Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, malcishua כתב:

אם היו נתונים מי נדבר איפה לא היית צריך שום מודל כדי להעריך איפה נדבקו יותר.

 

אם היו נתונים זה לא אומר שהייתה סטטיסטיקה, בטח לא כשאתה מדבר על משרד ממשלתי.

תשאל את המשרד לבטחון פנים ואת המשטרה (סירבו לתת פילוח של פשעים למרות שיש את המידע, אך אין את הסטטיסטיקה).

 

לפני 4 דקות, malcishua כתב:

בקיצור, נסכים שלא להסכים.

 

מסכים 😂

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

עם כל הכבוד לאריק איינשטיין

אין זמר במדינה הזאת שכבר 3 עשורים הוא זמר השנה

ועד היום האחרון שלו וגם אחריו ישמעו להיטים שלו משנות ה 90

אתה יכול לא לאהוב אותו וזה  זכותך, את הכוח שלו רואים במכירות כרטיסים

בדיוק בימים האלה הוא היה אמור למלא את בלומפילד


תשמע. אריק לא יצא יותר מדי מהבית שלו איזה 30 שנה. הוא הפסיק להופיע מסיבותיו שלו. לא יודע מה היה קורה אם הוא היה מחליט להופיע פתאום, כנראה שהוא היה ממלא את המרקנה. כן אני יודע שזה בברזיל היו מוציאים מטוסים.

 

עכשיו אני לא בא להתווכח על עניין הכשרון, מי פרפורמר יותר טוב או מי תרם יותר לצוות שלו, אני מדבר על קונצנזוס. מבחינת קונצנזוס סביב איל גולן אין קונצנזוס ולא יהיה לעולם. היה סביבו קונצנזוס אדיר!, מכיר אנשים שלא מסוגלים לשמוע מוזיקה מזרחית והיו שמים אותו באוטו, בבית בשישי בבוקר וכו, אבל הוא הרס אותו במו ידיו (או איבר אחר). פה הוא נופל. 

 

סביב אריק איינשטיין יש קונצנזוס רחב, הייתי אומר מוחלט. 

זה הכל.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כתבה מעניינת ממשתף בשלב 3 של הניסוי של אוקספורד. למי שיש כמה דקות, מאוד ממליץ לקרוא. כתוב טוב ומעניין.

 

https://www.bbc.com/future/article/20200721-coronavirus-vaccine-trial-what-its-like-to-participate

לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

סביב אריק איינשטיין יש קונצנזוס רחב, הייתי אומר מוחלט. 

זה הכל.

 

בוא נגיד ככה - מזלו של איינשטיין שהוא וכל חבורת לול פעלו בשנות ה-70 ולא 30-40 שנה מאוחר יותר, כי הם כולם היו מועלים על המוקד...

פורסם

בסדר. גם את זפלין כנראה היו מכניסים למאסר ממושך (שאל את ג׳ימי פייג׳ מה דעתו).

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

גרישה זה קצת ארוך, אם כבר קראת תביא איזה אמ;לק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עכשיו קיצרת יותר מדי 😂

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

גרישה זה קצת ארוך, אם כבר קראת תביא איזה אמ;לק

 

זאת הרעה החולה של האנושות היום. אמ;לק. פשוט ביטוי מזעזע.

 

בגדול, מתנדב מספר על החוויה שלו, הסיכונים, החששות, התחושות שהוא עבר. העובדה שגם הרופאים שמזריקים את החיסון לא יודעים אם מדובר בחיסון עצמו או בחיסון בקרה - משתמשים בחיסון בקרה קיים אמיתי כדי שהמשתמשים יחוו השפעות כלליות של חיסונים, מה שגם מצג אחד מונע ביאס והבנה האם מדובר בחיסון או בפלסבו וגם כדי לבדוק השפעות בריאותיות בהשוואה לחיסון מאושר ולראות האם יש או אין תגובות בעייתיות כלפיו. בהחלט מציע לקרוא.

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עכשיו קיצרת יותר מדי 😂

 

 

זה היה בתגובה לפארקש

פורסם
לפני 2 דקות, garicho כתב:

זאת הרעה החולה של האנושות היום. אמ;לק. פשוט ביטוי מזעזע.

 

בגדול, מתנדב מספר על החוויה שלו, הסיכונים, החששות, התחושות שהוא עבר. העובדה שגם הרופאים שמזריקים את החיסון לא יודעים אם מדובר בחיסון עצמו או בחיסון בקרה - משתמשים בחיסון בקרה קיים אמיתי כדי שהמשתמשים יחוו השפעות כלליות של חיסונים, מה שגם מצג אחד מונע ביאס והבנה האם מדובר בחיסון או בפלסבו וגם כדי לבדוק השפעות בריאותיות בהשוואה לחיסון מאושר ולראות האם יש או אין תגובות בעייתיות כלפיו. בהחלט מציע לקרוא.

