Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתם את הסיפור הזה?

רופאים מצרפת בדקו מחדש בדיקות דם של חולים מדצמבר וחולה שהגיע לבית חולים ב 27 בדצמבר היה חולה קורונה.

לפי סין הרשמית עוד לא היה וירוס כזה אז.

לפי מתנגדי המשטר החולה הראשון היה ב 17 בנובמבר.

לפי ארגון הבריאות העולמי ב 14 בינואר הקורונה לא מדבקת

https://m.ynet.co.il/Articles/5725587

אייל

פורסם

טוב, אני מדבר שטויות.

אין מסעדות שמרוויחות ממשלוחים, זה או שזה דוכן שאין לו הוצאות שחי ממשלוחים, או שהמסעדה מפסידה.

👍

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

 

המשרדים הגדולים מתפרנסים בעיקר מדוחות כספיים לחברות בורסאיות ושירותים נלווים בתחום המס והפיננסים. נכון לעכשיו העבודה נשארה אותה עבודה עדיין צריך להגיש דוחות לבורסה ולמס הכנסה. לכן או שיש כאן ניצול ציני של המצב מצד הנהלת הפירמה לחתוך 15% בשכר של העובדים כי השוק הפך משוק של עובדים לשוק של מעסיקים בין לילה או שהם מתכוננים לפשיטת רגל של לקוחות רבים שלהם.

 

אגב, לא יפתיע אותי לגלות שהם סתם ניצלו את המצב לחתוך בשכר. פירמת EY זרקה את כל העובדים שלה לחל"ת בסוף מרץ ממש אחרי שנגמר הלחץ של הדוחות הכספיים. צירוף מקרים? 

=========

 

EY קפצה על הגל, אם נתונים לך , לא תיקח?  הייתה להם אפשרות להוריד את הוצאות השכר ולשלוח את העובדים לחופשת פסח ארוכה, אז הם קפצו על זה.

אני מעריך שרוב העובדים למרות שהיו בחל"ת, ענו ללקוחות , התעדכנו, ודברים חשובים העבירו לאחד מכל צוות שכן הגיע, ככה אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה.

 

ונסיים בבדיחה  שמתאימה גם לרו"ח וגם לעו"ד.

רו"ח עולה לשמים , מגיע לעמדת הקבלה, המלאך שמסתכל עליו ולעל הטפסים ומשהו לא מסתדר לו,

בסוף הוא שואל.. אתה בטוח שאתה הוא XXX, לפי הטפסים רשום לי שאתה בן 89 , בפועל אתה נראה פחות מ 45 ? 

איך אתה מסביר את זה? 

חושב קצת הרו"ח ועונה, "בטח חישבת את גילי לפני שעות לקוח שאני מחייב" 

 

ציטוט

מענק פעימה שנייה ושלישית עלה לאוויר באתר של מס הכנסה 

 

המודל עלה, אבל האתר קרס, אני אמתין לערב או למחר בבוקר.

הכסף לא יגמר להם.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, LotusElise כתב:

ראיתם את הסיפור הזה?

רופאים מצרפת בדקו מחדש בדיקות דם של חולים מדצמבר וחולה שהגיע לבית חולים ב 27 בדצמבר היה חולה קורונה.

לפי סין הרשמית עוד לא היה וירוס כזה אז.

לפי מתנגדי המשטר החולה הראשון היה ב 17 בנובמבר.

לפי ארגון הבריאות העולמי ב 14 בינואר הקורונה לא מדבקת

https://m.ynet.co.il/Articles/5725587

 

שמעתי על זה לא יודע מה אפשר להסיק מכך למעט העובדה שהסינים טייחו את ההתפרצות כבר מנובמבר. 

 

 Wuhan זה Business Hub מלא באנשי עסקים מערביים לכן אם הוירוס היה באוויר הגיוני שהביאו אותו לצרפת בנובמבר - דצמבר. 

