Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

בשורה התחתונה: אם מרעיבים אנשים למוות - אנשים יורדים במשקל כן גנטיקה לא גנטיקה.

תיקנתי לך.

 

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

מי שרוצה גוף יפה צריך לשלם מחיר.

יש אנשים שלא צריכים לשלם שום מחיר.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, David32 כתב:

יש אנשים שלא צריכים לשלם שום מחיר.

 

משלמים, משלמים, אבל פחות. כאן נכנסת הגנטיקה. 

לפני 5 דקות, David32 כתב:

תיקנתי לך.

 

תמשיך לספר את זה לעצמך.

 

Wendys pulls T-rex burger off of menu.. MERICA' - E46Fanatics

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

  

לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

סבבה בגולאג לא היו אנשים שמנים. הנה, מרוצה? בשורה התחתונה מגבילים כמות קלוריות אנשים יורדים במשקל כן גנטיקה לא גנטיקה. כל אחד מאיתנו בוחר מה להכניס לעגלה בסופר. היום זה מאוד אופנתי לגלגל אשמה על גורמים חיצוניים. זה כמו שאומרים לבן אדם שהוא מבזבז ללא הבחנה אז המשפט הראשון שיוצאו לו מהפה בדרך כלל הוא "אני מרוויח כסף למה שאני אתכלב". 

 

אדם יכול לאכול מה שהוא רוצה כמה שהוא רוצה וזה בסדר גמור, אבל שיחסוך ממני את סיפורי "הגנטיקה".  

 

מי שרוצה גוף יפה צריך לשלם מחיר.

 

מי שרוצה חסכון מהותי בחשבון הבנק צריך לשלם מחיר. 

 

כל עוד הוא רוצה את זה ושלם עם הבחירה שלו כל העולם יכול לקפוץ שיקראו לו קמצן/מתכלב/מתעלל בעצמו/וורקהוליק/חסר חיים/וואטבר

 

רוב המשפטים האלה נאמרים, בדרך כלל, מקנאה. 

 

 

אתה מבין שזו שטות להתעלם מגנטיקה כן?

אני יכול להגיד לך עליי באופן אישי שלא משנה מה אני אוכל וכמה ולא משנה כמה בירה אני שותה המשקל שלי לא זז, ואני לא ילד בן 16.

לא אין לי גוף של שרירן כי אני לא הולך לחדר כושר ומתאמן, אבל מבחינת משקל והשמנה גם אם הייתי רוצה ומשתדל אני לא עולה במשקל.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
Just now, farkash7 כתב:

אתה מבין שזו שטות להתעלם מגנטיקה כן?

אני יכול להגיד לך עליי באופן אישי שלא משנה מה אני אוכל וכמה ולא משנה כמה בירה אני שותה המשקל שלי לא זז, ואני לא ילד בן 16.

לא אין לי גוף של שרירן כי אני לא הולך לחדר כושר ומתאמן, אבל מבחינת משקל והשמנה גם אם הייתי רוצה ומשתדל אני לא עולה במשקל.

 

 

אין ספק שגנטיקה זה פקטור ואני בטוח שגם כימאי מודע לזה. הבעיה היא שאנשים משתמשים בה הרבה פעמים לתירוץ להישאר במצב הנוכחי שלהם ולהמשיך להזניח את עצמם.

גנטיקה זה פקטור, אבל זה לא כל הסיפור. בסופו של יום זה הכל מתחיל ונגמר בכמה קלוריות אתה מכניס מול כמה אתה מוציא, זה לא תורה מסיני.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

איפה התעלמתי מגנטיקה? 


אי הבנה שלי. קראתי שוב את הדיון.
לא הייתי במצבם של אנשים עם בעיה גנטית לכיוון השני, של השמנת יתר. אני מניח שאף אחד מהם לא היה רוצה להיות במצב הזה ושקשה מאוד לצאת ממצב כזה. יש עוד המון סיבות שבגללם אנשים נמצאים במצב הזה, סיבות פסיכולוגיות, סיבות חברתיות ועוד...

בכל מקרה זה לא נכנס לאותה קטגוריה של התנהלות כלכלית לטעמי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מסכים ב-100%. קיימות המון סיבות להשמנת יתר. לדעתי לגלגל את זה על גנטיקה זה להסיר אחריות מהפרט כי אף אחד לא יכול לשנות את הגנטיקה שלו.