 

זה 2550 מילים, ליום חמישי בשעת עבודה.

אין לי מספיק פרוייקטים בסולושן כדי להריץ קימפול לקרוא כזה מאמר ארוך.

 

זה לגמרי מתאים ל"אמ" מתוך "אמ;לק"

 

זה שהרופאים שמזריקים (לא אחיות?) את החיסון לא יודעים אם זה החיסון או לא זה דרישה בגלל סמיות כפולה (Double Blind). זה לא שונה מכל חיסון או אפילו מחקר אחר שבו נדרשת סמיות כפולה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ואיכשהו, השלמנו מעגל.

https://www.ynet.co.il/article/Hk00hwyDeP

 

(הכותב לא מביע שום דעה בנושא אלא רק מציג את הנתונים לכאורה בשטח. "לכאורה" כי אלו טמקא.)

לא מביע שום דעה, אבל רושם נתונים של אחוזי המצביעים למפלגה כזאת או אחרת במוקדי התחלואה ( עדיין לא ראיתי מישהו שקושר התפשטות קורונה למפלגות ).

 

אין הפתעות - עדיין ביותר מדי בתי הכנסת, במקום להתפלל בחוץ מה שהרוב עושים, נדחסים פנימה יותר מדי אנשים יחסית למרחב, נמצאים יחד פרק זמן ממושך והולכים הביתה למשפחות גדולות. הטענות של חלקם לא ניתנות להבנה הגיונית או לגישור ( שמעתי רק אתמול מישהו אומר שזה מבחן "מלמעלה", המטרה היא לא להכנע ולא לעזוב בתי כנסת - לך תתווכח עם אחד כזה, עד שהרב שלו לא יחליט שאין מבחן כזה, לא תמנע ממנו להפר הנחיות ).

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

בתי ספר של הקיץ ימשיכו לפעול 

 

מה עם האוניבריסטה של החיים?

 

בנימה רצינית, יהיה מעניין לראות מה יביא איתו גמזו. מאיכילוב שדרו משהו מאוד שונה מהלחץ הרשמי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:


תשמע. אריק לא יצא יותר מדי מהבית שלו איזה 30 שנה. הוא הפסיק להופיע מסיבותיו שלו. לא יודע מה היה קורה אם הוא היה מחליט להופיע פתאום, כנראה שהוא היה ממלא את המרקנה. כן אני יודע שזה בברזיל היו מוציאים מטוסים.

 

עכשיו אני לא בא להתווכח על עניין הכשרון, מי פרפורמר יותר טוב או מי תרם יותר לצוות שלו, אני מדבר על קונצנזוס. מבחינת קונצנזוס סביב איל גולן אין קונצנזוס ולא יהיה לעולם. היה סביבו קונצנזוס אדיר!, מכיר אנשים שלא מסוגלים לשמוע מוזיקה מזרחית והיו שמים אותו באוטו, בבית בשישי בבוקר וכו, אבל הוא הרס אותו במו ידיו (או איבר אחר). פה הוא נופל. 

 

סביב אריק איינשטיין יש קונצנזוס רחב, הייתי אומר מוחלט. 

זה הכל.

 

אני שומע את השירים שלו,לא רואה סרטונים שלו מתעלס עם קטינות,למה זה אמור לעניין אותי?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

הוא הפסיק להופיע מסיבותיו שלו.

אריק אינשטיין היה קצר רואי ברמה שהגבילה אותו מאוד והפכה את ההופעה עבורו לעניין בעייתי, מביך, מוגבל.

 

לפני 23 דקות, halperin96 כתב:

אני שומע את השירים שלו,לא רואה סרטונים שלו מתעלס עם קטינות,למה זה אמור לעניין אותי?

 

הרבה מדברים על עניין הפרדת האדם מהכישרון. יש לא מעט זמרים שכאנשים פרטיים מחוץ לבמה הם מאוד קשים לבליעה, הם פשוט נמאסים ויורד מהם גם בפן המוזיקלי. אריאל זילבר עולה לי ראשון.

לפעמים קשה לוותר להם אבל אני יכול להתחבר לדעה שזה פשוט לא מעניין.

עם אריאל זילבר יותר קל לי (והדעות שלו מזעזעות), עם אייל גולן פחות (אני גם לא סובל את המוזיקה שלו).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...