 

מצד שני אולי הוירוס פחות קטלני ממה שאנחנו חושבים? לא יודע.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

כימגאי שמע כבר זרקת כמעט את כל הז'יטונים שלך פה ב"אול אין" על קץ העולם כפי שאנחנו מכירים אותו.
אני ממליץ לך להשאיר איזה כמה בצד, למקרה שבאורח פלא התגלה שהתגובה הייתה מוגזמת ומיותרת.

הדרום קוראנים הוכיחו את זה כבר כנראה, אבל לא כולם הם יחידי סגולה כמוהם נכון?
השוודים תכף יוכיחו למי שעוד היה ספק.

 

בישראל אנחנו מדברים על כמה מתים שחסכו? 2000-3000 (יש כאלה שגם אומרים 1000)? זה לא היה שווה את המחיר ומוכיח שיש פה הרבה יותר יחסי ציבור ופאניקה מאשר איום אמיתי. 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

LOL

 

נו, מה השוודים הוכיחו? ספר לי אני מת לדעת. 

 

עשיתי חיפוש בשבילך

 

טוב, נו, נידבו איזה 3,000 - 4,000 בני אדם לפחות לניסוי האפידמיולוגי שהם ערכו. אתה מודע לכך שהמגפה עדיין לא הסתיימה, כן? רק מוודא שאנחנו על אותו עמוד. 

 

https://www.cnbc.com/2020/04/30/coronavirus-sweden-economy-to-contract-as-severely-as-the-rest-of-europe.html

 

image.png.127aceef2936267e5b2bda28104eb743.png

 

 

 

 

לפני 6 דקות, farkash7 כתב:

כימגאי שמע כבר זרקת כמעט את כל הז'יטונים שלך פה ב"אול אין" על קץ העולם כפי שאנחנו מכירים אותו.

 

העולם שאנחנו מכירים הסתיים פשוט אנחנו עוד לא מודעים להשלכות הארוכות טווח של המגפה. לא שמח מזה בכלל רק מציין שלא תחשוב אחרת. הנה Airbnb מפטרים 25% מהעובדים שלהם. אתה יודע איזה פצצות אטום זו לשווקי נדל"ן ברחבי כל העולם? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

שאין קפיצה משמעותית בתמותה אם אתה לא סוגר את האוכלוסיה שלך? ואני לא חושב שהם "הוכיחו" משהו, אין קשר בין סגר למספר המתים, יש דוגמאות שלמדינות שתחת סגר לא נפגעו בכלל או בקושי הרגישו (אוסטריה, פורטוגל, דנמרק נורבגיה ופינלנד, ארה"ב מחוץ לNY), יש מדינות עם 400-500 מתים למליון עם סגר (איטליה, בלגיה, ספרד, צרפת ובריטניה, NY, דטרויט ושיקאגו), יש מדינות שלא נכנסו לסגר ולא ראו אסונות (טאייואן, שבדיה), יש מדינות שניסו לא לסגור וחטפו (טורקיה, רוסיה).

אין אחידות, ואי אפשר להסיק מסקנות, אבל שבדיה עם המספרים של היום, אי אפשר לטעון אי-הצלחה, הוירוס הוא נתון, הם הצליחו להתמודד איתו, בדרך לחסינות עדר, בלי נזק גול מדי.

 

פורסם
לפני 11 שעות, Transporter כתב:

צריך להסגר על מספר קבוע

23 38 43 נראה קצת לא קבוע

אבל אם יגידו שרובם מבית שמש ירושלים והישוב הבדואי ההוא זה יותר מרגיע

 

אני מציע דבר כזה, כל מעבדה תקבל הקצאה, ככה שסך ההקצאות לכל המעבדות יהיה 30, ברגע שהמעבדה מגיעה לכמות בדיקות חיוביות של חולים חדשים כמו מספר ההקצאה שלה, שיפסיקו לבדוק.

ככה כל יום יהיה לנו עד 30 חולים חדשים.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אין שום בעיה לעשות בר מצווה בבין המצרים, אין שום בעיה לעשות חינות וגם חתונות לאנשים שמתחתנים בלי רב.

