 

לדעתי אתם לא בכיוון, אבל זה מהיכרות עם זרמים אחרים אצל החרדים האשכנזים ולאו דווקא עם הזרם הזה.

 

שלא תטעה

אני מכיר המון חרדים שהולכים לפי ההנחיות ושומרים על עצמם ומכבדים שוטרים חיילים נשים והכל

אף אחד לא מכליל כאן שום דבר

יש כל מיני זרמים ויש משוגעים ואנשים שמחפשים כל הזמן להיות קיצוניים ולעשות פרובוקציות

אלה שעשו את החתונה זה בדיוק אלה שעושים את הפרובוקציות כל הזמן

לא כולם כאלה

הרוב לא כאלה

פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

הוא רצה להיות מרטיר, והפך לכזה. כל הכבוד לו.

רק למה הוא צריך לבוא לבית חולים ציבורי? זו הבעיה. למה אני צריך לממן את המטמטום הזה? 

 

כמו שאתה צריך לממן את זה לזקנים שאומרים להם מליון פעם לא להפגש עם הנכדים ונפגשים ונדבקים

 

ד"א שים לב שכבר הפסיקו להגיד את זה

רק מראה לנו כמה אכפת למדינה מהאזרחים, מהסגר ובכלל מכל מה שאנשים כאן עוברים

פורסם

צריך לוגיקה מעוותת במיוחד כדי לחשוב שאדמור זקן רוצה להיות מרטיר. אולי זה בהשפעת הקשבה לאימאמים זקנים, שם המנהג הזה נפוץ.

 

@Transporter

כאמור לא מכיר את הזרם הספציפי הזה, אם כבר אז אני הכללתי ולא אתה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הסיפור עם האדמו"ר זה פייק, הוא לא מאושפז לא בהדסה ולא בשום מקום אחר...

 

אני חושב שהוא טועה בגישה שלו לקורונה,

אבל בכל מקרה הגישה שלו היא לא עצימת עיניים ה' ישמור וכו', ממש לא.

הוא טוען שהנזקים הנפשיים של הבידוד, התרחקות חברתית,

ובנוסף הנזקים הכלכליים הישירים, וההשפעה הנפשית שלהם -

לא שווה את זה.

יולי אדלשטיין היה אצלו לפני חודש

הוא אמר לו שהגרמנים הרגו 6 מליון והשאירו 6000 חולי נפש,

אתם עושים שימותו רק 6000, אבל אתם תשאירו 6 מליון חולי נפש.

כאמור זה לא הגישה של רוב הציבור החרדי אבל אם אתם רוצים לתקוף אותו 

לפחות שתדעו על מה.

 

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

 

אני מסכים עם הגישה שלו, אני חושב שצריך לפתוח את הכל, ואני גם מתפרנס מהפקות של 10,000 ו 30,000 איש

אבל כרגע מספיק לי שיאשרו חתונות של 500 איש והפקות ל 1000 איש

לא צריך להגזים

גם לי לא בא להדחס בין 30,000 איש כרגע

גם בלי קורונה זה לא כיף. בהרבה הפקות גדולות מאוד אני מביא קורקינט ומקיף את המקום במקום לחתוך דרך הקהל

הוא יכל לעשות חתונה ל 500-1000 איש  בלי לחפש לעשות דווקא ולהגזים

אבל היה חשוב לו לעשות משהו קיצוני

ורק במדינה המושחתת הזאת אף אחד לא ניסה לעצור את זה

 

פורסם
לפני 14 דקות, איצי בר כתב:

הוא טוען שהנזקים הנפשיים של הבידוד, התרחקות חברתית, ובנוסף הנזקים הכלכליים וההשפעה הנפשית שלהם - לא שווה את זה.

(לא תגובה נגדך)

חלק די גדול מהמגיבים כאן בשרשור, כולל אותי, חושבים ככה.

לרובינו יש אמצע בין 0 ל-100. אבל האדמור כנראה חכם מדי וטוב מדי בשביל זה. בכל זאת, אדמור.

 

אה וזה מביך לקרוא שאדלשטיין הלך אליו. 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 53 דקות, איצי בר כתב:

הסיפור עם האדמו"ר זה פייק, הוא לא מאושפז לא בהדסה ולא בשום מקום אחר...

 

אני חושב שהוא טועה בגישה שלו לקורונה,

אבל בכל מקרה הגישה שלו היא לא עצימת עיניים ה' ישמור וכו', ממש לא.

הוא טוען שהנזקים הנפשיים של הבידוד, התרחקות חברתית,

ובנוסף הנזקים הכלכליים הישירים, וההשפעה הנפשית שלהם -

לא שווה את זה.