  • אהבתי 1
פורסם

טוב,

כל מה שכתבנו כאן כל השבועות האחרונים לא רלוונטי

מבטלים את המלוניות

חוזרים לשיטה של לדרוש מאנשים להיות בבידוד בבית

מי שיסכים יתקין אפליקציה של המשטרה שיכולה לבדוק איפה הוא

מי שלא יסכים  יבואו לבדוק אם הוא בבית מדי פעם

 

אני לא מבין למה מתייחסים  בזילזול כזה לחיים של אנשים (וגם לרמת חיים של אנשים)

הרי ראו כמה השיטות האלה עובדות

בגל הראשון  כל הבלאגן התחיל בגלל חוזרים מחו"ל

אחרי כל הנאומים של הביזיון הזה שמנהל את הממשלה והאפס שנחשב מנכל משרד הבריאות

פשוט לא למדו שום דבר

הולכים לתת לנו לקבל גל שני ואז יגידו שזה בגלל הקניונים ומכוני הכושר 

פורסם

יש שתי אופציות:

1. הבינו שהשד לא נורא כל כך.

2. לא אכפת להם לחזור לסגר.

שתי האופציות לדעתי מטומטמות.
הרי השד אומנם לא נורא כמו מה שחלק מהאנשים עושים ממנו, אבל עדיין מדובר במגפה שכן מצריכה מדיניות וצעדים כדי שאזרחים ובעיקר כאלה בסיכון לא יפגעו.

לגבי סגר שני... לא צריך להרחיב.

התחלנו דיון בנושא לפני כמה עשרות/מאות תגובות. כנראה שצדקנו וקובעי המדיניות לא ממש מנסים להיות יצירתיים או לתכנן קדימה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא יכול להיות בטוח בזה.

אני מהמר שבריכוזים הדתיים האוויר בבוקר למחרת יהיה וויאטנם כמו בכל שנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 11 דקות, farkash7 כתב:

התחלנו דיון בנושא לפני כמה עשרות/מאות תגובות. כנראה שצדקנו וקובעי המדיניות לא ממש מנסים להיות יצירתיים או לתכנן קדימה.

 

כמה פעמים כתבתי כאן שלא אכפת להם ?

אז יהיה שוב סגר, ביג דיל. ביבי לא ראה את הילדים שלו חודשיים? מה פתאום חלילה 

 

כמו שאמרתי

בשביל שהטיפול במשברים האלה יהיה נכון, כל הממונים עליו צריכים לוותר על המשכורות שלהם עד שיגמר הסגר, כמו כן כל אחד מהם שיפר את ההנחיות צריך לקבל קנסות בדיוק כמו האזרחים הפשוטים

רק ככה הם ינהלו את המשבר כמו שאנחנו מצפים

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אתה צודק. חזרה לסגר שני פירושו כשלון טוטאלי של ההנהגה.
אתה יודע אבל מה הבעיה? אף אחד שם ובמיוחד לא המנהיג העליון יודה שהוא נכשל אם אכן נגיע לסגר שני. הוא כבר יסביר למה הסגר השני הזה הוא תוצאה של ראיית העתיד והעובדה שהוא גאון. ההמון יהנהן "יחי המנהיג" ואז יקלל בחדשות שאין לו כסף.

 

זה חלק מהסיבות לאדישות ולעובדה שלא אכפת להם שם מאיתנו. איך הוא אמר בכנס ההוא בקרית שמונה לאותה פעילה "את משעממת אותנו"... גם אתה משעמם אותו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה אם נגיע לסגר שני?  

לדעתי כולם יודעים שיהיה גל שני, השאלה מתי הוא יגיע? 

בעוד שבועיים או בספטמבר - דווקא מתאים לי עוד פעם חודש חופש בחגים? 

 

פורסם

הבעיה היא שילוב של חוסר תכנון, כניעה מוחלטת ללחצים פוליטיים (זה שקורא לעצמו "מנהיג" הוא בסך הכל בובה שלא מעט אינטרסנטים מושכים בחוטים שלה) וחוסר משמעת מוחלט - אם 10% מהאנשים עוטים מסיכות ו-5% שומרים מרחק זה אופטימי. הגל יהיה קרוב וסוחף. אבל ללהטוטן יהיו תרוצים והמון מוחאי כף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...