להזכירך אולמות אירועים מחתנים גם גייז, לסביות וגם גויים

 

אין בעיה הלכתית עם חלק מהדברים, אבל אם תעשה אירוע בעייתי יש 2 אופציות:

1. לא תגיד למשגיח שיש אירוע והוא יגלה בדרך אחרת ואז הוא יכול לשלול את התעודת כשרות

2. תגיד למשגיח שיש אירוע, ובגלל הבעייתיות הוא יכול לשלול לך את התעודת כשרות

 

וכמובן שכל זה תלוי במשגיח הספציפי ובמחלקת הכשרות הספציפית שאליה האולם משתייך.

 

ציטוט

יש הוצאות אם אתה לא פותח דלת, הן הרבה יותר קטנות מאם אתה כן פותח (חשמל, מים, מזגנים, עובדים כלליים במקום, צוותי ניקיון, מארחת, מנהלים, מלצרים, משרד, נציגי משפחה, טבחים ועוד)

 

שוב, אתה לא מבין בכלל את הכוונה ובגלל זה אתה כותב פול גז בניוטרל.

אני מציע בשיא הרצינות שתעשה איזשהו קורס בסיסי בכלכלה או מנהל עסקים.

זה מביך לנסות להסביר לבעל חברה שאפשר להגיע לרווח ע"י הגדלת הכנסות או הקטנת הוצאות.

 

ציטוט

מלצרים בוודאי שמקבלים כסף באולמות. אולם זה לא מסעדה שאומר למלצרים לכו  תעבדו על טיפים בלבד.

מלצרים ברוב האולמות מעבירים כרטיס בכניסה וביציאה

 

שוב לא הבנת, הכוונה היא שבאירוע כזה לא צריך מלצרים, הקטנת הוצאות.

 

לפני 14 שעות, ChemGuy85 כתב:

מה שכן הקרה וכמעט פיצץ לי את הווריד זו הידיעה שפירמות רואי חשבון הגדולות הולכות לבצע קיצוץ רוחבי בשכר. 

 

ממילא מרווחים משכורת פח זבל במקצוע הזה ועכשיו גם את זה מקצצים. עלק ביטחון תעסוקתי בענף ראיית חשבון. 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001327551

 

גם אצלנו עשו קיצוץ רוחבי בשכר, לפי אותה מתודולוגיה, קביעת שכר מינימום2 (גבוה משכר מינימום של המדינה), שהקיצוץ יתבצע עד אליו, קביעת מדרגות קיצוץ, עובדים רגילים X%, מנהלים Y%, סמנכ"לים Z%, סמנכ"לים בכירים W%, ומנכ"ל T%.

וגם אצלנו המתודולגיה הייתה שככל שהדרג עולה, הקיצוץ גבוה יותר.

 

מה שכן אצלנו זה זמני, כרגע ל-4 חודשים, אולי פחות אולי יותר.

 

לפני כשעה, LotusElise כתב:

ראיתם את הסיפור הזה?

רופאים מצרפת בדקו מחדש בדיקות דם של חולים מדצמבר וחולה שהגיע לבית חולים ב 27 בדצמבר היה חולה קורונה.

לפי סין הרשמית עוד לא היה וירוס כזה אז.

לפי מתנגדי המשטר החולה הראשון היה ב 17 בנובמבר.

לפי ארגון הבריאות העולמי ב 14 בינואר הקורונה לא מדבקת

https://m.ynet.co.il/Articles/5725587

 

גם מבחינת צרפת הרשמית עוד לא היה וירוס כזה אז, בגלל זה בדקו מחדש בדיקות דם.

עם כמה שסין היא מדינה סגורה מאוד עם שליטה מוחלטת על אמצעי התקשורת, ייתכן שבאותו זמן גם הם לא ידעו שזה וירוס חדש.