יולי אדלשטיין היה אצלו לפני חודש

הוא אמר לו שהגרמנים הרגו 6 מליון והשאירו 6000 חולי נפש,

אתם עושים שימותו רק 6000, אבל אתם תשאירו 6 מליון חולי נפש.

כאמור זה לא הגישה של רוב הציבור החרדי אבל אם אתם רוצים לתקוף אותו 

לפחות שתדעו על מה.

 

 

גם אני לא מסכים ש110 זה המהירות המקסימלית בכביש החוף 140 בנהיגה בטוחה זה סביר.

אני לא מסכים עם כל החוקים -ואם אני נוסע 140 אני יקבל דו"ח ואני אמשיך להשתין על החוק, יהיו השלכות.

יש חוק. החוק במדינה הוא שלא עושים אירועים של עשרות אלפים.

 

וזה בדיוק העניין - החוק אומר X אם אתה לא מסכים, זכותך, אתה זה לא אומר שאתה עושה מה שאתה רוצה.

יש פה משהו שלא קורה באף מקום בעולם, משומה, יש חלקים שלמים באוכלוסיה ששמים זין על החוק משתינים מהמקפצה, וכלום.

 

במדינה נורמאלית, היו מפזרים שם את ההתקהלות בדרכים נעימות יותר נעימות פחות. ובסיום עושים דין וחשבון עם המארגנים באופן אישי.

במדינה פחות נורמאלית היו השלכות קצת פחות נעימות כלפי אותם מארגנים.

 

פה, יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת לשעבר הולך ללקק לו.

 

לא יודע אם זה פייק או לא, אבל זה לא משנה, לי לא באמת אכפת.

הדבר היחיד שאני מצטער עליו זה שגם אם זה נכון או לא נכון, בסוף היום דבר אחד בטוח את החשבון - אני יקבל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תהיו מוכנים, כי בימים הקרובים הקורונה תזוז הצידה גם אם יהיו פה 5000 נדבקים ביום.
המלך הצליח להשיג שלום עם איחוד האימרויות, כשהמצב הפוליטי שלו בקנטים, לכן נשמע כל השבוע הקרוב רק על ההסכם.

פורסם

דייי דיי עם הפיסת ביניינים האלה במדבר.

מזיינים את המוח כמה מסעדות וחופים יש שם, ואפשר לעשות צניחה חופשית או לטייל בקניון. אממה - קורונה. או שהיא עוד לא הגיע לאיחוד האמירויות? 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

(לא תגובה נגדך)

חלק די גדול מהמגיבים כאן בשרשור, כולל אותי, חושבים ככה.

לרובינו יש אמצע בין 0 ל-100. אבל האדמור כנראה חכם מדי וטוב מדי בשביל זה. בכל זאת, אדמור.

 

אה וזה מביך לקרוא שאדלשטיין הלך אליו. 

 

 

 

 

למה מביך שהלך אליו? יש אנשים שמאמינים בזה

ולמה לזלזל בגישה שלו? הוא אומר מה שהרבה אנשים כאן אמרו. לכל ההגבלות האלה יש השלכות הרבה יותר גרועות מההשלכות של המחלה עצמה.

זאת לא סיבה לעשות דווקא אירוע של 20,000 

אפשר לעשות גם 1000, לא חייב לחפש לעשות משהו קיצוני במיוחד

אבל הגישה שלו לא רחוקה ממה שהרבה כאן כותבים

לפני 3 שעות, asafasraf כתב:

תהיו מוכנים, כי בימים הקרובים הקורונה תזוז הצידה גם אם יהיו פה 5000 נדבקים ביום.
המלך הצליח להשיג שלום עם איחוד האימרויות, כשהמצב הפוליטי שלו בקנטים, לכן נשמע כל השבוע הקרוב רק על ההסכם.

 

ברקו הקדים אותי ואמר

גניבת דעת

ה"שלום" הזה לא מעניין אף אחד

הוא מעניין רק את הטמבלים שלא מבינים בכלל מה ה"שלום" הזה אומר, שבעצם ה"שלום" הזה קיים כבר שנים

אותם אנשים שהיו מקבלים טילים ואומרים "ביבי לא קשור לזה"

אותם אנשים שרואים את העסק של אבא שלהם פושט רגל ואומרים "מה אתם רוצים מביבי"

הם מחר יקומו בבוקר ויגידו "הוא עשה שלום עם הערבים"

כי הם טמבלים

לצערי אני מכיר כמה כאלה ומנסה להסביר להם אבל אין עם מי לדבר

עליהם זה ישפיע. לא על האנשים הנורמלים

×
×
  • תוכן חדש...