--------------------------------

 

שום מילה על הפיתוח של הנוגדן בנס ציונה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

 

לפני 7 דקות, khalil כתב:

שאין קפיצה משמעותית בתמותה אם אתה לא סוגר את האוכלוסיה שלך? ואני לא חושב שהם "הוכיחו" משהו, אין קשר בין סגר למספר המתים, יש דוגמאות שלמדינות שתחת סגר לא נפגעו בכלל או בקושי הרגישו (אוסטריה, פורטוגל, דנמרק נורבגיה ופינלנד, ארה"ב מחוץ לNY), יש מדינות עם 400-500 מתים למליון עם סגר (איטליה, בלגיה, ספרד, צרפת ובריטניה, NY, דטרויט ושיקאגו), יש מדינות שלא נכנסו לסגר ולא ראו אסונות (טאייואן, שבדיה), יש מדינות שניסו לא לסגור וחטפו (טורקיה, רוסיה).

אין אחידות, ואי אפשר להסיק מסקנות, אבל שבדיה עם המספרים של היום, אי אפשר לטעון אי-הצלחה, הוירוס הוא נתון, הם הצליחו להתמודד איתו, בדרך לחסינות עדר, בלי נזק גול מדי.

 

 

אתה בטוח שאין קפיצה? אני ממליץ שתסתכל עוד הפעם בגרפים בכל העולם. בכל מקום בעולם הייתה קפיצה במקומות מסוימים די קטנה ובמקומות אחרים הגרפים עפו לשמיים. הדבר היחיד שניתן לטעון הוא שפערים חברתיים - תרבותיים + משתנים נוספים שאנחנו לא לגמרי יודעים משחקים תפקיד בקצב התפשטות הוירוס. 

 

בנוגע לחסינות עדר, שוב, הלכת רחוק מידי. על סמך מה החלטת שיש להם חסינות עדר? אין הוכחה שלא ניתן להידבק פעם נוספת ואין הוכחה שנוגדנים מחזיקים מעמד זמן רב. בעצם אין הוכחה לשום דבר. הדבר היחיד שיודעים זה שאצל וירוסים אחרים במשפחת הקורונה נוגדנים מחזיקים מעמד בערך שנה. זה הכל. נו, אז מה הם מנעו בדיוק? הכלכלה השוודית נהרסה בדיוק כמו אצל שכנים שלהם + הם קברו יותר אזרחים + לא בטוח "שחסינות עדר" שיש (או אין להם כי לא יודעים כמה נדבקו) תגן עליהם בחורף הקרוב. 

 

בנוגע לדוגמא שאתה נותן לגבי טיוואן אז כמה עובדות:

 

א. סגרו את הגבולות מיידית.

ב. מדובר באי

ג. הם קפצו על הוירוס בשיא הרצינות כבר מהיום הראשון בזמן שמדינות אחרות בעולם שיחקו במשחקי "לא ראינו לא שמענו". 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אין קפיצה יחסית לעונת שפעת בינונית, יש מדינות עם ירידה בתמותה כללית (אוסטריה למשל), בשבדיה כשהם היו ב2300 מתים הקפיתה בתמותה הכללית יחסית לממוצע היתה 1300, לא משהו שאתה מצפה ממדינה עם מגיפה "קטלנית" שלא סגרה את עצמה.

פורסם (נערך)

אתה בטוח לגבי זה? כתבה מעניינת כיצד אנשים בשוודיה שינו לגמרי דפוסי התנהגות גם ללא צורך ב-Lockdown והממשלה השוודיה כן פרסמה דרישות לגבי "ריחוק חברתי" אז זה לא שהחיים שהם המשיכו לגמרי כרגיל. הכלכלה שלהם נדפקה כמו אצל כולם. זה לא שהם מרחפים מעל כולם באיזה בועה פרטית ואוכלים הרינג. 

 

אז שוב, תזכיר לי בבקשה מה הם בדיוק מנעו? בישראל קברו 230 בני אדם, בשוודיה קברו קרוב ל-3,000. 

 

הדבר היחיד שאני רואה זה שהם שמו את כל הכסף שלהם על "חיסון עדר" לקראת החורף הקרוב. בוא נראה אם זה השתלם להם. מקווה לטובתם שכן. 

 

https://www.nationalgeographic.com/history/2020/05/sweden-hasnt-locked-down-but-normal-life-is-a-luxury/

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...